Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 802 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 584354


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 240 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Gerard1793 2-5-2011 23:12 Print reply

Posts: 4006
Kenny, wat is een goede uitlaattiming voor een 50cc DMP Honda MT? Hij staat standaard op 160 graden, en een blowdown van 19.

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 2-5-2011 om 23:13 uur.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Joel_koningslust 2-5-2011 23:14 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Kenny, wat is een goede uitlaattiming voor een 50cc DMP Honda MT? Hij staat standaard op 160 graden, en een blowdown van 19.

Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 2-5-2011 om 23:13 uur.


ga je met de originele zuiger/zuigerveren rijden?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Gerard1793 2-5-2011 23:16 Print reply

Posts: 4006
Ori DMP zuiger en zuigerveren ja.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 2-5-2011 23:16 Print reply

Posts: 29286
tussen de 170 en 200.

niet te zeggen zonder meer info.

waar wil je de powerband ongeveer, wat is de spoelpoort timing, wat voor uitlaat heb je en welke powerband heeft hij nu?
 
Gerard1793 2-5-2011 23:20 Print reply

Posts: 4006
Powerband wil ik tussen de 7.5-10k toeren hebben ongeveer, spoelpoorttiming is 122 graden, en ik rijd met een Jamarcol uitlaat. Ik heb nog niet met deze cilinder gereden maar ik schat dat hij een powerband van 6-8k toeren heeft, kameraad van me rijdt met de zelfde cilinder.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Gerard1793 2-5-2011 23:21 Print reply

Posts: 4006
Oh shit, ik zie nu pas dat ik een fout gemaakt heb in m'n berekening, de uitlaatpoorttiming is nu 176 graden.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 2-5-2011 23:25 Print reply

Posts: 29286
Dan zou ik het toch in je uitlaat gaan zoeken.

uitlaat timing van 180 zou toch rond de 10ooo duizend toeren uit moeten komen met een goede uitlaat.

Eventueel kan j nog naar 185 graden gaan, maar hoger zou ik niet doen, ivm je spoelpoorttiming.

edit:
waarom trouwens 50cc?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 2-5-2011 om 23:29 uur.
 
Gerard1793 2-5-2011 23:31 Print reply

Posts: 4006
Ok, dan zet ik hem op 184. Breedte van de uitlaatpoort staat standaard op 66.6% van de boring, dus ik ga hem 1 mm verbreden naar 67.5% van de boring. Wat voor een uitlaat zou jij aanraden trouwens?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 2-5-2011 23:33 Print reply

Posts: 29286
hoe hoog wordt je uitlaatpoort dan?
breed en hoog icm een immi zuiger = gebroken zuigerveer.

uitlaat geen idee, ik heb nooit een mt gehad...
 
Gerard1793 2-5-2011 23:34 Print reply

Posts: 4006
Uitlaatpoort wordt dan 18mm hoog.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 2-5-2011 23:35 Print reply

Posts: 29286
oke, dat moet nog wel kunnen.
 
Gerard1793 2-5-2011 23:36 Print reply

Posts: 4006
Dat dacht ik ook

Heb je verder nog tips over het boren van Auxpoorten bijvoorbeeld?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
tsxhunter 2-5-2011 23:37 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Dat dacht ik ook

Heb je verder nog tips over het boren van Auxpoorten bijvoorbeeld?

geen boortjes laten breken
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 2-5-2011 23:39 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Dat dacht ik ook

Heb je verder nog tips over het boren van Auxpoorten bijvoorbeeld?


boor ze onder een hoek naar onder toe (gezien vanuit het membraanhuis), wel de zelfde grote , hoek en lengte maken.
 
Gerard1793 2-5-2011 23:40 Print reply

Posts: 4006
Ok, dankjewel, maar voordat ik daaraan begin, gaat dit enig nut hebben op deze cilinder? Zo ja, wat ga ik er van merken?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 2-5-2011 23:41 Print reply

Posts: 29286
Iets meer vermogen voor de powerband.
Ik geef geen garantie natuurlijk
 
Gerard1793 2-5-2011 23:42 Print reply

Posts: 4006
Nee dat snap ik, nouja, ik zal morgen eens even met die cilinder gaan beginnen, nu op bed Druk weekend gehad

Waarom 50cc? Ik mag geen 70cc van mn ouders

En ik vind 70cc eigenlijk "dom" opvoeren, 70cc cilinder erop en klaar. Ik vind het leuker om hard te gaan met een zelf getunede 50



Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 2-5-2011 om 23:45 uur.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 3-5-2011 3:03 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Nee dat snap ik, nouja, ik zal morgen eens even met die cilinder gaan beginnen, nu op bed Druk weekend gehad

Waarom 50cc? Ik mag geen 70cc van mn ouders

En ik vind 70cc eigenlijk "dom" opvoeren, 70cc cilinder erop en klaar. Ik vind het leuker om hard te gaan met een zelf getunede 50



Dit bericht is gewijzigd door Gerard1793 op 2-5-2011 om 23:45 uur.


Euh
Dom opvoeren met grotere cilinders?

Dankjewel Gerard :(
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 3-5-2011 8:47 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
En ik vind 70cc eigenlijk "dom" opvoeren, 70cc cilinder erop en klaar. Ik vind het leuker om hard te gaan met een zelf getunede 50


Tsja zo erop monteren bedoel ik uiteraard niet.
70cc bewerken ipv een 50cc bewerken.
 
Gerard1793 3-5-2011 10:48 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Euh
Dom opvoeren met grotere cilinders?

Dankjewel Gerard :(

Hahaha

@ Kenny:

Tja, ik mag geen 70 van mn ouwelui
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Frysk 3-5-2011 15:29 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]

Hahaha

@ Kenny:

Tja, ik mag geen 70 van mn ouwelui


50cc is gewoon kut, je moet alle toeren die je maar kunt maken om zien te zetten in snelheid, terwijl je met een 70cc+ meer snelheid met minder toeren kunt maken

Haal je ouders over om een slome 70cc te kopen ipv een snelle 50
 
giggitybyte
suzukitsxxx 5-5-2011 22:35 Print reply

Posts: 127
hey
ik heb zeker die toffe mtx
nou verbeunen... ik wil heb weer opknappe roest vandaag weg gehaald..
ja mischien nieuwe uitlaat... Liever niet maar ik denk dat ie lek is
want op sommige plekjes in een las zit puntje met zwarte olie

 
kenny77 6-5-2011 9:39 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]
Hahaha

@ Kenny:

Tja, ik mag geen 70 van mn ouwelui


Moest je mijn 50cc nsr blokje onder je mt knutselen, rij je een 70cc mt voor bij.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsxxx
hey
ik heb zeker die toffe mtx
nou verbeunen... ik wil heb weer opknappe roest vandaag weg gehaald..
ja mischien nieuwe uitlaat... Liever niet maar ik denk dat ie lek is
want op sommige plekjes in een las zit puntje met zwarte olie




Dan zou ik deze uitlaat toch laten maken, als je toch ook meteen een tailpipe eraan laat lassen.

Als je een andere uitlaat erop zet, blijven niet veel pk's meer over.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-5-2011 om 9:40 uur.
 
suzukitsxxx 6-5-2011 10:37 Print reply

Posts: 127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Moest je mijn 50cc nsr blokje onder je mt knutselen, rij je een 70cc mt voor bij.

[...]



Dan zou ik deze uitlaat toch laten maken, als je toch ook meteen een tailpipe eraan laat lassen.

Als je een andere uitlaat erop zet, blijven niet veel pk's meer over.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-5-2011 om 9:40 uur.


klopt
ik moet alleen wel iets vinden waar ik de tailpipe van kan (laten)maken
ik vind deze uitlaat ook veel vetter anders zou er een onderlangse op moeten...

 
grasmaaier89 6-5-2011 10:50 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsxxx
[...]


klopt
ik moet alleen wel iets vinden waar ik de tailpipe van kan (laten)maken
ik vind deze uitlaat ook veel vetter anders zou er een onderlangse op moeten...



Ga naar de afvalstortplaats en je hebt keuze genoeg?

En gooi der geen onderlangs onder! Dit monster is helemaal aangepast op de bovenlangse.
Het zal je alleen maar teleurstellen zo'n uitlaatje.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 240 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved