Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 801 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 207 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 206, 207, 208 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 29-1-2011 20:03 Print reply

Posts: 29286
hehe moeten wel eens doen ja.
 
just_pelmke 29-1-2011 20:05 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
hehe moeten wel eens doen ja.


limbo meeting in de zomer
kijken dat ik dan ook een omgelaste rm85 uitlaat oid eronder heb 50 cc turbokitje knijpt hem nog :(
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
kenny77 29-1-2011 20:06 Print reply

Posts: 29286
Zal inderdaad nog goed schelen!

Inderdaad als het weer lekker warm is.
 
just_pelmke 29-1-2011 20:09 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Zal inderdaad nog goed schelen!

Inderdaad als het weer lekker warm is.


weet jij toevallig nog zoiets te liggen?
ben ook aan het denken om een artek ontsteking te bestellen of het vliegwiel nog iets af te draaien wil er zoveel mogelijk uithalen zonder de cilinder te bewerken.
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
Joel_koningslust 29-1-2011 20:11 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: just_pelmke
[...]


weet jij toevallig nog zoiets te liggen?
ben ook aan het denken om een artek ontsteking te bestellen of het vliegwiel nog iets af te draaien wil er zoveel mogelijk uithalen zonder de cilinder te bewerken.


beter voor een binnenrotor gaan dan. vliegwiel afdraaien bij een brommer geloof ik niet in
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 29-1-2011 20:12 Print reply

Posts: 29286
nope helaas, gewoon marktplaats in de gaten houden.
Zou ik voor een andere ontsteking gaan, vliegwiel afdraaien heeft niet zo veel nut.

eDit: te laat.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 29-1-2011 om 20:12 uur.
 
just_pelmke 29-1-2011 20:12 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


beter voor een binnenrotor gaan dan. vliegwiel afdraaien bij een brommer geloof ik niet in


nja is al iets afgedraait en de gasreactie is al beter.
nja dan eens kijken voor 300 euro ergens xD

edit: deze word het dan ; http://www.josdijkma...d&productId=6363

Dit bericht is gewijzigd door just_pelmke op 29-1-2011 om 20:16 uur.
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
kenny77 29-1-2011 20:24 Print reply

Posts: 29286
Ziet er leuk uit die ontsteking.
 
just_pelmke 29-1-2011 20:32 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ziet er leuk uit die ontsteking.


ja idd en met licht en dat is helemaal idiaal.
zal niet veel zijn maar als de lampjes blijven branden is het goed.
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
Marcooow 29-1-2011 20:39 Print reply

Posts: 5713
http://link.marktplaats.nl/417332060

http://link.marktplaats.nl/417330051

blok is echt helemaal nieuw, kost ook wel wat
 
faster than a bullet!
kenny77 29-1-2011 20:43 Print reply

Posts: 29286
yzm500 is ook erg tof, maar zijn er helaas maar 2 van gemaakt. :(

Edit: schijnbaar zijn er 8 gemaakt, die over 2 jaar zijn gebruikt (had ik verkeerd onthouden)
Maar alsnog niet veel.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 29-1-2011 om 21:00 uur.
 
Pixl 29-1-2011 20:45 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
yzm500 is ook erg tof, maar zijn er helaas maar 2 van gemaakt. :(




wow, hoezo maar 2?
 
So fuckin' what!?
kenny77 29-1-2011 20:47 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


wow, hoezo maar 2?


Alleen voor de fabrieks team , niet voor particulier gemaakt.
 
Marcooow 29-1-2011 22:04 Print reply

Posts: 5713
secundair as (tandwiel)
32
22
28
26
24
35

Primaire as (koppeling)
14
25
23
20
27
18

die volgorde klopt niet, maar als ik die goed zet dan krijg ik dit,

secundaire as
35
24
26
28
22
32

en primaire as staat volgens mij goed

1. 35/14 = 2.5
2. 32/18 = 1.78
3. 28/20 = 1.4
4. 26/23 = 1.13
5. 24/25 = 0.96
6. 22/27 = 0.81

waarom staan die verhoudingen dan in een andere volgorde? of zit de 1e en 2e enzo niet naast elkaar op de as?

 
faster than a bullet!
kenny77 29-1-2011 22:09 Print reply

Posts: 29286
Zitten inderdaad niet naast elkaar op de as.

de 1 zit helemaal links , de 2 weer helemaal rechts, in het midden de 3 en 4 en dan nog de 5 en 6 tussen de 1 en 3 en de tussen de 4 en 2, zo even uit het hoofd.

Edit: toch niet zat even verkeerd te denken, bovenstaande verhaaltje alleen dan andersom.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 29-1-2011 om 22:10 uur.
 
De Schout 29-1-2011 22:11 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
secundair as (tandwiel)
32
22
28
26
24
35

Primaire as (koppeling)
14
25
23
20
27
18

die volgorde klopt niet, maar als ik die goed zet dan krijg ik dit,

secundaire as
35
24
26
28
22
32

en primaire as staat volgens mij goed

1. 35/14 = 2.5
2. 32/18 = 1.78
3. 28/20 = 1.4
4. 26/23 = 1.13
5. 24/25 = 0.96
6. 22/27 = 0.81

waarom staan die verhoudingen dan in een andere volgorde? of zit de 1e en 2e enzo niet naast elkaar op de as?



alleen bij een trekspie bak (ala zundapp enzo) zitten de versnellingen naast elkaar. bij een klauw geschakelde zesbak is het meestal zoiets van (1/2)-(6/5)-(3/4)-(3/4)-(6/5)-(1/2)

edit: TRAAAAAAAAG


Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 29-1-2011 om 22:12 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Marcooow 29-1-2011 22:12 Print reply

Posts: 5713
oke, weer wat wijzer.

ik vond de volgorde ook al zo raar.

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 29-1-2011 om 22:12 uur.
 
faster than a bullet!
Paul de Salmiakbal 29-1-2011 22:16 Print reply

Posts: 5285
http://www.youtube.com/watch?v=vq11CusULlk
Maakt het wat duidelijker
 
Marcooow 29-1-2011 22:21 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
http://www.youtube.com/watch?v=vq11CusULlk
Maakt het wat duidelijker


very nice
 
faster than a bullet!
Paul de Salmiakbal 29-1-2011 22:24 Print reply

Posts: 5285
Ik snapte vroeger ook nooit hoe het nou zat met die schakelvorken en schakelwals en wat er nou precies gebeurt en shit, dus toen ben ik het maar op gaan zoeken

http://www.youtube.c...&feature=related

En nog eentje met een rd350 bak :p

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 29-1-2011 om 22:24 uur.
 
Gerard1793 30-1-2011 14:41 Print reply

Posts: 4006
Hey kenny, weet jij toevallig hoeveel PK een Suzuki RM250 uit 1984 heeft?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 31-1-2011 15:43 Print reply

Posts: 29286
Gister weer eens een keer gereden met de rd50.
Maar na een industrie terrein geweest was het lekker rustige, middagje daar rond getuft was wel leuk.

Zuiger vond het iets minder tof.



Ik had wat aan het clinder'tje gedaan, uitlaatpoort wat omhoog en wat breeder (inlaat ook ), niks extreems, maar de polini zuigerveren zijn toch niet van zo'n goede kwaliteit. (was ik ook al bang voor)
Cilinder'tje is nog helemaal gaaf gelukkig.

Zitten nog een hoop verbeterd punten aan het blokje:
Andere versnellingsbak, de verhoudingen zijn gewoon veels te zwaar.
cilinder 1mm omhoog
opmaat cilinderkop
andere ontsteking
andere banden
dt80 krukas (2mm langere slag)

Maarja komt aan het eind van de zomer wel of volgend jaar ofzo, heeft geen haast.

Geluid is er wel al, nu de snelheid nog.
http://www.youtube.com/watch?v=7i7JGFDZ-8I

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Hey kenny, weet jij toevallig hoeveel PK een Suzuki RM250 uit 1984 heeft?


Geen idee, als ik zo moet gokken rond de 40pk.
 
Royal Club 31-1-2011 15:49 Print reply

Posts: 60390
beetje zwaar vertand nie?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 31-1-2011 15:58 Print reply

Posts: 29286
Moest inderdaad nog iets lichter, maar ik had geen zin meer om nog de ketting in te korten en ander tandwiel erop te leggen.

Tandwiel verhouding is niet heel zwaar (13/46) maar,
-de ontsteking houd ermee op als die net fijn in toeren komt, dus kan ik hem niet door laten gaan.
- versnellingsbak is kut.
Dus valt hij de hele tijd onder de powerband terug. :(

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 31-1-2011 om 15:59 uur.
 
Gerard1793 31-1-2011 17:22 Print reply

Posts: 4006
Klinkt echt lekker
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 207 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 206, 207, 208 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved