Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1043 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 585281


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 264 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 263, 264, 265 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Mark300 3-9-2011 20:48 Print reply
Posts: 440
Tnx voor je info, wandelende encyclopedie
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 3-9-2011 20:52 Print reply

Posts: 29286
Tsja als je er zelf wat onderdelen van in de schuur hebt liggen pik ik wel eens wat op.
Maar ik weet nog veels te veel niet.
 
Mark300 3-9-2011 20:52 Print reply
Posts: 440
Je weet iig genoeg om er wat over te vertellen
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 3-9-2011 20:53 Print reply

Posts: 29286
Dat wel inderdaad.
 
rensss 3-9-2011 21:13 Print reply

Posts: 1110
Kenny?

Vraagje, een verkoper op Marktplaats verkoopt een blok 70cc.

Maar hoe kan je er nou achter komen dat hij niet liegt?
Is er een manier om snel te zien dat het werkelijk een 70cc is?

Gr
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Mark300 3-9-2011 21:21 Print reply
Posts: 440
Cilinder meten?
 
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless
kenny77 3-9-2011 21:23 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark300
Cilinder meten?


Inderdaad.
Misschien even de bougie eruit draaien ijzerstaafje erin duwen en dan opmeten.
 
rensss 3-9-2011 21:32 Print reply

Posts: 1110
Maar hoe bereken je dat?

Is dit de boring? Ja ik vindt het een beetje een vaag antwoordt hierboven,

Weet je ik ga zelf eerst even zoeken op het internet en kom dan terug.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
laurensberends 4-9-2011 14:36 Print reply

Posts: 48
kenny ik zoek een poortmap van een 2l7 cilinder welke aangepast is, ik kan t nie vinden met de search:p
 
kenny77 4-9-2011 16:50 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
Maar hoe bereken je dat?

Is dit de boring? Ja ik vindt het een beetje een vaag antwoordt hierboven,

Weet je ik ga zelf eerst even zoeken op het internet en kom dan terug.


opp cirkel maal de slag is de inhoud.
Maar als je een ijzerdraadje buigt met een 90 graden hoek kan je hem door de bougiegat in de cilinder stoppen.
Dan voel je vanzelf wanneer het uit einde tegen de cilinderwand aankomt.

dan heb je de straal x2 en dan is daar de diameter van de cilinder.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: laurensberends
kenny ik zoek een poortmap van een 2l7 cilinder welke aangepast is, ik kan t nie vinden met de search:p





Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 4-9-2011 om 16:50 uur.
 
rensss 4-9-2011 17:18 Print reply

Posts: 1110
Kenny,


Ik heb net als voorbeeld mijn oude cilinder opgemeten,
Die erop zat toen ik hem kocht,


Diameter 3,7 cm
Hoogte: cilinder dus de gehele cilinder van binnen. = 10cm.

Straal is Diamter delen door 2.

3.7 : 2 is 1.85cm

Formule wordt dan,

Inhoud cilinder= Pie tekentje kan ik niet vinden maar staat voor 3.14 * 1.85 tot de 2e macht keer 10 cm de hoogte.

Dat komt dan op een heel raar antwoordt uit. 107,5 kubieke cm?


Doe ik het zo goed, heb de forumle uit mijn wis boek gehaald.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
kenny77 4-9-2011 17:25 Print reply

Posts: 29286
Je hebt nu niet de slag neem ik aan.
Een slag van 100mm is wel heel erg veel. ( heeft een zabel 700cc 1 cilinder nog niet eens. )



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 4-9-2011 om 17:25 uur.
 
rensss 4-9-2011 17:29 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Je hebt nu niet de slag neem ik aan.
Een slag van 100mm is wel heel erg veel. ( heeft een zabel 700cc 1 cilinder nog niet eens. )



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 4-9-2011 om 17:25 uur.



nee echt ik meen het,

Ik heb dus gwn de hoogte vanuit binnen gepakt?
En die was precies 10cm. dus 100mm

Okee ik loop even naar de schuur.. ga ik het gelijk nog een keer meten

Dit bericht is gewijzigd door rensss op 4-9-2011 om 17:29 uur.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
kenny77 4-9-2011 17:30 Print reply

Posts: 29286
Ja dat is dus niet je slag.
De inhoud van de cilinder is alles boven de zuiger.
En de slag is de verplaatsing van de zuiger.

Als je originele boring 37mm is , dan ligt de slag rond de 43~44mm om bij 50cc uit te komen.


 
rensss 4-9-2011 17:33 Print reply

Posts: 1110
Maar zoals ik begrijp pakt de zuiger niet de gehele lengte?

Ja ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik vindt het wel interessant.


Aah ik snap hem ik duw nu gwn de oude zuiger erin, en dan meet ik de overgebleven ruimte

Dit bericht is gewijzigd door rensss op 4-9-2011 om 17:34 uur.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 4-9-2011 17:36 Print reply

Posts: 8764
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zou ik niet met zekerheid durven zeggen.

Maar op 50cc racertjes zetten ze ook wel autobobines.
En Olaf reed met zijn mb50 bobine op een rm125 cross ontsteking.

Verder zou ik het niet durven zeggen.


Ik heb er alle vertrouwen in Kenny.
Hoe heb je de krukas gemaakt ?
Gaan de zuigers samen op en neer of alternerend ?
Waar komt het blokje onder te hangen ?
Besmet
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
kenny77 4-9-2011 17:43 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
Maar zoals ik begrijp pakt de zuiger niet de gehele lengte?

Ja ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik vindt het wel interessant.


Aah ik snap hem ik duw nu gwn de oude zuiger erin, en dan meet ik de overgebleven ruimte



Zo werkt het ook niet, je moet aan de krukas draaien en dan moet je meten hoeveel de zuiger op en neer gaat.
Zoek het anders even via google, daar staat het allemaal moo9i uitgelegd met plaatjes.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Ik heb er alle vertrouwen in Kenny.
Hoe heb je de krukas gemaakt ?
Gaan de zuigers samen op en neer of alternerend ?
Waar komt het blokje onder te hangen ?
Besmet


Is een leeg blok .
Wordt ook niet gemaakt, heb ik het geld niet voor. :(
Krukas had ik toen wel uitgedacht dat is allemaal wel te doen.
Met een bus en een spiebaan kom je al een end.

Ik had toen in gedachten of 180 graden of 90 graden verschillend.

 
Derbi-Olaf 4-9-2011 18:56 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Zo werkt het ook niet, je moet aan de krukas draaien en dan moet je meten hoeveel de zuiger op en neer gaat.
Zoek het anders even via google, daar staat het allemaal moo9i uitgelegd met plaatjes.

[...]


Is een leeg blok .
Wordt ook niet gemaakt, heb ik het geld niet voor. :(
Krukas had ik toen wel uitgedacht dat is allemaal wel te doen.
Met een bus en een spiebaan kom je al een end.

Ik had toen in gedachten of 180 graden of 90 graden verschillend.


ik heb een krukas klaar voor een MB8 2cilinder blok, cilinders en zuigers ook (nieuw) en de ontsteking ook... :(

Moet alleen een centreerbus maken voor de carters en 2 carbjes en membranen scoren, maar daar heb ik geen zin meer in :P als ik ooit tijd te veel heb komt dat nog wel :P

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 4-9-2011 19:39 Print reply

Posts: 29286
Klinkt goed.
Haha, maarja de mb gaat geloof ik toch niet weg, dus kan inderdaad nog altijd een keer.

En hoe is het voor de rest met het 1 cilinder mb blok?
Anders moet ik het binnenkort maar eens komen bekijken.

Trouwens als de mb weer loopt, heb je zin/tijd om hier naatoe te gaan?
http://www.brommerforum.nl/showtopic/65073

Ik ben nog aan het twijfelen, alleen gaan is ook maar zo alleen. :P
 
Derbi-Olaf 4-9-2011 19:41 Print reply

Posts: 14999
18 september is kortdag, ik kan proberen maar mooi zal de MB iig niet meer zijn. Had alles herspoten en los in elkaar staan, duwt papa hem vervolgens perongeluk de grond op
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 4-9-2011 19:42 Print reply

Posts: 29286
Sow dat is goed balen. :(

Kijk maar, is natuurlijk geen verplichting.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 4-9-2011 19:50 Print reply

Posts: 1558
yo kenny, die 60c dmp was niet zo heel slim om erop te zetten, als ik nu mijn zuiger door mijn cilinder laat vallen blijft hij 1 op de 10 keer steken. is het nu beter om hem maar te laten boren/honen en een overmaat zuiger erin te doen?
 
I Can Play With Madness
kenny77 4-9-2011 19:55 Print reply

Posts: 29286
Hoe bedoel je steken?
Door slecht afgewerkt?

zou hem niet gaan boren, maar gewoon een nieuw kopen, dat is nog goedkoper.

of een airsal kopen.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 4-9-2011 19:58 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hoe bedoel je steken?
Door slecht afgewerkt?

zou hem niet gaan boren, maar gewoon een nieuw kopen, dat is nog goedkoper.

of een airsal kopen.

dr zit een krasje in de wand, en als je de zuiger door de cilinder laat vallen komt ie dan vast te zitten, dan druk je er een keer een beetje op en dan komt ie weer los.
 
I Can Play With Madness
kenny77 4-9-2011 20:05 Print reply

Posts: 29286
tsja een kras erin is nooit goed natuurlijk.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 264 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 263, 264, 265 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved