Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 779 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 584990


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 249 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 248, 249, 250 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Paul de Salmiakbal 10-6-2011 21:25 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


dus de wrijving van de onderdelen bepaalt de waarde van de motorrem?

Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 10-6-2011 om 21:18 uur.

Onder andere?
Niet alleen de wrijving, ook de massa. Bij een tweetakt heb je alleen je versnellingsbak, koppeling, krukas, vliegwiel en zuigertje. Bij een viertakt heb je daarnaast ook nog je distributie, nokken en kleppen die moeten bewegen.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 10-6-2011 om 21:26 uur.
 
Royal Club 10-6-2011 21:26 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Waarom geeft die vent altijd een reactie zonder onderbouwing, en als je daar vervolgens naar vraagt reageert hij nooit meer

Die shandy dan hè.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 10-6-2011 om 20:27 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 10-6-2011 om 20:28 uur.


dat ik toevallig wat anders ben gaan doen betekend niet dat ik niet meer ga reageren
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Ruben2311 10-6-2011 21:28 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


dat ik toevallig wat anders ben gaan doen betekend niet dat ik niet meer ga reageren


Brand maar los dan!
 
Half the strokes, double the power!
RikDT50MX - Nieuws Poster 10-6-2011 21:32 Print reply

Posts: 1558
ruben, relax. waar de f om reageer jij altijd op al het commentaar dat je krijgt alsof iemand je moeder of zusje heeft verkracht dan wel vermoord. begin gewoon eerst eens met denken voor je gaat posten. keiji geef ik groot gelijk in dit geval.
 
I Can Play With Madness
ChielTZR 10-6-2011 21:35 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]

Onder andere?
Niet alleen de wrijving, ook de massa. Bij een tweetakt heb je alleen je versnellingsbak, koppeling, krukas, vliegwiel en zuigertje. Bij een viertakt heb je daarnaast ook nog je distributie, nokken en kleppen die moeten bewegen.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 10-6-2011 om 21:26 uur.


even voor de duidelijkheid, ik lees op inet dat motorrem een systeem is om brandstof te besparen bij vrachtwagens?


verder de normale remkracht via koppeling:
ik denk dat compressie ook een rol speelt. weet nog niet precies hoe of wat. mja. brand los zou ik zeggen met ideeën en feiten.



Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 10-6-2011 om 21:36 uur.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Ruben2311 10-6-2011 21:38 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
ruben, relax. waar de f om reageer jij altijd op al het commentaar dat je krijgt alsof iemand je moeder of zusje heeft verkracht dan wel vermoord. begin gewoon eerst eens met denken voor je gaat posten. keiji geef ik groot gelijk in dit geval.


Komt een aantal mensen steeds roepen dat ik onzin lul, terwijl ze nooit precies zeggen wat.
 
Half the strokes, double the power!
RikDT50MX - Nieuws Poster 10-6-2011 21:40 Print reply

Posts: 1558
niet echt om brandstof te besparen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Motorrem
 
I Can Play With Madness
ChielTZR 10-6-2011 21:41 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Komt een aantal mensen steeds roepen dat ik onzin lul, terwijl ze nooit precies zeggen wat.


niet om het een of ander,
maar miss moet je minder overtuigend iets zeggen als je denkt iets te weten. pas als je iets zeker weet kun je dat hier ook laten blijken.

zo gaat dat met mij ook. ik weet ook lang niet alles, maar ik probeer met redenaties (en soms foute redenaties) erachter te komen hoe 't wel zit.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Ruben2311 10-6-2011 21:42 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


niet om het een of ander,
maar miss moet je minder overtuigend iets zeggen als je denkt iets te weten. pas als je iets zeker weet kun je dat hier ook laten blijken.

zo gaat dat met mij ook. ik weet ook lang niet alles, maar ik probeer met redenaties (en soms foute redenaties) erachter te komen hoe 't wel zit.


Als ik iets zeg check ik het altijd eerst even bij betrouwbare bronnen.
 
Half the strokes, double the power!
ChielTZR 10-6-2011 21:43 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Als ik iets zeg check ik het altijd eerst even bij betrouwbare bronnen.


bronnen like internet?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Ruben2311 10-6-2011 21:44 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


bronnen like internet?


Op internet heb je ook betrouwbare bronnen, maar het kan best zo zijn dat ik wel eens wat zeg dat niet klopt, maar daar hoor ik dan niemand over.
Maar wel zeuren dat ik altijd onzin lul, ipv mij te verbeteren, zodat ik en anderen er ook wat aan hebben.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 10-6-2011 om 21:45 uur.
 
Half the strokes, double the power!
Paul de Salmiakbal 10-6-2011 21:51 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Op internet heb je ook betrouwbare bronnen, maar het kan best zo zijn dat ik wel eens wat zeg dat niet klopt, maar daar hoor ik dan niemand over.
Maar wel zeuren dat ik altijd onzin lul, ipv mij te verbeteren, zodat ik en anderen er ook wat aan hebben.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 10-6-2011 om 21:45 uur.

Okee, verantwoord je beredenatie eens dat alles onder de 500cc tweetakt moet zijn, en daar boven viertakt? Enige persoonlijke ervaring? Of gewoon een hoop toffe praat omdat het tof lijkt?
Je laatste post in het kvt waarin je zegt dat ori 80 blok super betrouwbaar is. Zal heus zo zijn hoor, maar heb je daar zelf ervaring mee? Of zeg je het omdat iedereen het zegt?
Verder no offence hoor, maar ik vind dat dat soort comments geen waarde hebben als ze zomaar geroepen worden.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 10-6-2011 om 21:56 uur.
 
kenny77 10-6-2011 21:59 Print reply

Posts: 29286
Hela, hier horen alleen 2 takt discussies!
















 
Ruben2311 10-6-2011 22:02 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]

Okee, verantwoord je beredenatie eens dat alles onder de 500cc tweetakt moet zijn, en daar boven viertakt? Enige persoonlijke ervaring? Of gewoon een hoop toffe praat omdat het tof lijkt?
Je laatste post in het kvt waarin je zegt dat ori 80 blok super betrouwbaar is. Zal heus zo zijn hoor, maar heb je daar zelf ervaring mee? Of zeg je het omdat iedereen het zegt?
Verder no offence hoor, maar ik vind dat dat soort comments geen waarde hebben als ze zomaar geroepen worden.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 10-6-2011 om 21:56 uur.


Dat alles onder de 500cc tweetakt moet zijn, is enigszins ironisch bedoelt en misschien wel toffe praat ja, maar dat lijkt me vrij duidelijk toch?
Dat het ori 80 blok super betrouwbaar is, heb ik van een vriend met een mt8, hij heeft ook een crossmotor en weet waar ie het over heeft.
Maar jij zegt tenminste wat dan niet waar zou zijn, de rest zegt alleen maar jij lult, en voor de rest niks.
Verder zit ik nu niet woedend achter mijn pc zoals Chiel zegt.
 
Half the strokes, double the power!
Voetentje 10-6-2011 22:02 Print reply

Posts: 2356
Jonges op houden met lullen en ga naar wat 2 takt kijken aub :

http://www.youtube.c...53CD4ECB&index=1

http://www.youtube.c...53CD4ECB&index=2
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Ruben2311 10-6-2011 22:16 Print reply

Posts: 1055
Om het goed te maken:
http://www.youtube.com/watch?v=f5FBGrGGA3M
http://www.youtube.com/watch?v=AZr-PncUjnk

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 10-6-2011 om 22:17 uur.
 
Half the strokes, double the power!
ChielTZR 10-6-2011 22:19 Print reply

Posts: 6016
vond die van voetentje naiccee!
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Voetentje 10-6-2011 22:21 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311

http://www.youtube.com/watch?v=AZr-PncUjnk

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 10-6-2011 om 22:17 uur.


Die heb ik echt al zo vaak gezien maar toch blijft ie leuk om te kijken en ook vooral om te horen.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
ChielTZR 10-6-2011 22:25 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
[...]


Die heb ik echt al zo vaak gezien maar toch blijft ie leuk om te kijken en ook vooral om te horen.


vooral het verschil is leuk om te horen waarom zij wel goed zijn en ik niet.


 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Voetentje 10-6-2011 22:30 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


vooral het verschil is leuk om te horen waarom zij wel goed zijn en ik niet.




Huh? Die vat ik ff nie
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
ChielTZR 10-6-2011 22:36 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
[...]


Huh? Die vat ik ff nie


die gasten hebben hun denkwijze aangepast op het rijden van zulke hoge snelheden iets wat ik dus nog totaal niet kan.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Voetentje 10-6-2011 22:43 Print reply

Posts: 2356
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


die gasten hebben hun denkwijze aangepast op het rijden van zulke hoge snelheden iets wat ik dus nog totaal niet kan.



Oww op die manier Ik qoute het filmpje van die RG500 dus ik dacht dat je het daar over had, vandaar mijn verwarring.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 10-6-2011 23:20 Print reply

Posts: 8764
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
http://www.dreamgate...NSR500/500_main.html
:x


Quote:
Oorspronkelijk gepost op de dreamgate website
other problems were creeping up too with the shifting, the kickstarter and the bike was having problems with it's charging system. After several days of Chris riding Project NSR500 he felt the bike was worse than before and just felt the bike was unrideable and not practical.
Some quotes from Chris "I got it out for a good ride today and it just does not seem very rideable. It vibrates extremely, extremely bad, and it just did not feel right in the turns. Even when going straight, it will not hold a steady speed, it wants to jerk and kick. It just does not run like it is supposed to be in there. The vibration is just unreal. It feels like I am holding the dang engine in my arms when it is running. Then all of that mass in the crank spinning must be affecting the handling, because it did not feel like it wanted to lean as easily. I think mostly the vibration is scaring me more than anything. I just hate to ride it very fast when it feels like every bolt in it will vibrate out in less than 2 minutes."
So there you go, would Chris recommend this conversion? No!! Sure it can get the front wheel up in third gear, even fourth, but the bike is unrideable. Future plans for this NSR will see Chris rebuild his stock MC21 engine and go with that. New bodywork will eventually be ordered and painted in the same colors plus a few other things that need to be done. The engine, pipe and the parts are all for sale, but he does not believe anybody would want them. You can decide for yourself if it is worth it?


Ik heb zelf ook veel meer plezier gehad van mijn 250cc's dan van mijn CR500. Tot mijn spijt eigenlijk, maar het is echt zo.


 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
kenny77 10-6-2011 23:38 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Voetentje
Jonges op houden met lullen en ga naar wat 2 takt kijken aub :

http://www.youtube.c...53CD4ECB&index=1

http://www.youtube.c...53CD4ECB&index=2



 
thedutchrockstar 14-6-2011 15:10 Print reply

Posts: 500
Ja is echt een sjiek brommertje,
Helaas staat ie sinds 2 weken geleden stil en krijg ik hem niet meer lopend (als ik hem al gestart krijg)
Maar het probleem zal gevonden worden
 
2 wheel madness

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 249 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 248, 249, 250 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved