Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 912 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 584922


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 260 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 10-8-2011 18:45 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ziet wel een stuk beter uit.
Zijn ze niet te slap?
Aangezien je onder zo'n schuine hoek hebt zitten?


Geen idee, ik moet ze eerst nog aanpassen zodat ze perfect passen, en dan zie ik het wel weer
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 11-8-2011 17:41 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Geen idee, ik moet ze eerst nog aanpassen zodat ze perfect passen, en dan zie ik het wel weer

Aha.




Vandaag een dagje circuit Zolder.
Was vandaag vrije training, helaas was de opkomst niet heel groot.
Maar toch een paar leuke auto's















 
Marcooow 12-8-2011 19:42 Print reply

Posts: 5713




die laatste is dus met die cijfers enzo erop
 
faster than a bullet!
kenny77 12-8-2011 19:46 Print reply

Posts: 29286
die ken ik niet, maar bij die maakt het al helemaal niks uit.
 
Marcooow 12-8-2011 19:47 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
die ken ik niet, maar bij die maakt het al helemaal niks uit.


ja, ik weet het niet, als het wel wat uitmaakt is het mooi kut, daarom
 
faster than a bullet!
yamahadt1986 12-8-2011 19:52 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Aha.




Vandaag een dagje circuit Zolder.
Was vandaag vrije training, helaas was de opkomst niet heel groot.
Maar toch een paar leuke auto's

afbeelding
afbeelding

afbeelding
afbeelding

afbeelding
afbeelding
afbeelding


afbeelding
afbeelding
afbeelding



woehoe leuk spul altijd

vooral die mustang

het dorpje naast ons woont een man die heeft ook een leuke mustang
het is er eentje uit 67/69 echt helemaal gaaf dat ding.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
MaXi-PuCh 12-8-2011 20:18 Print reply

Posts: 1531
Ik vind het ook altijd leuk spul
De buurman van m'n oma heeft een mustang gt die door Chip Foose ooit onder handen is genomen, vet ding


 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
-Viking 12-8-2011 20:36 Print reply

Posts: 1415
Komt je vader zondag ook weer naar Guttecoven toe met de el camino?
 
Knäckebröd!!
kenny77 12-8-2011 21:15 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Viking
Komt je vader zondag ook weer naar Guttecoven toe met de el camino?


Als het weer mee zit wel.
 
JB1 12-8-2011 21:56 Print reply

Posts: 14881
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 12-8-2011 22:10 Print reply

Posts: 29286
hpi komt gewoon veel voor als vervangings ontsteking.
 
JB1 12-8-2011 22:10 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
hpi komt gewoon veel voor als vervangings ontsteking.


Ja, weet ik. Maar toch is het wel grappig om te zien op een crosser/enduro.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 14-8-2011 2:40 Print reply

Posts: 34930
He kenny jij hebt wel wat doel over puchjes he ? (ivm brommersprint etc)

Ik wil dus een ander cilindertje voor m'n puchje kopen omdat ik meer trekkracht wil ipv die schrale 70cc DMP airsal reed leuk maar denk je dat zo'n Athena membraan cilinder schelen gaat onderin ?

let op : ik rijd met standaard snel sigaar pijpje.. dus top toeren komen er toch niet
 
giggitybyte
kenny77 14-8-2011 12:09 Print reply

Posts: 29286
maarja zoveel verschillende cilinders heb ik ook niet gehad.

alleen airsal met een pizza tandwiel verhouding op de cross puch en dan 74cc metrakit en gilardoni.

Denk dat de metrakit wel het beste voor je is, die is namelijk fijn laagtoerig.
volgens mij is de athena al meer voor hogere toeren gemaakt?
En als je dan zo'n langzaam laagtoerig uitlaatje erop hebt zitten dan lijkt me dat ook niet zo fijn werken?

Ik zelf vind de 72cc airsal dan wel weer interessant hij lijkt kwa poorten het zelfde als de metrakit, maar dan hoef je je blokje niet te kotteren.

http://www.jmpb.nl/s...d&productId=1376
En buiten dat alles, zou ik alleen al voor die cilinder gaan omdat hij van zo'n toffe grote koelribben heeft.

Maar of het werkelijk wat is heb ik dus geen idee van.
Maarja het blijft wel een puch, zal nooit zo fijn trekken als je mtx, dus volgens mij valt dan alles wel tegen?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-8-2011 om 12:11 uur.
 
Frysk 14-8-2011 22:25 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
maarja zoveel verschillende cilinders heb ik ook niet gehad.

alleen airsal met een pizza tandwiel verhouding op de cross puch en dan 74cc metrakit en gilardoni.

Denk dat de metrakit wel het beste voor je is, die is namelijk fijn laagtoerig.
volgens mij is de athena al meer voor hogere toeren gemaakt?
En als je dan zo'n langzaam laagtoerig uitlaatje erop hebt zitten dan lijkt me dat ook niet zo fijn werken?

Ik zelf vind de 72cc airsal dan wel weer interessant hij lijkt kwa poorten het zelfde als de metrakit, maar dan hoef je je blokje niet te kotteren.

http://www.jmpb.nl/s...d&productId=1376
En buiten dat alles, zou ik alleen al voor die cilinder gaan omdat hij van zo'n toffe grote koelribben heeft.

Maar of het werkelijk wat is heb ik dus geen idee van.
Maarja het blijft wel een puch, zal nooit zo fijn trekken als je mtx, dus volgens mij valt dan alles wel tegen?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-8-2011 om 12:11 uur.



Trekken als m'n MTX hoeft het niet te doen, maar ik had eerst een 70cc airsal met ori snel pijpje + 12mm carb en dat trok aardig mooi voor een puch, nu met die DMP is het een hel.. dus zoek ik iets dat ongeveer zo of beter als die airsal trekt maar niet hoogtoeriger is.. meeste moet toch onderuit komen

die dikke cilinder had ik ook al gezien, lijkt me wel tof maar ben een beetje bang dat het wat op gaat vallen bij de heren van justitie (op een snor )
 
giggitybyte
kenny77 14-8-2011 22:27 Print reply

Posts: 29286
ow klopt ja, snor kenteken.
niet echt verstandig nee.

misschien 70 arisal met 15mm bing?
rijd ook wel oke, zeker voor iets zonder helm.
 
Frysk 14-8-2011 22:34 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ow klopt ja, snor kenteken.
niet echt verstandig nee.

misschien 70 arisal met 15mm bing?
rijd ook wel oke, zeker voor iets zonder helm.


ja ik denk dat ik toch maar weer voor het airsaltje ga..

of toch niet ik weet het echt niet.. Ik krijg iig van de week m'n oud type blok binnen met 4 lagers ipv 3 (dingen schijnen beter te lopen hoor ik van velen) en omdat het blokje er toch anders uit ziet is zo'n 72cc ook wel leuk denk ik .. dilemma...

Ik denk dat ik toch maar zo'n dikke cilinder bestel + een 15mm bing oid
misschien dat het dan wat leuker loopt.. als hij maar niet zo gaat toeren janken.
 
giggitybyte
Marcooow 14-8-2011 22:36 Print reply

Posts: 5713
ach met zon sigaar pijp zal die echt niet toeren janken, kan je cilinder nog zo snel zijn alst kan
 
faster than a bullet!
kenny77 14-8-2011 22:36 Print reply

Posts: 29286
haha, ziet er wel een stuk mooier uit zo'n dikke cilinder.
 
janh95 14-8-2011 22:37 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
haha, ziet er wel een stuk mooier uit zo'n dikke cilinder.

En loopt vast ook een stuk leuker.
 
You can either agree with me or be wrong!
MaXi-PuCh 14-8-2011 22:44 Print reply

Posts: 1531
de airsal nemen, 15mm carburateur, en een dikkere bocht in de pijp zetten?
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Frysk 14-8-2011 23:13 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
de airsal nemen, 15mm carburateur, en een dikkere bocht in de pijp zetten?


nee pijpje heeft al een 'dikke' bocht (standaard snel he )

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
haha, ziet er wel een stuk mooier uit zo'n dikke cilinder.


Ja echt wel.. maar ik las net op puchforum dat die cilinders niet betrouwbaar blijken ... jammer want dat wil ik nou juist wel hebben..

maar is het niet zo dat je met een membraan meer onderin creeert ? of zie ik dat verkeerd ?
 
giggitybyte
Gerard1793 15-8-2011 18:39 Print reply

Posts: 4006
Hey Kenny, ik heb een hier een Honda blok liggen met een 6-bak, 4plaats koppeling, HM169 kruk, watergekoeld, enig idee wat dit voor blok is?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 15-8-2011 18:48 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Hey Kenny, ik heb een hier een Honda blok liggen met een 6-bak, 4plaats koppeling, HM169 kruk, watergekoeld, enig idee wat dit voor blok is?


HM169 is CR80
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 15-8-2011 18:54 Print reply

Posts: 29286
moet je de blok nummers bekijken.

kleine spoelkanalen 50 blokje, grote spoelkanalen 80 blokje.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk


Ja echt wel.. maar ik las net op puchforum dat die cilinders niet betrouwbaar blijken ... jammer want dat wil ik nou juist wel hebben..

maar is het niet zo dat je met een membraan meer onderin creeert ? of zie ik dat verkeerd ?


Maarja die mensen zijn veel al 14?
Ligt het dan aan de cilinders of aan de personen zelf, vraag ik me af..
Heb al vaker met cilinders gereden waarvan iedereen zei dat het prut is en binnen 2 km vast loopt.
Nooit ergens last van gehad...
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 260 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved