Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 843 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 586371


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 205 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 204, 205, 206 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 25-1-2011 23:05 Print reply

Posts: 34930
Al vorderingen in je yamaha project ?
Hoop v/d week m'n nieuwe onderdelen binnen te krijgen van m'n KDX
http://www.brommerfo...ery/view/6377/1/last
1 na laatste pagina.

en stiekum ook een soort van kickje enzo
 
giggitybyte
kenny77 25-1-2011 23:08 Print reply

Posts: 29286
Sow een gratis kickje.

Morgen of over mogen een setje carters ophalen, verder niks spannends.
 
Paul de Salmiakbal 25-1-2011 23:30 Print reply

Posts: 5285
http://link.marktplaats.nl/413076050

Tis dat ik nog geen brommer heb anders kocht ik hem
 
kenny77 25-1-2011 23:31 Print reply

Posts: 29286
Mhh moet dat niet goedkoper kunnen?
Wel ene leuke trommel, dat wel.
 
Joel_koningslust 25-1-2011 23:34 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
http://link.marktplaats.nl/413076050

Tis dat ik nog geen brommer heb anders kocht ik hem


die heb ik nog een in de schuur liggen in een stuk betere staat als die
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Paul de Salmiakbal 25-1-2011 23:39 Print reply

Posts: 5285
Kweenie, ik vind niets goeiekopers
http://link.marktplaats.nl/390376475
700 euro
Ben wel naar iets op zoek als die ene van de T500, 200mm
Maar ik zie ze niet vaak onder de 100.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


die heb ik nog een in de schuur liggen in een stuk betere staat als die


Hou ik in gedachten
Voor als ik aan de slag kan.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 25-1-2011 om 23:41 uur.
 
kenny77 25-1-2011 23:41 Print reply

Posts: 29286
Mhh moet je inderdaad net een beetje geluk mee hebben.

Of Joël moet die van hem voor een prikje verkopen, heeft hij weer plaats en jij een wiel, allebei gelukkig.
 
Joel_koningslust 25-1-2011 23:41 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Kweenie, ik vind niets goeiekopers
http://link.marktplaats.nl/390376475
700 euro
Ben wel naar iets op zoek als die ene van de T500, 200mm
Maar ik zie ze niet vaak onder de 100.



mmh.. dan wordt het mischien toch eens tijd voor schuuropruiming. ik heb ook nog een stuk of 10 18inch hoogschoudervelgen staan.

k heb dat spul allemaal uit een oude verzameling waar ik nog steeds spul van aan het overhuizen ben. na 4 jaar zooi uitzoeken is die loods bijna leeg. kun je nagaan dat ze daar tegen me zeggen, breng maar even naar het oud ijzer
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Paul de Salmiakbal 25-1-2011 23:49 Print reply

Posts: 5285
Nja als jij nog steeds zo'n complete t500 velg hebt staan als ik hem nodig heb dan hoor je het wel



Die is ook van een t500 :p
En sinds wanneer woon jij in Zimbabwe?

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 26-1-2011 om 0:00 uur.
 
Royal Club 26-1-2011 0:35 Print reply

Posts: 60390
dat moet limbabwe zijn
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 26-1-2011 9:51 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Nja als jij nog steeds zo'n complete t500 velg hebt staan als ik hem nodig heb dan hoor je het wel

afbeelding

Die is ook van een t500 :p
En sinds wanneer woon jij in Zimbabwe?

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 26-1-2011 om 0:00 uur.


Ik ben bij mijn familie gaan wonen.

En een cb350 twin trommel dan?
misschien zijn die iets goedkoper en zijn ook nog groot genoeg





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
dat moet limbabwe zijn


Maar dan is het zo overduidelijk dat ik in limburg woon. :(
Dat hoeft niet iedereen te weten.
 
- Han - 26-1-2011 11:06 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Sow een gratis kickje.

Morgen of over mogen een setje carters ophalen, verder niks spannends.



sigmans?
 
<10.000 posts
kenny77 26-1-2011 18:18 Print reply

Posts: 29286
Jups.
Morgen vroeg even op pikken, vandaag was hij er niet.
 
Marcooow 26-1-2011 18:22 Print reply

Posts: 5713
die functie ophogen, klopt die wel?

want als je 0 doet is de blowdown hoger dan als je 1.5 doet.

cilinder hoger word je blowdown toch hoger van? of komt dat omdat ALLE poorten nu omhoog gaan
 
faster than a bullet!
kenny77 26-1-2011 18:24 Print reply

Posts: 29286
Hij zal wel kloppen, ik ga het niet narekenen in ieder geval.
 
Fedor FBT 27-1-2011 20:21 Print reply

Posts: 153
Ik wou dat ik zoon pa had die me op me brommert zetten toen ik net kon lopen . En ook in de keuken mag staan

Bij mij mocht die helemaal ontvet 1 keer binnen staan in vergader ruimte maar dat was het dan wel.
 
Derbi-Olaf 27-1-2011 20:24 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
die functie ophogen, klopt die wel?

want als je 0 doet is de blowdown hoger dan als je 1.5 doet.

cilinder hoger word je blowdown toch hoger van? of komt dat omdat ALLE poorten nu omhoog gaan

klopt, als je een cilinder ophoogt wordt je blowdown lager

1.5 op de spoelers scheelt in graden meer dan 1.5mm op de uitlaat.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Marcooow 27-1-2011 20:43 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

klopt, als je een cilinder ophoogt wordt je blowdown lager

1.5 op de spoelers scheelt in graden meer dan 1.5mm op de uitlaat.


wat denk jij van die cilinder dan? kan het er nog mee door als ik de blowdown op 31,8 krijg?

doordat ik zomaar de dremel in de cilinder heb gezet staat de blowdown nu op 35,5
 
faster than a bullet!
Derbi-Olaf 27-1-2011 20:44 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


wat denk jij van die cilinder dan? kan het er nog mee door als ik de blowdown op 31,8 krijg?

doordat ik zomaar de dremel in de cilinder heb gezet staat de blowdown nu op 35,5

hoe staan je timingen dan ?

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Marcooow 27-1-2011 20:46 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

hoe staan je timingen dan ?





Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 27-1-2011 om 20:47 uur.
 
faster than a bullet!
Derbi-Olaf 27-1-2011 20:52 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 27-1-2011 om 20:47 uur.

Daar kan je in principe zo fijn me rijden met een laagtoerig uitlaatje.
Ding staat bij mijn weten ong. getimed als een originele immi.


Ga je hem ophogen zou ik voor te crossen tussen de 1 en de 2 mm gaan zitten.

Houd er wel rekening mee dat je dan een modern expantiepijpje moet gaan gebruiken van een 50cc die hondasjit is bij dat soort duraties te tam.

Heb zelf ooit een 50cc immitatie laten draaien 130/198 liep bovenin nog best hard (met een goede pijp :P)
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Marcooow 27-1-2011 21:04 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

Daar kan je in principe zo fijn me rijden met een laagtoerig uitlaatje.
Ding staat bij mijn weten ong. getimed als een originele immi.


Ga je hem ophogen zou ik voor te crossen tussen de 1 en de 2 mm gaan zitten.

Houd er wel rekening mee dat je dan een modern expantiepijpje moet gaan gebruiken van een 50cc die hondasjit is bij dat soort duraties te tam.

Heb zelf ooit een 50cc immitatie laten draaien 130/198 liep bovenin nog best hard (met een goede pijp :P)


maar een hoge blowdown was dan toch ook hoogtoerig? waarom dan laagtoerig uitlaatje? dan knijp je de cilinder toch?

wat voor pijpje zat je aan te denken? crosser pijpje van een ktm sx50? of een derbi pijp?

die imitatie van jouw zou dan op blowndown van 34 uitkomen, maar mijne zit op 35,5 en is nog extremer, ik hoop dat het goed gaat

ik heb trouwens ook nog een homoet liggen voor 50cc
 
faster than a bullet!
Derbi-Olaf 27-1-2011 21:23 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


maar een hoge blowdown was dan toch ook hoogtoerig? waarom dan laagtoerig uitlaatje? dan knijp je de cilinder toch?

wat voor pijpje zat je aan te denken? crosser pijpje van een ktm sx50? of een derbi pijp?

die imitatie van jouw zou dan op blowndown van 34 uitkomen, maar mijne zit op 35,5 en is nog extremer, ik hoop dat het goed gaat

ik heb trouwens ook nog een homoet liggen voor 50cc

hoge blowdown bepaalt in mijn ogen meer de duur van de powerband, uitlaatpoorttiming bepaal je vooral de hoogtoerigheid mee.


als je ong 130/196 gaat rijden zou ik een derbipijpje ofzo nemen , de SX50 is automaat en heeft het vermogen breed liggen.

Blowdown 35.5 met die duraties die jij hebt (uitlaat op 187) gaat in mijn ogen prima
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Marcooow 27-1-2011 21:24 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

hoge blowdown bepaalt in mijn ogen meer de duur van de powerband, uitlaatpoorttiming bepaal je vooral de hoogtoerigheid mee.


als je ong 130/196 gaat rijden zou ik een derbipijpje ofzo nemen , de SX50 is automaat en heeft het vermogen breed liggen.

Blowdown 35.5 met die duraties die jij hebt (uitlaat op 187) gaat in mijn ogen prima


en aan wat voor uitlaat zat olaf te denken?

heb net een gare 50cc eurokit/airsal uit de schuur gepakt en die uitlaat zit op 27 van bovenkant tot bovenkant en de spoelpoorten 34 en de boostpoort 35

was ff vluchtig en zal misschien wel iets preciezer kunnen

uitlaat op 160, spoelpoorten 113 en boostpoort 105. blowdown van 23

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 27-1-2011 om 21:27 uur.
 
faster than a bullet!
Derbi-Olaf 27-1-2011 21:27 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


en aan wat voor uitlaat zat olaf te denken?

hmzz, das een moeilijke, hoogtoerig een gianelli conti o.i.d.

ga je de timingen laten zoals ze zijn (35.5 blowdown) dan zou ik een voor MT bestemd uitlaatje nemen (70cc pijpje ofzo)


Reed met mijn eigen immitatie op de MB 97km/h

50cc , 120/188 getimed o.i.d.
Luhao pijpje, fijne brede powerband.
18mm keihin

Ik reed nl. Met een te zware vertanding en had maar 3 versnellingen nodig om de 97 te halen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 205 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 204, 205, 206 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved