Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 586292


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 209 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 2-2-2011 15:47 Print reply

Posts: 29286
Niks, maar is te modern.
 
st.nyksterdriver 2-2-2011 16:06 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Niks, maar is te modern.

dat is toch alleen maar beter ?
 
kenny77 2-2-2011 16:07 Print reply

Posts: 29286
Voor de prestaties wel ja, maar niet voor het uiterlijk.
 
kenny77 2-2-2011 17:10 Print reply

Posts: 29286
Marcooow 2-2-2011 17:13 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
http://link.marktplaats.nl/418743390
Kawa triple. :(


die is al best vergaan
 
faster than a bullet!
Marcooow 2-2-2011 17:58 Print reply

Posts: 5713
http://www.youtube.com/watch?v=OI35tI0z0kE

cr80 1982 bak past dat ook in een mt blok?
want die verhoudingen zijn nog weer anders, zeggen ze in het filmpje
 
faster than a bullet!
kenny77 2-2-2011 18:01 Print reply

Posts: 29286
Die versnellingsbak zou er zo in moeten passen.
De carters, cilinder en koppelingskap, kickstarter zijn anders van een 1982 de rest gelijk aan die van een 1980 en 1981 model.
 
yamahadt1986 2-2-2011 18:06 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Over een paar jaar ga ik ook voor zo'n ding kijken.
Eerst een paar wegmotor's nog, dan proberen de elsinore serie compleet te krijgen.

[...]


Die zal maar 32mm zijn, is te klein.

[...]


Nee, komt gewoon door een leuke uitlaatpoort icm slechte kwaliteit zuigerveren.
Misschien dat is nog eens een keer een yz80 cdi eraan hang, maar verlopig nog niet.
Ga ook geen hpi kopen, ding staat niet in de weg en gaat ook nooit meer weg, dus tijd zat nog.

1ste 4 versnellingen van de 5 bak zijn gelijk aan de 4 bak, dus daar schiet ik niks mee op.
En met de normale 5 bak valt hij te ver terug in toeren, dus moet echt een andere bak in.

die 26 had ik ook op deze cilinder.
die sproeier 148 is de originele voor de cr80.
ik had toen 150 voor mijn 50cc cilinder

[...]


Ook nog te klein, moet 38~40mm hebben.

[...]



Die is wel netjes.



oke kenny

dus de sproeiermaat is al aardig in de buurt hoor ik wel
kan ook wel aardig kloppen want hij liep al aardig mooi moet ik zeggen!! en dat nog wel zonder luchtfilter:P haaha!!
ffkes snel testen


 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 2-2-2011 18:08 Print reply

Posts: 29286
Die carburateurs zijn ook heel makkelijk in gebruik, toen ik hem van mijn nsr50 blok over zetten op de polini cilinder hoefde ik ook nauwelijks wat er aan te veranderen.
 
Marcooow 2-2-2011 20:57 Print reply

Posts: 5713
wat zie ik nu rm80 gekocht?

ik ben vandaag weer bij die leraar geweest.

kheb ook nog een cr50 blok gezien. met zelfbouw bus (was alleen nog niet af)


ik wist al wel dat hij die had maar had het jouw nog nooit verteld (vind je wel leuk om te weten toch )

hij heeft ook een blok liggen van een nsr400, was een 2 cilinder volgens mij.

en ik heb ook vandaag gezien dat hij nog een cr250 blok had liggen van 82/83 alleen was die niet van hem zelf en een kameraad heeft dat blok gekocht voor onder een zitmaaier

als je ooit nog is wat nodig hebt kwa carters, andere blokdelen, framedelen, moet je me maar inboxen. hij heeft echt veel
 
faster than a bullet!
kenny77 2-2-2011 21:01 Print reply

Posts: 29286
Jups dit model



Voor vlinderpoort om te bouwen ofzo?

nsr400 is 3 cilinder.
1982 cr250 blokje heb ik ook nog gehad.
 
Joel_koningslust 2-2-2011 21:05 Print reply

Posts: 14514
kennert.. vraagje.

gezien ik komend jaar weer geen tijd heb om met de cr250 de baan op te gaan heb ik maar besloten dat ik hem weer om ga bouwen

nou zat ik te denken aan een mugen of hrc factory uitvoering van de 87er/88er. weet jij toevallig of die bestaan?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 2-2-2011 21:07 Print reply

Posts: 29286
Mhh geen idee, grote kans van wel.
Ik ga wel even zoeken.
 
Marcooow 2-2-2011 21:08 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Jups dit model

afbeelding

Voor vlinderpoort om te bouwen ofzo?

nsr400 is 3 cilinder.
1982 cr250 blokje heb ik ook nog gehad.


het was wel een nsr400 blok

klopt trouwens ook (ik ben beetje vergeetachtig) hij zei nog tegen mij dat het een 3 cilinder was want ik zag maar 2 cilinders en ik vroeg wat voor blok dat was en hij zei dat het een 3 cilinder nsr400 was.

ja vlinderpoort

dat cr250 blok had meer een zeshoekige vorm kwa kop, ik weet het bj. zou niet maar dat ga ik nog wel even opzoeken
 
faster than a bullet!
Marcooow 2-2-2011 21:11 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
kennert.. vraagje.

gezien ik komend jaar weer geen tijd heb om met de cr250 de baan op te gaan heb ik maar besloten dat ik hem weer om ga bouwen

nou zat ik te denken aan een mugen of hrc factory uitvoering van de 87er/88er. weet jij toevallig of die bestaan?


mugen spul is echt tering zeldzaam

begin nou maar vast met zoeken dan heb je over een paar jaar misschien een gare cilinder waar je gvd een paar honderd voor neertelt
 
faster than a bullet!
Joel_koningslust 2-2-2011 21:12 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


mugen spul is echt tering zeldzaam

begin nou maar vast met zoeken dan heb je over een paar jaar misschien een gare cilinder waar je gvd een paar honderd voor neertelt


replica wah uiterlijk van een mugen. innerlijk gewoon door een hedendaagse tuner laten doen.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Marcooow 2-2-2011 21:14 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


replica wah uiterlijk van een mugen. innerlijk gewoon door een hedendaagse tuner laten doen.


haha

k wou alleen ff duidelijk maken dat het echt zeldzaam is

word wel vet dus.

dikke opmaat eronder
 
faster than a bullet!
tsxhunter 2-2-2011 21:14 Print reply

Posts: 9332
kenny, komen er ook foto's van de rm?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Marcooow 2-2-2011 21:16 Print reply

Posts: 5713
faster than a bullet!
kenny77 2-2-2011 21:16 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


replica wah uiterlijk van een mugen. innerlijk gewoon door een hedendaagse tuner laten doen.


mugen cilinder is er wel, dit is toch een 87'er?
http://www.motor-for...gen-HRC-honda-7.html (onderaan?)

En het uiterlijk als dit:

http://www.vintagefa...;utm_medium=referral

dan heb je een strakke fiets.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


het was wel een nsr400 blok

klopt trouwens ook (ik ben beetje vergeetachtig) hij zei nog tegen mij dat het een 3 cilinder was want ik zag maar 2 cilinders en ik vroeg wat voor blok dat was en hij zei dat het een 3 cilinder nsr400 was.

ja vlinderpoort

dat cr250 blok had meer een zeshoekige vorm kwa kop, ik weet het bj. zou niet maar dat ga ik nog wel even opzoeken



2 cilinders voor en 1 boven op.

Wel leuk een vlinderpoortje erin.
Mhh ja ik had de cilinder er niet bij.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
kenny, komen er ook foto's van de rm?



Als ik hem heb wel ja.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 2-2-2011 om 21:16 uur.
 
tsxhunter 2-2-2011 21:18 Print reply

Posts: 9332
ik wacht vol spanning
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 2-2-2011 21:19 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
ik wacht vol spanning


Het is best een gare bende hoor.
Maar daar was de prijs ook naar.
 
tsxhunter 2-2-2011 21:20 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Het is best een gare bende hoor.
Maar daar was de prijs ook naar.

dat maakt niet uit, ik wil foto's
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Joel_koningslust 2-2-2011 21:20 Print reply

Posts: 14514
die van die ene link is inderdaad ook een 87er. gewoon normaal uiterlijk

die andere kon ik al. maar is ook geheel origineel op velgen en kappenkleur na.

ik zoek dan toch echt wat speciaals uit het liefst. zoals die rc250 uit 86 die laatst op mp stond. zoiets zou dr moeten zijn van mijn bouwjaar '


je hebt deze 88er wel op bikepics. maar dat lijkt me zelfbrouwsel, is niet origineel zo geleverd



Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 2-2-2011 om 21:21 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 2-2-2011 21:23 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
die van die ene link is inderdaad ook een 87er. gewoon normaal uiterlijk

die andere kon ik al. maar is ook geheel origineel op velgen en kappenkleur na.

ik zoek dan toch echt wat speciaals uit het liefst. zoals die rc250 uit 86 die laatst op mp stond. zoiets zou dr moeten zijn van mijn bouwjaar '


je hebt deze 88er wel op bikepics. maar dat lijkt me zelfbrouwsel, is niet origineel zo geleverd

afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 2-2-2011 om 21:21 uur.


1987 hrc



jippie achterbrug van 600 euro erin.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]

dat maakt niet uit, ik wil foto's



ik zal er wel een paar knipsen dan.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 209 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved