kenny77 |
2-2-2011 15:47 |
 Posts: 29286 |
Niks, maar is te modern.
|
|
|
|
st.nyksterdriver |
2-2-2011 16:06 |
Posts: 3376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Niks, maar is te modern.
dat is toch alleen maar beter ?
|
|
|
|
kenny77 |
2-2-2011 16:07 |
 Posts: 29286 |
Voor de prestaties wel ja, maar niet voor het uiterlijk.
|
|
|
|
kenny77 |
2-2-2011 17:10 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|
Marcooow |
2-2-2011 17:13 |
 Posts: 5713 |
|
|
faster than a bullet! |
|
Marcooow |
2-2-2011 17:58 |
 Posts: 5713 |
|
|
faster than a bullet! |
|
kenny77 |
2-2-2011 18:01 |
 Posts: 29286 |
Die versnellingsbak zou er zo in moeten passen.
De carters, cilinder en koppelingskap, kickstarter zijn anders van een 1982 de rest gelijk aan die van een 1980 en 1981 model.
|
|
|
|
yamahadt1986 |
2-2-2011 18:06 |
Posts: 1713 |
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
kenny77 |
2-2-2011 18:08 |
 Posts: 29286 |
Die carburateurs zijn ook heel makkelijk in gebruik, toen ik hem van mijn nsr50 blok over zetten op de polini cilinder hoefde ik ook nauwelijks wat er aan te veranderen.
|
|
|
|
Marcooow |
2-2-2011 20:57 |
 Posts: 5713 |
wat zie ik nu  rm80 gekocht?
ik ben vandaag weer bij die leraar geweest.
kheb ook nog een cr50 blok gezien. met zelfbouw bus (was alleen nog niet af)
ik wist al wel dat hij die had  maar had het jouw nog nooit verteld (vind je wel leuk om te weten toch  )
hij heeft ook een blok liggen van een nsr400, was een 2 cilinder volgens mij.
en ik heb ook vandaag gezien dat hij nog een cr250 blok had liggen van 82/83 alleen was die niet van hem zelf en een kameraad heeft dat blok gekocht voor onder een zitmaaier
als je ooit nog is wat nodig hebt kwa carters, andere blokdelen, framedelen, moet je me maar inboxen. hij heeft echt veel
|
|
faster than a bullet! |
|
kenny77 |
2-2-2011 21:01 |
 Posts: 29286 |
Jups dit model
Voor vlinderpoort om te bouwen ofzo?
nsr400 is 3 cilinder. 
1982 cr250 blokje heb ik ook nog gehad.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
2-2-2011 21:05 |
 Posts: 14514 |
kennert.. vraagje.
gezien ik komend jaar weer geen tijd heb om met de cr250 de baan op te gaan heb ik maar besloten dat ik hem weer om ga bouwen
nou zat ik te denken aan een mugen of hrc factory uitvoering van de 87er/88er. weet jij toevallig of die bestaan?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
2-2-2011 21:07 |
 Posts: 29286 |
Mhh geen idee, grote kans van wel.
Ik ga wel even zoeken.
|
|
|
|
Marcooow |
2-2-2011 21:08 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Jups dit model
afbeelding
Voor vlinderpoort om te bouwen ofzo?
nsr400 is 3 cilinder. 
1982 cr250 blokje heb ik ook nog gehad.
het was wel een nsr400 blok
klopt trouwens ook  (ik ben beetje vergeetachtig  ) hij zei nog tegen mij dat het een 3 cilinder was want ik zag maar 2 cilinders en ik vroeg wat voor blok dat was en hij zei dat het een 3 cilinder nsr400 was.
ja vlinderpoort
dat cr250 blok had meer een zeshoekige vorm kwa kop, ik weet het bj. zou niet maar dat ga ik nog wel even opzoeken
|
|
faster than a bullet! |
|
Marcooow |
2-2-2011 21:11 |
|
Joel_koningslust |
2-2-2011 21:12 |
 Posts: 14514 |
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Marcooow |
2-2-2011 21:14 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
replica wah uiterlijk van een mugen. innerlijk gewoon door een hedendaagse tuner laten doen.
haha
k wou alleen ff duidelijk maken dat het echt zeldzaam is
word wel vet dus.
dikke opmaat eronder
|
|
faster than a bullet! |
|
tsxhunter |
2-2-2011 21:14 |
 Posts: 9332 |
kenny, komen er ook foto's van de rm?
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
Marcooow |
2-2-2011 21:16 |
 Posts: 5713 |
|
|
faster than a bullet! |
|
kenny77 |
2-2-2011 21:16 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
replica wah uiterlijk van een mugen. innerlijk gewoon door een hedendaagse tuner laten doen.
mugen cilinder is er wel, dit is toch een 87'er?
http://www.motor-for...gen-HRC-honda-7.html (onderaan?)
En het uiterlijk als dit:
http://www.vintagefa...;utm_medium=referral
dan heb je een strakke fiets.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]
het was wel een nsr400 blok
klopt trouwens ook (ik ben beetje vergeetachtig ) hij zei nog tegen mij dat het een 3 cilinder was want ik zag maar 2 cilinders en ik vroeg wat voor blok dat was en hij zei dat het een 3 cilinder nsr400 was.
ja vlinderpoort
dat cr250 blok had meer een zeshoekige vorm kwa kop, ik weet het bj. zou niet maar dat ga ik nog wel even opzoeken
2 cilinders voor en 1 boven op.
Wel leuk een vlinderpoortje erin. 
Mhh ja ik had de cilinder er niet bij.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
kenny, komen er ook foto's van de rm?
Als ik hem heb wel ja.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 2-2-2011 om 21:16 uur.
|
|
|
|
tsxhunter |
2-2-2011 21:18 |
 Posts: 9332 |
ik wacht vol spanning
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
kenny77 |
2-2-2011 21:19 |
|
tsxhunter |
2-2-2011 21:20 |
 Posts: 9332 |
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
Joel_koningslust |
2-2-2011 21:20 |
 Posts: 14514 |
die van die ene link is inderdaad ook een 87er. gewoon normaal uiterlijk
die andere kon ik al. maar is ook geheel origineel op velgen en kappenkleur na.
ik zoek dan toch echt wat speciaals uit het liefst. zoals die rc250 uit 86 die laatst op mp stond. zoiets zou dr moeten zijn van mijn bouwjaar  '
je hebt deze 88er wel op bikepics. maar dat lijkt me zelfbrouwsel, is niet origineel zo geleverd
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 2-2-2011 om 21:21 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
2-2-2011 21:23 |
 Posts: 29286 |
|
|
|
|