kenny77 |
4-9-2009 0:02 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|
ronaldt |
4-9-2009 0:03 |
 Posts: 2735 |
beter ga ik kijken hoe ik logistiek bedeelt ben  Dat ding is perfect
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
kenny77 |
4-9-2009 0:06 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|
Joel_koningslust |
4-9-2009 0:07 |
 Posts: 14514 |
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
ronaldt |
4-9-2009 0:09 |
 Posts: 2735 |
logistiek in de vorm van vervoer
geld is monetair.. chartaal.. giraal hoe je het noemen wilt
origineel heeft ook wel wat. Dat het niet hard gaat kan me vrij weinig schelen, gaat iig harder dan een snorfiets
Moet dan gaan dienen als brommertje voor hier in Heerenveen. Spul wat ik thuis heb staan is niet zo in trek bij de popo's namelijk
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
kenny77 |
4-9-2009 0:09 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|
ronaldt |
4-9-2009 22:23 |
 Posts: 2735 |
wat vind je van de prijs dan. Heb eerlijk gezegt weinig idee van wat zoiets waard is
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
kenny77 |
4-9-2009 22:30 |
 Posts: 29286 |
Lijkt me opzich wel een redelijk prijs voor die rd, zoals die op de foto's staat. 
(Kan natuurlijk goedkoper, die van mij had 200 euro gekost toen die klaar was.  )
Maar je moet er wel rekening mee houden dat het geen super delux goede kwaliteit is.
Als er bijvoorbeeld immitatie rotzooi op zit, sta je om de 20km stop.
Maar als je wat originele onderdelen en wat onderhoud eraan pleegt kan je er gewoon normaal mee rijden.
Zo heb ik met mijn dt rond de 8000 km gereden zonder er iets aan te doen (ja buiten om pakking regelmatig vervangen, olie en dat soort dingen  )
Maar aan de andere kant, zo'n rd/dt zitten wel rete simpel in elkaar, als je iets aan het blokje krijgt, dan heb je dat zo uit- en weer in elkaar.
|
|
|
|
ronaldt |
5-9-2009 12:53 |
 Posts: 2735 |
nja.. hijs voor in de stad dan :P. Voor zover Heerenveen een 'stad' is (geen stadsrechten namelijk(A)) ritjes van een paar km dus.. zit er wel stérk aan te denken om die jongen even te mailen
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
kenny77 |
5-9-2009 12:54 |
 Posts: 29286 |
Tof.
|
|
|
|
Royal Club |
6-9-2009 1:04 |
 Posts: 60390 |
jij ging slapen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
kenny77 |
6-9-2009 1:06 |
 Posts: 29286 |
Eerst even naar het toilet geweest.
Naja ik heb geen zin om te slapen. :(
Maar vooruit dan maar ik ga wel.
|
|
|
|
kenny77 |
6-9-2009 18:42 |
 Posts: 29286 |
Jeej oldtimer beurs was weer leuk.
We waren met de brommers er naar toe gegaan.
Een paar leuke spullen gekocht, teller'tje voor de RD50 knipperlichten voor de mb, kettingscherm voor de mb, immi sleutelset (zo'n tasje ) voor de DT175, en spruitstuk + membraan voor de ysr80 cilinder.
En eindelijk een andere uitlaat voor de DT
Een gianeli voor de DT80 voor 15 euri.
Dadelijk wat foto's van brommers die er stonden, zijn wel een paar leuke bij.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-9-2009 om 18:43 uur.
|
|
|
|
BIET |
6-9-2009 19:05 |
 Posts: 22355 |
Geen cartertjes kunnen vinden?:(
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
kenny77 |
6-9-2009 19:27 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
Geen cartertjes kunnen vinden?:(
Nee helaas niet. :(
Zowieso heel weinig nsr onderdelen, alleen 3 cilinders en 2 koppelings kappen, ik denk dat die nog wat nieuw is.
maar ik blijf erbij als ik binnen kort nog wat vind dan stuur ik je die wel op.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-9-2009 om 19:27 uur.
|
|
|
|
BIET |
6-9-2009 19:27 |
|
kenny77 |
6-9-2009 20:03 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|
BIET |
6-9-2009 20:07 |
 Posts: 22355 |
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
kenny77 |
6-9-2009 20:09 |
 Posts: 29286 |
Ik miste alleen nog een expansie uitlaat.
Maar was inderdaad een leuk ding
Is jammer dat ik de eerste rd niet heb horen rijden. :(
|
|
|
|
stevoo |
6-9-2009 20:09 |
 Posts: 689 |
wat voor setup zitten er onder die rd's dan ? is een ysr en een yz blok of niet? weet jij ook hoe hard dat liep ?
Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 6-9-2009 om 20:12 uur.
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
kenny77 |
6-9-2009 20:15 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stevoo
wat voor setup zitten er onder die rd's dan ?
Zoals ik het even snel had bekeken:
dt80mx blok (zelfde nummers stonden erin als mij blok, en heb ik er nog 3 van liggen)
YSR80 cilinder (heb ik hier ook)
RD80mx cilinderkop (heb ik hier ook  )
delorto 28mm vlakschuif
Het toffe uitlaat'tje
En voor de rest kan ik het niet weten.
De 2 rd had een 50 blok.
|
|
|
|
stevoo |
6-9-2009 20:45 |
|
kenny77 |
6-9-2009 20:48 |
 Posts: 29286 |
Die wat ik heb past zo erop.
50blok is inderdaad anders.
|
|
|
|
Royal Club |
7-9-2009 20:43 |
 Posts: 60390 |
kenny, wat jij, die vork en velg kopen voor 175?
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 7-9-2009 om 20:45 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
kenny77 |
7-9-2009 20:48 |
 Posts: 29286 |
Mhh aan de ene kant ziet het er heel tof uit, maar het is toch weer 175 euro.
Ik heb geen idee wat zoiets normaal kost, maar als dit een nette prijs is zou ik het zeker doen!
Dan heb je ook nog het voordeel dat je hem ook weer terug naar off-the road kan bouwen , wat ook weer positief is als je hem ooit zou verkopen?
|
|
|
|