Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 690 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 585296


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 263 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 262, 263, 264 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Marcooow 21-8-2011 21:28 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Dat ATAC systeem


die is echt nog in nieuwstaat, super mooie fiets
 
faster than a bullet!
Marcooow 25-8-2011 17:44 Print reply

Posts: 5713
http://link.marktplaats.nl/477063375

oude type malossi alleen zonder de echte oude type inlaat, is volgens mij tussenmodel, want zoals ik nou zie is de inlaat hetzelfde als nieuw model

heb het al is vaker gezien, malossi met cvf system erop en dan toch nieuwe type inlaat


http://link.marktplaats.nl/456965694



Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 25-8-2011 om 17:48 uur.
 
faster than a bullet!
tsxhunter 27-8-2011 15:56 Print reply

Posts: 9332
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 27-8-2011 18:55 Print reply

Posts: 29286
Zojuist kwam mijn oom ons ophalen voor naar de suzuki 2 takt club te gaan (zaten dit weekend op een camping hier in de buurt)
Hij was lid van die club geweest met zijn gt750, vandaar.

Was wel even leuk.

Hadden nog 2 racers (500 en 750) een demonstratie gegeven, mooi zonder dempers.













Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Het was inderdaad leuk om even een flink stuk te rijden, kan het alleen maar aanraden.

Om even weer een leuke discussie te beginnen over bandenmaten.
De GS1000 van pa rijd met 100 breed voor, en 130 breed achter


Jeej dan doe ik ook gezellig mee, op de cb400 komen 3.00 voor en 3.50 achter x ultra plat.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
http://link.marktplaats.nl/475766796

ziek



Wel grappig, alleen is het bouwjaar wat nieuw.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
http://link.marktplaats.nl/477063375

oude type malossi alleen zonder de echte oude type inlaat, is volgens mij tussenmodel, want zoals ik nou zie is de inlaat hetzelfde als nieuw model

heb het al is vaker gezien, malossi met cvf system erop en dan toch nieuwe type inlaat

http://link.marktplaats.nl/456965694




Ja voor yamaha hebben ze ook 3 verschillende type cilinders gemaakt.
kwamen steeds minder poorten in, gelang ze nieuwer werden.

Die kr is inderdaad ook weer erg leuk, alleen ik wil geen 250, maar een 750 2takt 4 cilinder.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
http://www.speurders...ex=30&max=500.00

is dit wat?



Voor die prijs koop je nog maar net een gare mt, dus lijkt me helemaal niet verkeerd.
Al is dat op voorhand natuurlijk niet te zeggen.
En de onderdelen van zo'n ktm liggen ook niet op elke hoek van de straat, daar ga je dan wel weer de kosten in als er iets aan komt.


 
kenny77 31-8-2011 21:35 Print reply

Posts: 29286
jammer dat ik geen geld overschot heb, is best eenvoudig te realiseren, met een redelijk budget.

dat doen met 2 bewerkte 80 cilinders, gaat dat best leuk rijden denk ik.

33+ pk op 80kg.




icm een zelfbouw ontsteking is het 3cm breder dan een normaal blok...

 
grasmaaier89 1-9-2011 8:28 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Dat ATAC systeem


Dat heb ik nog nooit gezien
Zal denk ook wel veel effectiever zijn als bij de MTX-atac blokjes.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
honda fryslan 1-9-2011 9:24 Print reply

Posts: 1914
waar ben je dit blokje tegen gekomen kenny?:P
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Johann 1-9-2011 10:53 Print reply

Posts: 1273
Waar heb je dat blokje vandaan? Mooi blokje...!
 
Gerard1793 1-9-2011 12:12 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]


Dat heb ik nog nooit gezien
Zal denk ook wel veel effectiever zijn als bij de MTX-atac blokjes.

Wat is er met dat ATAC-systeem dan?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
grasmaaier89 1-9-2011 12:16 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]

Wat is er met dat ATAC-systeem dan?


Dan het ver uit de cilinder steekt.
Die van een MTX zit links/rechts van het blok, en dat is maar een klein dingetje vergeleken met dit
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Gerard1793 1-9-2011 12:20 Print reply

Posts: 4006
Ik heb dat wel eens vaker gezien bij een CR125, ATAC van een MTX zit in de cilinder toch?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
grasmaaier89 1-9-2011 12:23 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Ik heb dat wel eens vaker gezien bij een CR125, ATAC van een MTX zit in de cilinder toch?


Yup, dit zit er in verwerkt ja.
Maar ik heb daarintegen niet zo vaak een cr125 gezien
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Gerard1793 1-9-2011 12:24 Print reply

Posts: 4006
Ik afgezien van die advertentie ook nog maar een paar keer hoor

Platteland hea

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 1-9-2011 om 12:38 uur.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 1-9-2011 12:54 Print reply

Posts: 8764
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
jammer dat ik geen geld overschot heb, is best eenvoudig te realiseren, met een redelijk budget.

dat doen met 2 bewerkte 80 cilinders, gaat dat best leuk rijden denk ik.

33+ pk op 80kg.

afbeelding
afbeelding

icm een zelfbouw ontsteking is het 3cm breder dan een normaal blok...



Wie bouwt er nu 2 watergekoelde cilinders op een blokje waar geen waterpomp op zit. Kan nog komen, ik weet het

Ook wel lastig choken zo.

Bobijntje met 2 uitgangen zie ik ook niet direct.
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
kenny77 1-9-2011 14:28 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
waar ben je dit blokje tegen gekomen kenny?:P


In mijn achtertuin!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johann
Waar heb je dat blokje vandaan? Mooi blokje...!


Komt uit mijn fantasie~.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Wie bouwt er nu 2 watergekoelde cilinders op een blokje waar geen waterpomp op zit. Kan nog komen, ik weet het

Ook wel lastig choken zo.

Bobijntje met 2 uitgangen zie ik ook niet direct.


2x elektrisch pomp, anders heb je dubbel vermogen verlies op de krukas.
En ik weet niet of de originele pomp genoeg opbrengst heeft voor 2 cilinders.

deze vieze kleine carburateurs zouden dan vervangen worden door minimaal 26mm keihin's , rechte choke met de mogelijkheid tot ombouw handchoke op het stuur.

Gewoon dubbele spoel, dubbele pickup, dubbele cdi en dubbele bobine pakken van een cr80.
Of een bobine van een 4 cilinder motor pakken, die hebben ook maar 2 bobine, maar wel met elk 2 uitgangen.
 
honda fryslan 1-9-2011 17:59 Print reply

Posts: 1914
waarom niet gewoon 1 pomp? moet voldoende zijn lijkt mij..

 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
kenny77 1-9-2011 18:02 Print reply

Posts: 29286
Geen idee, zou goed kunnen.
Nu ga ik het toch niet bouwen dus daar kom ik nooit achter..
 
tsxhunter 3-9-2011 9:54 Print reply

Posts: 9332
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 3-9-2011 10:06 Print reply

Posts: 29286
Die is wel tof.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 3-9-2011 17:48 Print reply

Posts: 1558
heeft ie daar zo'n powerbox bij zn frame hangen? lijkt me dat ie dan beter op de kop kan.

 
I Can Play With Madness
Marcooow 3-9-2011 17:51 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
heeft ie daar zo'n powerbox bij zn frame hangen? lijkt me dat ie dan beter op de kop kan.



volgens mij het potje van de achterveer
 
faster than a bullet!
kenny77 3-9-2011 17:52 Print reply

Posts: 29286
Die alu ronde buis?

Die is voor de achterveer.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 3-9-2011 17:56 Print reply

Posts: 1558
die bedoelde ik idd.
 
I Can Play With Madness
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 3-9-2011 18:22 Print reply

Posts: 8764
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Of een bobine van een 4 cilinder motor pakken, die hebben ook maar 2 bobine, maar wel met elk 2 uitgangen.


Dat heb ik me altijd afgevraagd, kan je zomaar gelijk welke bobine op gelijk welke brommer of motor overzetten, en zonee, wat zijn dan de criteria ??
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
kenny77 3-9-2011 18:42 Print reply

Posts: 29286
Zou ik niet met zekerheid durven zeggen.

Maar op 50cc racertjes zetten ze ook wel autobobines.
En Olaf reed met zijn mb50 bobine op een rm125 cross ontsteking.

Verder zou ik het niet durven zeggen.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 263 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 262, 263, 264 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved