Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1265 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 586004


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 178 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 29-11-2010 15:17 Print reply

Posts: 29286
ah mij gaat het ook niet zo zeer om het vermogen.
Denk dat ie toch op 25kw gaat.

Hoe bevalt de suzuki jou?
Of heb je er nog niet op kunnen rijden, ivm het weer?
 
Joel_koningslust 29-11-2010 15:33 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ah mij gaat het ook niet zo zeer om het vermogen.
Denk dat ie toch op 25kw gaat.

Hoe bevalt de suzuki jou?
Of heb je er nog niet op kunnen rijden, ivm het weer?


als je m op 25kw zet dan zou ik de fzr nemen. de gsx-r rijdt schijnbaar echt klote op 25kw. fzr is ook een licht en wendbaar fietsje, leuker voor de kleine landweggetjes hier in limboland
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 29-11-2010 15:35 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
afbeelding

:kwijl:


He dat is de mijne, maar dan in wit, en met schijfrem.
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
kenny77 29-11-2010 15:42 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


als je m op 25kw zet dan zou ik de fzr nemen. de gsx-r rijdt schijnbaar echt klote op 25kw. fzr is ook een licht en wendbaar fietsje, leuker voor de kleine landweggetjes hier in limboland


Mhh en hoe zit het met betrouwbaarheid, wordt echt een fietsje voor langere afstanden voor richting frankrijk enzo.
Wordt niet echt voor in de buurt gebruikt.

Is natuurlijk nog een oude motor, maar is wel de bedoeling dat ik niet de hele tijd met het gevoel zit, dat iets kapot kan gaan als je een paar uur van huis bent.

Of zou ik dan voor iets heel anders gaan?
 
Joel_koningslust 29-11-2010 15:48 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Mhh en hoe zit het met betrouwbaarheid, wordt echt een fietsje voor langere afstanden voor richting frankrijk enzo.
Wordt niet echt voor in de buurt gebruikt.

Is natuurlijk nog een oude motor, maar is wel de bedoeling dat ik niet de hele tijd met het gevoel zit, dat iets kapot kan gaan als je een paar uur van huis bent.

Of zou ik dan voor iets heel anders gaan?


t is een bekend probleempje dat ze wat olie lusten en wat sneller roesten dan een motorfiets met een aluminium frame zoals de gsx-r. maargoed, dat is nog wel te overzien. een fzr is vaak ook een stukje goedkoper als de gsx-r

is een fzr400 overigens niks voor jou? makkelijker op 25kw te krijgen, aluminium frame, korte wielbasis dus stuurt heerlijk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 29-11-2010 15:52 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Mhh en hoe zit het met betrouwbaarheid, wordt echt een fietsje voor langere afstanden voor richting frankrijk enzo.
Wordt niet echt voor in de buurt gebruikt.

Is natuurlijk nog een oude motor, maar is wel de bedoeling dat ik niet de hele tijd met het gevoel zit, dat iets kapot kan gaan als je een paar uur van huis bent.

Of zou ik dan voor iets heel anders gaan?


Voor lange afstand zou ik voor iets anders gaan, BMW K100, of een Honda Goldwing of zo.
Met een sportmotor krijg je toch wel last van je polsen.
25 kW is weer een ander probleem, dan kan je een motorscooter kiezen.
Allemaal motors die jij wsl niet zit zitten.
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
BenjaminDG 29-11-2010 16:33 Print reply

Posts: 4605
Een 600 of 750 op 25kw is vrijwel het zelfde hoor, kwa snelheid zul je even hoog zitten (200 of zo) en optrekken is voor allebij wat trager.

Ik heb er nog niet veel op kunnen rijden omdat ik nog steeds wacht op mijn belgische papieren, je kent de overheid hé die werken altijd wat trager.

Maar de FZR600 weegt wel wat minder dan de gsx-r 750 terwijl de gsx-r wat meer pk en koppel heeft bij een hoger gewicht.

ik kan niet echt zeggen welke je zou moeten nemen als deze op 25kw kunnen, ga anders een test rijden met de motorfietsen dan weet je welke het beste past bij jou.

Kwa afstand valt dat wel mee hoor, een kameraad van mij is met een gsx-r 600 K4 naar saint-tropez gereden dus dat gaat wel kwa zithouding.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 29-11-2010 om 16:35 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 29-11-2010 16:38 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
t is een bekend probleempje dat ze wat olie lusten en wat sneller roesten dan een motorfiets met een aluminium frame zoals de gsx-r. maargoed, dat is nog wel te overzien. een fzr is vaak ook een stukje goedkoper als de gsx-r

is een fzr400 overigens niks voor jou? makkelijker op 25kw te krijgen, aluminium frame, korte wielbasis dus stuurt heerlijk


oke thnx.
de 400 fzr had ik ook al eens naar gekeken vond ik inderdaad ook wel wat.

Ik ga het zien wat mijn pad kruist, eerst dt50 verkopen en dan eens rond kijken.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
Allemaal motors die jij wsl niet zit zitten.


nee dat klopt wel.
Vind het eigenlijk al niks dat ik geld ga uitgeven voor een moderne 4 takt motor, dan wil ik ook eentje die mij een beetje in de smaak valt .

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Een 600 of 750 op 25kw is vrijwel het zelfde hoor, kwa snelheid zul je even hoog zitten (200 of zo) en optrekken is voor allebij wat trager.

Ik heb er nog niet veel op kunnen rijden omdat ik nog steeds wacht op mijn belgische papieren, je kent de overheid hé die werken altijd wat trager.

Maar de FZR600 weegt wel wat minder dan de gsx-r 750 terwijl de gsx-r wat meer pk en koppel heeft bij een hoger gewicht.

ik kan niet echt zeggen welke je zou moeten nemen als deze op 25kw kunnen, ga anders een test rijden met de motorfietsen dan weet je welke het beste past bij jou.

Kwa afstand valt dat wel mee hoor, een kameraad van mij is met een gsx-r 600 K4 naar saint-tropez gereden dus dat gaat wel kwa zithouding.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 29-11-2010 om 16:35 uur.


Ook bedankt voor de uitleg.

Ik ga inderdaad gewoon eens rond kijken en kijken wat mijn pad kruist.
Is ook niet dat ik elke week naar frankrijk toe ga ofzo, dus dat scheelt ook al iets.
 
antonhonda 29-11-2010 19:03 Print reply

Posts: 3616
pas een dt50mx versnellings (5)bak in een yz80 lq blok uit 81
of weet jij dat ook niet ?
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Frysk 29-11-2010 19:10 Print reply

Posts: 34930


fzr400rr
 
giggitybyte
kenny77 29-11-2010 19:30 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
pas een dt50mx versnellings (5)bak in een yz80 lq blok uit 81
of weet jij dat ook niet ?


nee past niet.
blok uit 1981 heeft 6bak.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
afbeelding

fzr400rr



ja zoiets vind ik ook nog wel aardig.
lijkt wel wat op een tzr, alleen dan met een 4takt blok.
 
BenjaminDG 29-11-2010 19:31 Print reply

Posts: 4605
4takt is ook leuk hoor
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 29-11-2010 19:32 Print reply

Posts: 29286
ja als het een honda of mv augusta 6 cilinder met open pijpen is wel.

opzich is er niks mis met 4 takt rijd ook lekker spoepel, maarja ik heb nu eenmaal 2takt in mij zitten .
(helaas eigenlijk, b eperkt de motors die ik leuk vind enorm en zijn een stuk duurder)



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 29-11-2010 om 19:33 uur.
 
BenjaminDG 29-11-2010 19:36 Print reply

Posts: 4605
Inderdaad, ik wou eerst een suzuki rgv250 als 25kw motorfiets maar omdat die redelijk duur en zeldzaam zijn heb ik het maar zo gelaten.

Dan maar een Honda CB500S genomen, geen spijt van gehad laat zich ook leuk in de bochten smijten
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 29-11-2010 19:41 Print reply

Posts: 29286
ja de les motor was ook een cb500 reed opzich ook prima.
 
Paul de Salmiakbal 1-12-2010 19:13 Print reply

Posts: 5285
http://link.marktplaats.nl/401385836

OH GOD
Ik wil die Aermacchi hebben
Nee sterker nog, ik moet hem hebben
Leuke voorrem
 
Marcooow 1-12-2010 19:16 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
http://link.marktplaats.nl/401385836

OH GOD
Ik wil die Aermacchi hebben
Nee sterker nog, ik moet hem hebben
Leuke voorrem



mooi ding

alleen heb je 6000 liggen?





http://mugen125.tripod.com/kits.htm

http://mugencross.com/robs81me125.htm

http://mugencross.com/mugenbutton.htm

http://mugencross.com/partsbutton.htm

http://www.mccookrac...otos/morePhotos8.htm

 
faster than a bullet!
Frysk 1-12-2010 19:22 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


nee past niet.
blok uit 1981 heeft 6bak.

[...]



ja zoiets vind ik ook nog wel aardig.
lijkt wel wat op een tzr, alleen dan met een 4takt blok.


nu je het zegt ..

maar die strakke hoekige lijnen zijn tof, netals bij de NSR250
 
giggitybyte
Royal Club 1-12-2010 19:23 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ja als het een honda of mv augusta 6 cilinder met open pijpen is wel.

opzich is er niks mis met 4 takt rijd ook lekker spoepel, maarja ik heb nu eenmaal 2takt in mij zitten .
(helaas eigenlijk, b eperkt de motors die ik leuk vind enorm en zijn een stuk duurder)



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 29-11-2010 om 19:33 uur.


als ik het geld had stond hier idd een cr500 ipv zon stomme 4takt.. veel makkelijker sleutelen..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frysk 1-12-2010 19:25 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ja als het een honda of mv augusta 6 cilinder met open pijpen is wel.

opzich is er niks mis met 4 takt rijd ook lekker spoepel, maarja ik heb nu eenmaal 2takt in mij zitten .
(helaas eigenlijk, b eperkt de motors die ik leuk vind enorm en zijn een stuk duurder)



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 29-11-2010 om 19:33 uur.


totdat je op een 4 cilindertje gereden hebt, is ook leuk hoor

vind 2 takt ook leuker hoor
 
giggitybyte
kenny77 1-12-2010 19:26 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
http://link.marktplaats.nl/401385836

OH GOD
Ik wil die Aermacchi hebben
Nee sterker nog, ik moet hem hebben
Leuke voorrem


ff door sparen.



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]

mooi ding

alleen heb je 6000 liggen?


http://mugen125.tripod.com/kits.htm

http://mugencross.com/robs81me125.htm

http://mugencross.com/mugenbutton.htm

http://mugencross.com/partsbutton.htm

http://www.mccookrac...otos/morePhotos8.htm



mmm die zien er wel goed uit.



of uhh ja de crossers dus.
Mugen blokjes is altijd mooi.

Vooral de 81er.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]nu je het zegt ..

maar die strakke hoekige lijnen zijn tof, netals bij de NSR250


Ik denk ook dat het een fzr400 wordt, misschien het iets oudere type met de dubbele koplamp, maar dat weet ik nog niet, ik ga binnenkort eens samen met papa op de zolder van de motorzaak hier in de buurt rond sneuvelen.
Eens wat proberen.

Ik heb inderdaad ook nog even naar een honda vfr400 zitten kijken die is bijna als 2 druppels water op de honda nsr250mc28, vind ik ook wel tof.
 
Frysk 1-12-2010 19:28 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


ff door sparen.



[...]


mmm die zien er wel goed uit.

afbeelding

of uhh ja de crossers dus.
Mugen blokjes is altijd mooi.

Vooral de 81er.

[...]


Ik denk ook dat het een fzr400 wordt, misschien het iets oudere type met de dubbele koplamp, maar dat weet ik nog niet, ik ga binnenkort eens samen met papa op de zolder van de motorzaak hier in de buurt rond sneuvelen.
Eens wat proberen.

Ik heb inderdaad ook nog even naar een honda vfr400 zitten kijken die is bijna als 2 druppels water op de honda nsr250mc28, vind ik ook wel tof.



ja de VFR is zwaaaar tof !
 
giggitybyte
kenny77 1-12-2010 19:29 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]als ik het geld had stond hier idd een cr500 ipv zon stomme 4takt.. veel makkelijker sleutelen..


Zo'n dikke 1 cilinder 2 takt vind ik ook erg tof.
een off the road motortje vind ik eigenlijk ook veel leuker dan een sport motor.
Maarja ik wil iets hebben waar ik wat afstanden mee kan rijden en daar is een enduro niet echt geschikt voor.

Leuke 2t enduro komt er ooit ook nog wel eens, als ik later rijk en bejaard ben ofzo.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]ja de VFR is zwaaaar tof !


En ook nog wel te betalen.
Ik zie het wel wat ik tegen kom als ik geld op zak heb.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-12-2010 om 19:30 uur.
 
Frysk 2-12-2010 18:20 Print reply

Posts: 34930
hejo ik weet nog een kawa 3 cilinder 2t te staan.. kerel hoeft er niet veel voor want de ontsteking is stuk.. ik weet de verdere staat niet maar als je belang hebt dan kan ik het hem ff melden :P
 
giggitybyte
kenny77 2-12-2010 18:21 Print reply

Posts: 29286
als we nu een half jaar verder waren wel.

heb nu mijn zinnen gezet op een iets nieuwere motor, anders gaat dat dadelijk ook niet door en heb ik nog een project erbij.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 178 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved