Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 549 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 584824


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 259 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

JB1 6-8-2011 23:45 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


en jij denkt dat dat 20/30 jaar terug toen die honda's ''in'' waren anders was . Toen kregen verwende nesten die dingen ook nieuw van pappie en toen zijn er ook gewoon veel gesneuveld aan slecht onderhoud.
sommige derbi's gooien ze ruitenwisservloeistof ipv blokolie in. dat overleeft honda nog derbi. Prijs kwaliteit bij derbi is laag, maar dat is bij ieder nieuwe brommer zo (ook bij honda toen t nieuw was) als je t vergelijkt met een auto of motor.

dus denk eerst eens na voordat je slap gaat lullen.

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 6-8-2011 om 23:44 uur.


Denk dat een standaard MT beter tegen ruitenwisservloeistof kan dan een standaard Derbi
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
janh95 6-8-2011 23:46 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


en jij denkt dat dat 20/30 jaar terug toen die honda's ''in'' waren anders was . Toen kregen verwende nesten die dingen ook nieuw van pappie en toen zijn er ook gewoon veel gesneuveld aan slecht onderhoud.
sommige derbi's gooien ze ruitenwisservloeistof ipv blokolie in. dat overleeft honda nog derbi. Prijs kwaliteit bij derbi is laag, maar dat is bij ieder nieuwe brommer zo (ook bij honda toen t nieuw was) als je t vergelijkt met een auto of motor.

dus denk eerst eens na voordat je slap gaat lullen.

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 6-8-2011 om 23:44 uur.

Ja maar we hebben het over nu een een honda van toen kost NU das heel wat minder als een derbi van NU
 
You can either agree with me or be wrong!
JB1 6-8-2011 23:48 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janh95
[...]

Ja maar we hebben het over nu een een honda van toen kost NU das heel wat minder als een derbi van NU


Mwah, denk dat er over 20 jaar ook niet heel veel derbi's overblijven.

Veel minder dan de Honda's van toen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
janh95 6-8-2011 23:51 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Mwah, denk dat er over 20 jaar ook niet heel veel derbi's overblijven.

Veel minder dan de Honda's van toen

Let's pray for that.
 
You can either agree with me or be wrong!
Aprilia RX 50 2003 6-8-2011 23:57 Print reply

Posts: 6735
@JB1 waarop bazeer jij dat?

@janh95 tuurlijk kosten de honda's van toen nu minder. maar daar zitten ook een partij wrakken tussen. ben een tijd aan t kijken geweest voor zo'n ding van een paar honderd euro (mt/mb oid) om op te knappen.

de meeste zijn gewoon echt vertieft. geeft niet, zijn gewoon oud. maar om nou te beweren dat ze zoveel beter zijn...?
als jij ruitenwisservloeistof in je bak gooit maakt t geen kloot uit of t honda of derbi is. heeeeel misschien houd de honda bak het 10 min langer vol maar stuk is stuk.

er zijn massa's derbi's die nooit problemen hebben dus loop eens even niet zo dom te lullen en ga eens op straat kijken ipv andere honda fans na te lullen.
jij bent net of bijna 16 zeker en je probeert met de ''grote jongens'' mee te lullen? ga eerst maar eens op een paar derbi's rijden. al die verhalen hier op t forum daar over zijn grotendeels dom geouwehoer.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
janh95 6-8-2011 23:58 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
@JB1 waarop bazeer jij dat?

@janh95 tuurlijk kosten de honda's van toen nu minder. maar daar zitten ook een partij wrakken tussen. ben een tijd aan t kijken geweest voor zo'n ding van een paar honderd euro (mt/mb oid) om op te knappen.

de meeste zijn gewoon echt vertieft. geeft niet, zijn gewoon oud. maar om nou te beweren dat ze zoveel beter zijn...?
als jij ruitenwisservloeistof in je bak gooit maakt t geen kloot uit of t honda of derbi is. heeeeel misschien houd de honda bak het 10 min langer vol maar stuk is stuk.

er zijn massa's derbi's die nooit problemen hebben dus loop eens even niet zo dom te lullen en ga eens op straat kijken ipv andere honda fans na te lullen.
jij bent net of bijna 16 zeker en je probeert met de ''grote jongens'' mee te lullen? ga eerst maar eens op een paar derbi's rijden. al die verhalen hier op t forum daar over zijn grotendeels dom geouwehoer.

Rijden? ik heb het nooit gehad over hoe ze rijden of dat ze slecht of goed rijden.
Had het over de kwaliteit ervan. en deels mijn mening erover.
 
You can either agree with me or be wrong!
Aprilia RX 50 2003 7-8-2011 0:02 Print reply

Posts: 6735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janh95
[...]

Rijden? ik heb het nooit gehad over hoe ze rijden of dat ze slecht of goed rijden.
Had het over de kwaliteit ervan. en deels mijn mening erover.


o en je hebt al een keer zo'n ding uit mekaar gehad?
of heb je er een gehad?
of ga je veel met iemand om die zo'n ding heeft en gewoon standaard rijdt?
Heb je ook maar enige vorm van ervaring met zo'n ding?

dom lopen zwetsen kan iedereen, knal maar eens een paar DIRECTE EIGEN ervaringen ermee hier neer en dan praten we verder oke?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
janh95 7-8-2011 0:05 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


o en je hebt al een keer zo'n ding uit mekaar gehad?
of heb je er een gehad?
of ga je veel met iemand om die zo'n ding heeft en gewoon standaard rijdt?
Heb je ook maar enige vorm van ervaring met zo'n ding?

dom lopen zwetsen kan iedereen, knal maar eens een paar DIRECTE EIGEN ervaringen ermee hier neer en dan praten we verder oke?

oke!
 
You can either agree with me or be wrong!
kenny77 7-8-2011 0:15 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
afbeelding

wat ik me nou afvraag, waarom in godsnaam een membraamcilinder, die je passend moet maken (tapeinden), inlaat dichtmaken, misschien afdraaien of verhogen.

en dan nog geen snelle cilinder hebben, beter pakt die een snelle am6/derbi cilinder, hoef je ook geen inlaat dicht te maken en die zijn toch al een stuk sneller


u vraagt wij draaien




Wat een hoop gepraat hier trouwens en het gaat niet eens over yamaha.
 
Aprilia RX 50 2003 7-8-2011 11:20 Print reply

Posts: 6735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


u vraagt wij draaien

afbeelding


Wat een hoop gepraat hier trouwens en het gaat niet eens over yamaha.


gaat dat er een beetje makkelijk op of moet je de gaten voor de blokbouten enz ook nog ver verplaatsen?

gewoon intresse
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
kenny77 7-8-2011 11:34 Print reply

Posts: 29286
tapeindes verplaatsen, blok oplassen en dan weer kotteren en uitfrezen.
Niet zo gepiept.
 
Niek de Wildt 8-8-2011 18:52 Print reply
Posts: 7168
Kenny, aub even vlug inbox checken.
 
JB1 8-8-2011 19:02 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Kenny, aub even vlug inbox checken.


Whoah, jij leeft ook nog
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Niek de Wildt 8-8-2011 19:05 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Whoah, jij leeft ook nog


Zit in Afrika in de woestijn
 
Tobias Verhoef 8-8-2011 20:50 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


Zit in Afrika in de woestijn


Rij je met je MTX de dakar
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Royal Club 8-8-2011 21:02 Print reply

Posts: 60390
buiten dat de dakar tegenwoordig in zuidafrika plaatsvind zal de MTX van die sukkel nooit meer rijden
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JB1 8-8-2011 21:15 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
buiten dat de dakar tegenwoordig in zuidafrika plaatsvind zal de MTX van die sukkel nooit meer rijden


Zuidamerika lamstraal
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
der Chef 8-8-2011 21:26 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janh95
[...]

Ik ga er over het algemeen vanuit dat als we het over derbi hebben dat we dan dat euroknaller zooi van tegenwoordig bedoel wat dus zo ontiegelijk hard als de pest slijt en die je over het algemeen onder de kont van 90% van de meelopende schakel rijders ziet. omdat hun papa genoeg centjes heeft om hun dat rommel te kopen wat minstens 3 keer in de week terug naar de bromboer moet omdat dat rommel niet meer wil.

Mijn derbi heb ik zelf betaald en heeft me geen enkele keer laten staan in ruim 2 jaar tijd. Heeft 32.500km gelopen met 1e zuiger en cilinder en de nieuwe eigenaar rijd er nog steeds vrolijk op rond.

Honda's heb ik er genoeg van gehad en die krengen zijn ook niet onverwoestbaar.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 8-8-2011 21:55 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
[...]

Mijn derbi heb ik zelf betaald en heeft me geen enkele keer laten staan in ruim 2 jaar tijd. Heeft 32.500km gelopen met 1e zuiger en cilinder en de nieuwe eigenaar rijd er nog steeds vrolijk op rond.

Honda's heb ik er genoeg van gehad en die krengen zijn ook niet onverwoestbaar.


Gauw tijd voor een vers zuigertje.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
janh95 8-8-2011 21:58 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
[...]

Mijn derbi heb ik zelf betaald en heeft me geen enkele keer laten staan in ruim 2 jaar tijd. Heeft 32.500km gelopen met 1e zuiger en cilinder en de nieuwe eigenaar rijd er nog steeds vrolijk op rond.

Honda's heb ik er genoeg van gehad en die krengen zijn ook niet onverwoestbaar.

Met een enkele uitzondering blijft de regel gelden

 
You can either agree with me or be wrong!
der Chef 8-8-2011 22:27 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


Gauw tijd voor een vers zuigertje.

Was niet nodig? Ding reed super en was op alle punten sneller dan de derbi/am6 blokken van vrienden.
 
Niek de Wildt 8-8-2011 22:57 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
buiten dat de dakar tegenwoordig in zuidafrika plaatsvind zal de MTX van die sukkel nooit meer rijden


Die MTX is al verkocht, had ruimte nodig voor motor.
in afrika zit ik in een truck en landrover

sprintspul heb ik gehouden, gaat pas weg als ik er tevreden over ben.
 
JB1 10-8-2011 12:40 Print reply

Posts: 14881
Nou, ze zijn binnen



Ze moeten alleen wel op de kop gemonteerd worden, er moeten nieuwe rubberen bussen in, en er moeten ook nog eens andere busjes in om ze goed te laten passen op de rest.

Voor de rest lijken mij het goede veren.

Bedankt Kennert
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
janh95 10-8-2011 13:43 Print reply

Posts: 426
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Nou, ze zijn binnen

afbeelding

Ze moeten alleen wel op de kop gemonteerd worden, er moeten nieuwe rubberen bussen in, en er moeten ook nog eens andere busjes in om ze goed te laten passen op de rest.

Voor de rest lijken mij het goede veren.

Bedankt Kennert


Die veren zijn behoorlijk sexy.
 
You can either agree with me or be wrong!
kenny77 10-8-2011 18:00 Print reply

Posts: 29286
Ziet wel een stuk beter uit.
Zijn ze niet te slap?
Aangezien je onder zo'n schuine hoek hebt zitten?
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 259 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved