Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 558 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 260 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 10-8-2011 18:45 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ziet wel een stuk beter uit.
Zijn ze niet te slap?
Aangezien je onder zo'n schuine hoek hebt zitten?


Geen idee, ik moet ze eerst nog aanpassen zodat ze perfect passen, en dan zie ik het wel weer
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 11-8-2011 17:41 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Geen idee, ik moet ze eerst nog aanpassen zodat ze perfect passen, en dan zie ik het wel weer

Aha.




Vandaag een dagje circuit Zolder.
Was vandaag vrije training, helaas was de opkomst niet heel groot.
Maar toch een paar leuke auto's















 
Marcooow 12-8-2011 19:42 Print reply

Posts: 5713




die laatste is dus met die cijfers enzo erop
 
faster than a bullet!
kenny77 12-8-2011 19:46 Print reply

Posts: 29286
die ken ik niet, maar bij die maakt het al helemaal niks uit.
 
Marcooow 12-8-2011 19:47 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
die ken ik niet, maar bij die maakt het al helemaal niks uit.


ja, ik weet het niet, als het wel wat uitmaakt is het mooi kut, daarom
 
faster than a bullet!
yamahadt1986 12-8-2011 19:52 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Aha.




Vandaag een dagje circuit Zolder.
Was vandaag vrije training, helaas was de opkomst niet heel groot.
Maar toch een paar leuke auto's

afbeelding
afbeelding

afbeelding
afbeelding

afbeelding
afbeelding
afbeelding


afbeelding
afbeelding
afbeelding



woehoe leuk spul altijd

vooral die mustang

het dorpje naast ons woont een man die heeft ook een leuke mustang
het is er eentje uit 67/69 echt helemaal gaaf dat ding.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
MaXi-PuCh 12-8-2011 20:18 Print reply

Posts: 1531
Ik vind het ook altijd leuk spul
De buurman van m'n oma heeft een mustang gt die door Chip Foose ooit onder handen is genomen, vet ding


 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
-Viking 12-8-2011 20:36 Print reply

Posts: 1415
Komt je vader zondag ook weer naar Guttecoven toe met de el camino?
 
Knäckebröd!!
kenny77 12-8-2011 21:15 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Viking
Komt je vader zondag ook weer naar Guttecoven toe met de el camino?


Als het weer mee zit wel.
 
JB1 12-8-2011 21:56 Print reply

Posts: 14881
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 12-8-2011 22:10 Print reply

Posts: 29286
hpi komt gewoon veel voor als vervangings ontsteking.
 
JB1 12-8-2011 22:10 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
hpi komt gewoon veel voor als vervangings ontsteking.


Ja, weet ik. Maar toch is het wel grappig om te zien op een crosser/enduro.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 14-8-2011 2:40 Print reply

Posts: 34930
He kenny jij hebt wel wat doel over puchjes he ? (ivm brommersprint etc)

Ik wil dus een ander cilindertje voor m'n puchje kopen omdat ik meer trekkracht wil ipv die schrale 70cc DMP airsal reed leuk maar denk je dat zo'n Athena membraan cilinder schelen gaat onderin ?

let op : ik rijd met standaard snel sigaar pijpje.. dus top toeren komen er toch niet
 
giggitybyte
kenny77 14-8-2011 12:09 Print reply

Posts: 29286
maarja zoveel verschillende cilinders heb ik ook niet gehad.

alleen airsal met een pizza tandwiel verhouding op de cross puch en dan 74cc metrakit en gilardoni.

Denk dat de metrakit wel het beste voor je is, die is namelijk fijn laagtoerig.
volgens mij is de athena al meer voor hogere toeren gemaakt?
En als je dan zo'n langzaam laagtoerig uitlaatje erop hebt zitten dan lijkt me dat ook niet zo fijn werken?

Ik zelf vind de 72cc airsal dan wel weer interessant hij lijkt kwa poorten het zelfde als de metrakit, maar dan hoef je je blokje niet te kotteren.

http://www.jmpb.nl/s...d&productId=1376
En buiten dat alles, zou ik alleen al voor die cilinder gaan omdat hij van zo'n toffe grote koelribben heeft.

Maar of het werkelijk wat is heb ik dus geen idee van.
Maarja het blijft wel een puch, zal nooit zo fijn trekken als je mtx, dus volgens mij valt dan alles wel tegen?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-8-2011 om 12:11 uur.
 
Frysk 14-8-2011 22:25 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
maarja zoveel verschillende cilinders heb ik ook niet gehad.

alleen airsal met een pizza tandwiel verhouding op de cross puch en dan 74cc metrakit en gilardoni.

Denk dat de metrakit wel het beste voor je is, die is namelijk fijn laagtoerig.
volgens mij is de athena al meer voor hogere toeren gemaakt?
En als je dan zo'n langzaam laagtoerig uitlaatje erop hebt zitten dan lijkt me dat ook niet zo fijn werken?

Ik zelf vind de 72cc airsal dan wel weer interessant hij lijkt kwa poorten het zelfde als de metrakit, maar dan hoef je je blokje niet te kotteren.

http://www.jmpb.nl/s...d&productId=1376
En buiten dat alles, zou ik alleen al voor die cilinder gaan omdat hij van zo'n toffe grote koelribben heeft.

Maar of het werkelijk wat is heb ik dus geen idee van.
Maarja het blijft wel een puch, zal nooit zo fijn trekken als je mtx, dus volgens mij valt dan alles wel tegen?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-8-2011 om 12:11 uur.



Trekken als m'n MTX hoeft het niet te doen, maar ik had eerst een 70cc airsal met ori snel pijpje + 12mm carb en dat trok aardig mooi voor een puch, nu met die DMP is het een hel.. dus zoek ik iets dat ongeveer zo of beter als die airsal trekt maar niet hoogtoeriger is.. meeste moet toch onderuit komen

die dikke cilinder had ik ook al gezien, lijkt me wel tof maar ben een beetje bang dat het wat op gaat vallen bij de heren van justitie (op een snor )
 
giggitybyte
kenny77 14-8-2011 22:27 Print reply

Posts: 29286
ow klopt ja, snor kenteken.
niet echt verstandig nee.

misschien 70 arisal met 15mm bing?
rijd ook wel oke, zeker voor iets zonder helm.
 
Frysk 14-8-2011 22:34 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ow klopt ja, snor kenteken.
niet echt verstandig nee.

misschien 70 arisal met 15mm bing?
rijd ook wel oke, zeker voor iets zonder helm.


ja ik denk dat ik toch maar weer voor het airsaltje ga..

of toch niet ik weet het echt niet.. Ik krijg iig van de week m'n oud type blok binnen met 4 lagers ipv 3 (dingen schijnen beter te lopen hoor ik van velen) en omdat het blokje er toch anders uit ziet is zo'n 72cc ook wel leuk denk ik .. dilemma...

Ik denk dat ik toch maar zo'n dikke cilinder bestel + een 15mm bing oid
misschien dat het dan wat leuker loopt.. als hij maar niet zo gaat toeren janken.
 
giggitybyte
Marcooow 14-8-2011 22:36 Print reply

Posts: 5713
ach met zon sigaar pijp zal die echt niet toeren janken, kan je cilinder nog zo snel zijn alst kan
 
faster than a bullet!
kenny77 14-8-2011 22:36 Print reply

Posts: 29286
haha, ziet er wel een stuk mooier uit zo'n dikke cilinder.
 
janh95 14-8-2011 22:37 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
haha, ziet er wel een stuk mooier uit zo'n dikke cilinder.

En loopt vast ook een stuk leuker.
 
You can either agree with me or be wrong!
MaXi-PuCh 14-8-2011 22:44 Print reply

Posts: 1531
de airsal nemen, 15mm carburateur, en een dikkere bocht in de pijp zetten?
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Frysk 14-8-2011 23:13 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
de airsal nemen, 15mm carburateur, en een dikkere bocht in de pijp zetten?


nee pijpje heeft al een 'dikke' bocht (standaard snel he )

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
haha, ziet er wel een stuk mooier uit zo'n dikke cilinder.


Ja echt wel.. maar ik las net op puchforum dat die cilinders niet betrouwbaar blijken ... jammer want dat wil ik nou juist wel hebben..

maar is het niet zo dat je met een membraan meer onderin creeert ? of zie ik dat verkeerd ?
 
giggitybyte
Gerard1793 15-8-2011 18:39 Print reply

Posts: 4006
Hey Kenny, ik heb een hier een Honda blok liggen met een 6-bak, 4plaats koppeling, HM169 kruk, watergekoeld, enig idee wat dit voor blok is?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 15-8-2011 18:48 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Hey Kenny, ik heb een hier een Honda blok liggen met een 6-bak, 4plaats koppeling, HM169 kruk, watergekoeld, enig idee wat dit voor blok is?


HM169 is CR80
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 15-8-2011 18:54 Print reply

Posts: 29286
moet je de blok nummers bekijken.

kleine spoelkanalen 50 blokje, grote spoelkanalen 80 blokje.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk


Ja echt wel.. maar ik las net op puchforum dat die cilinders niet betrouwbaar blijken ... jammer want dat wil ik nou juist wel hebben..

maar is het niet zo dat je met een membraan meer onderin creeert ? of zie ik dat verkeerd ?


Maarja die mensen zijn veel al 14?
Ligt het dan aan de cilinders of aan de personen zelf, vraag ik me af..
Heb al vaker met cilinders gereden waarvan iedereen zei dat het prut is en binnen 2 km vast loopt.
Nooit ergens last van gehad...
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 260 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 259, 260, 261 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved