Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 723 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 585703


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 172 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 171, 172, 173 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 18-11-2010 0:26 Print reply

Posts: 29286
zolang die maar 2 takt geluid produceert is het goed.
 
yamaha-schoot 18-11-2010 10:38 Print reply
Posts: 58
ja dan wordt het inderdaad een athena 70cc en waarschijnlijk dan een 24mm mikuni als ik dan toch bezig ben. Uitlaat weet ik nog niet wat ik eronder zet. Ontsteking ben ik ook nog niet overuit wat ik daar mee doe.
Heel vaak ga ik er toch niet mee rijden dus verbruik maakt niet zoveel uit.
Past een membraam van een nieuwer am6 blok trouwens?

ps: voor de 5 bak heb ik 50 euro betaald
 
kenny77 18-11-2010 15:04 Print reply

Posts: 29286
am6 membraan past kwa gaten wel, of je die zo in de athena zet weet ik niet, maar alles is pas te maken.
ik heb nsr membraan in mijn polini cilinder gezet, maar daar moest een ophoogblok tussen aangezien de nsr membraan dieper kwam als het originele.

polini heeft wel standaard de beste spoelpoort timgen en een fijne redelijk lichte zuiger.
Uitlaat poortje wat aanpassen is wel handig. (zijn bij alle yamaha cilinders best klein)
polini is wel gietijzer.

uitlaat kan ik geen tips in geven, aangezien ik alleen uitlaten heb getest op mijn dt50.

En op de rd heb ik maar 2 uitlaten gehad (een aangepaste originele en een handgemaakte uitlaat)

Als ontsteking zou ik dtr ontsteking pakken, als je nog licht nodig hebt.
Heb je dat niet meer en je hebt het geld ervoor over, kan je ook voor een hpi gaan.
 
st.nyksterdriver 18-11-2010 15:28 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha-schoot
ja dan wordt het inderdaad een athena 70cc en waarschijnlijk dan een 24mm mikuni als ik dan toch bezig ben. Uitlaat weet ik nog niet wat ik eronder zet. Ontsteking ben ik ook nog niet overuit wat ik daar mee doe.
Heel vaak ga ik er toch niet mee rijden dus verbruik maakt niet zoveel uit.
Past een membraam van een nieuwer am6 blok trouwens?

ps: voor de 5 bak heb ik 50 euro betaald

5 bak voor fs1 ? daar wordt normaal wel 400 euro oid voor gegeven
 
kenny77 18-11-2010 15:28 Print reply

Posts: 29286
gaat hier om een rd50
 
st.nyksterdriver 18-11-2010 15:32 Print reply
Posts: 3376
die had ik natuurlijk niet gezien (keek in zijn profiel zoekend om fs1 en dus de rd50 over het hoofd gezien)
maar dan is 50 euro alsnog weinig ?
 
kenny77 18-11-2010 15:33 Print reply

Posts: 29286
normale prijs.

ik kocht dt80 blokje voor 20 euro per stuk waar die bakken in zat en 3 plaats.
 
st.nyksterdriver 18-11-2010 15:35 Print reply
Posts: 3376
mijn oom heeft trouwens een fs1 met een ongeopend 5 bak blok (de brommer zelf ziet er ook nice uit)

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 18-11-2010 om 15:35 uur.
 
kenny77 18-11-2010 15:36 Print reply

Posts: 29286
Dat is altijd mooi.
 
Gerard1793 18-11-2010 16:23 Print reply

Posts: 4006
Ik betaalde 40 euro voor een MTX-R2 blok met 6bak en 4plater, maar met vastgelopen krukas
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Marcooow 18-11-2010 21:01 Print reply

Posts: 5713
http://link.marktplaats.nl/397525119

jaja heb ik wel weer gezien

(kheb hem stiekem al gemaild )
 
faster than a bullet!
kenny77 18-11-2010 21:04 Print reply

Posts: 29286
Net uurtje geleden zitten bekijken.

kreidler cilinder wat die heeft is wel grappig.
 
Marcooow 18-11-2010 21:06 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Net uurtje geleden zitten bekijken.

kreidler cilinder wat die heeft is wel grappig.


uurtje geleden stond de cilinder er niet op (sorry komt beetje bedweterig over )

kreidler cilinder is wel interessant ja, ik ga die kerel even vragen wat die daar voor moet hebben misschien dat die kerel geen idee heeft wat zon cilinder waard is (ik weet het trouwens zelf ook niet )
 
faster than a bullet!
st.nyksterdriver 18-11-2010 21:07 Print reply
Posts: 3376
moet je die peugeot cilinder van hem eens bekijken een vv uitlaat poort
 
kenny77 18-11-2010 21:09 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


uurtje geleden stond de cilinder er niet op (sorry komt beetje bedweterig over )

kreidler cilinder is wel interessant ja, ik ga die kerel even vragen wat die daar voor moet hebben misschien dat die kerel geen idee heeft wat zon cilinder waard is (ik weet het trouwens zelf ook niet )


Dan gaat de tijd langzamer dan ik dacht, heb onder tussen nog zitten zoeken of het een van veen cilinder was, maar dat was het niet.
En ben hem ook niet op een andere productie kreidler tegen gekomen.

 
Marcooow 18-11-2010 21:12 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Dan gaat de tijd langzamer dan ik dacht, heb onder tussen nog zitten zoeken of het een van veen cilinder was, maar dat was het niet.
En ben hem ook niet op een andere productie kreidler tegen gekomen.



ooh ik dacht dat je met 1 uur geleden die eurocilindro bedoelde

maar die kreidler cilinder stond er idd al een uur geleden op

wat heeft die cilinder grote fluiters ofniet?
 
faster than a bullet!
kenny77 18-11-2010 21:14 Print reply

Posts: 29286
ja best wel , maar uitlaatpoort (midden) is ook wel smal.

fluitpoorten in mijn 50 athena waren bijna even groot zo te zien.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-11-2010 om 21:14 uur.
 
Marcooow 18-11-2010 21:15 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ja best wel , maar uitlaatpoort (midden) is ook wel smal.

fluitpoorten in mijn 50 athena waren bijna even groot zo te zien.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-11-2010 om 21:14 uur.


ja klopt ik had nog helemaal niet gezien dat de uitlaatpoort ook best smal is ja. vraag me toch wel af wat voor cilinder dat dan is? zelfbouw ofzo

kan ook nog wel van een racer ofzo zijn geweest maarja dat weet ik zo ook niet

Dit bericht is gewijzigd door marcooow op 18-11-2010 om 21:16 uur.
 
faster than a bullet!
kenny77 18-11-2010 21:19 Print reply

Posts: 29286
kan wel van een kreidler racer zijn geweest, maar zo te zien geen fabrieks cilinder.
Wil niet zeggen dat die niet leuk kan lopen uiteraard.

Bou hem op je honda blok.
 
tsxhunter 18-11-2010 22:23 Print reply

Posts: 9332
haah kennert, tsx loopt weer mooi alleen accu is leeg ofzo want ligt brand alleen (heel zwak) als de brommer aan staat
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 18-11-2010 22:43 Print reply

Posts: 29286
Fijn dat die het weer doet.


 
tsxhunter 18-11-2010 22:45 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Fijn dat die het weer doet.




idd, ben dan ook echt blij, na sinds maar/april maar in totaal een weekje gereden te hebben
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 18-11-2010 22:50 Print reply

Posts: 29286
ik ik bijna het zelfde met de motor, heb dit jaar ook bijna niks gereden.
toevallig doet die het sinds vandaag ook weer.
 
tsxhunter 18-11-2010 22:51 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ik ik bijna het zelfde met de motor, heb dit jaar ook bijna niks gereden.
toevallig doet die het sinds vandaag ook weer.


gefeliciteerd kenny
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Marcooow 19-11-2010 18:52 Print reply

Posts: 5713
http://link.marktplaats.nl/397525119

gister was het nog 50cc en nu staat er 70cc

had er nog niet opgelet maar is idd een 70cc. wel jammer
 
faster than a bullet!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 172 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 171, 172, 173 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved