kenny77 |
3-3-2011 19:58 |
 Posts: 29286 |
Ben eens benieuwd wat hij gaat opleveren.
|
|
|
|
Marcooow |
3-3-2011 20:02 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ben eens benieuwd wat hij gaat opleveren.
paar honderd
|
|
faster than a bullet! |
|
JB1 |
3-3-2011 20:02 |
 Posts: 14881 |
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
3-3-2011 20:13 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|
Sypie_Honda |
3-3-2011 23:42 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kreidlergek
[...]
ja idd dat is waar.
ik zou denk ook eerder een 250 kopen want ik rijd af en toe op de honda nx650 van me pa en dat gaat ook net maar dat is gewoon vlakke weg.
125cc hebben de meesten hier (bijna iedereen van het bf) meer als genoeg aan in de cross
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
4-3-2011 10:12 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]
125cc hebben de meesten hier (bijna iedereen van het bf) meer als genoeg aan in de cross
inderdaad, 250 gaat flink raar en om zo'n ding een beetje in bedwang te houden en dan nog een goede tijd neer te zetten red je niet op zonder eerst een flinke tijd op een 125 te rijden.. m'n 200 is tammer dan een gemiddelde 125cc (luchtgekoelden en eerdere vloeistofgekoelden daargelaten) maar die ben ik eigenlijk al helemaal gewend.. denk ooit toch eens aan een ander pijpje
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 4-3-2011 om 10:12 uur.
|
|
giggitybyte |
|
kreidlergek |
4-3-2011 13:06 |
 Posts: 335 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
inderdaad, 250 gaat flink raar en om zo'n ding een beetje in bedwang te houden en dan nog een goede tijd neer te zetten red je niet op zonder eerst een flinke tijd op een 125 te rijden.. m'n 200 is tammer dan een gemiddelde 125cc (luchtgekoelden en eerdere vloeistofgekoelden daargelaten) maar die ben ik eigenlijk al helemaal gewend.. denk ooit toch eens aan een ander pijpje
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 4-3-2011 om 10:12 uur.
ja idd. maar als ik een crosser koop wordt het waarschijnlijk alleen op plat grasland rijden dus dat is al minder dan in het natte terrein.
|
|
nothing sounds like a V8 |
|
Sypie_Honda |
4-3-2011 17:00 |
 Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
inderdaad, 250 gaat flink raar en om zo'n ding een beetje in bedwang te houden en dan nog een goede tijd neer te zetten red je niet op zonder eerst een flinke tijd op een 125 te rijden.. m'n 200 is tammer dan een gemiddelde 125cc (luchtgekoelden en eerdere vloeistofgekoelden daargelaten) maar die ben ik eigenlijk al helemaal gewend.. denk ooit toch eens aan een ander pijpje
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 4-3-2011 om 10:12 uur.
die KDX lijkt mij echt DE motor voor OTR ritten, mooi licht en wendbaar, maar toch nog wel redelijk CC's op de bouw over de vliegen.
je moet echt zien dat je je RBW haalt, die ritjes zijn echt wat voor jou
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
4-3-2011 18:33 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]
die KDX lijkt mij echt DE motor voor OTR ritten, mooi licht en wendbaar, maar toch nog wel redelijk CC's op de bouw over de vliegen.
je moet echt zien dat je je RBW haalt, die ritjes zijn echt wat voor jou
Ja zal er juni of juli mee beginnen samen met wiebren en Piter Jelle  duurt nog wel ff maar dan kan ik iig ff sparen zonder dat ik hoef te verkopen voor een pasje
ohja en die KDX schijnt ook 1 van de beste bospaden motoren te zijn voor de moderne viertakts
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 4-3-2011 om 18:34 uur.
|
|
giggitybyte |
|
PieterDT |
4-3-2011 19:50 |
 Posts: 131 |
2x6-017983 type nummer van yz blok?????
weet jij ook welk jaartal?
|
|
|
|
Marcooow |
4-3-2011 19:52 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PieterDT
2x6-017983 type nummer van yz blok?????
weet jij ook welk jaartal?
83 misschien, omdat dat op het eind staat? is maar een gokje maar zou wel kunnen
is die lc of ac?
|
|
faster than a bullet! |
|
Frysk |
4-3-2011 19:53 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PieterDT
2x6-017983 type nummer van yz blok?????
weet jij ook welk jaartal?
maak foto
|
|
giggitybyte |
|
PieterDT |
4-3-2011 19:53 |
 Posts: 131 |
|
|
|
|
Marcooow |
4-3-2011 19:56 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PieterDT
ac
http://link.marktplaats.nl/428455218
wedden dat ik als yz noob het kan vinden? zoek is op bikepics, dan vind je het waarschijnlijk wel
|
|
faster than a bullet! |
|
kenny77 |
4-3-2011 19:56 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PieterDT
2x6-017983 type nummer van yz blok?????
weet jij ook welk jaartal?
1979 , zelfde blokje als wat ik heb.
Fijn blokje.
(Niet geschikt voor dagelijks gebruik)
|
|
|
|
antonhonda |
4-3-2011 19:58 |
 Posts: 3616 |
ik heb ook nog een vraag
ik zag bij vehikel
dt cilinder 50cc
met 2 bouts uitlaat aansluiting
2lf
niet gekocht maar is deze van een yz of dt wel gewoon ?
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
PieterDT |
4-3-2011 20:01 |
 Posts: 131 |
en wat is de waarde van zon blokje?
|
|
|
|
kenny77 |
4-3-2011 20:03 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
ik heb ook nog een vraag
ik zag bij vehikel
dt cilinder 50cc
met 2 bouts uitlaat aansluiting
2lf
niet gekocht maar is deze van een yz of dt wel gewoon ?
Geheel gietijzer?
Dan was het een ysr50 of belgische dt50 cilinder (heb ik ook nog)
aluminium met een chromen wand is een rd50dx (vrij gewild)
aluminium met gietijzerenbus is yz50.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PieterDT
en wat is de waarde van zon blokje?
Wat de gek ervoor geeft.
|
|
|
|
antonhonda |
4-3-2011 20:07 |
 Posts: 3616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Geheel gietijzer?
Dan was het een ysr50 of belgische dt50 cilinder (heb ik ook nog)
aluminium met een chromen wand is een rd50dx (vrij gewild)
aluminium met gietijzerenbus is yz50.
geheel gietijzer
dus zou zo op een dt passen alleen andere uitlaat fixen
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
kenny77 |
4-3-2011 20:10 |
 Posts: 29286 |
Nee want de spoelkanalen staan ook anders.
(ten minste bij die van mij)
Staan veel schuiner naar voren en zijn smaller.
|
|
|
|
Marcooow |
5-3-2011 22:32 |
 Posts: 5713 |
|
|
faster than a bullet! |
|
kenny77 |
6-3-2011 1:07 |
 Posts: 29286 |
Had ik een hele tijd terug al gezien.
|
|
|
|
Marcooow |
6-3-2011 19:34 |
 Posts: 5713 |
|
|
faster than a bullet! |
|
kenny77 |
6-3-2011 20:05 |
 Posts: 29286 |
neej, die had ik nog niet gezien.
|
|
|
|
Marcooow |
6-3-2011 20:06 |
|