kenny77 |
14-11-2010 21:34 |
 Posts: 29286 |
Naja bij die 10 atk's wat ik hier in de schuur heb staan , werkt het wel goed bij.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-11-2010 om 21:34 uur.
|
|
|
|
tsxhunter |
14-11-2010 21:35 |
 Posts: 9332 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Naja bij die 10 atk's wat ik hier in de schuur heb staan , werkt het wel goed bij. 
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-11-2010 om 21:34 uur.
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
-Viking |
14-11-2010 22:03 |
|
Gerard1793 |
14-11-2010 22:04 |
 Posts: 4006 |
Oeww!!
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
kenny77 |
14-11-2010 22:04 |
 Posts: 29286 |
Te laat!
Ik kan me niet beheersen.
Die wielen zijn ook wel tof.
Staat nu ook een set van op MP, helaas 400 euro. :(
|
|
|
|
JB1 |
14-11-2010 22:06 |
|
-Viking |
14-11-2010 22:08 |
 Posts: 1415 |
|
|
Knäckebröd!! |
|
kenny77 |
14-11-2010 22:09 |
 Posts: 29286 |
Mhh ik weet niet, is wel een 4 takt.
Daar raak ik dan weer door in de war.
|
|
|
|
Gerard1793 |
14-11-2010 22:10 |
 Posts: 4006 |
:( Viertakt:( Foei -Viking
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
-Viking |
14-11-2010 22:23 |
 Posts: 1415 |
om het goed te maken heb ik hier een
12 cillinder turbo 2takt diesel voor je
|
|
Knäckebröd!! |
|
JB1 |
14-11-2010 22:24 |
 Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Viking
om het goed te maken heb ik hier een
12 cillinder turbo 2takt diesel voor je
afbeelding
Zunne grote vuurbal jongeuh bam!
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Frysk |
14-11-2010 22:24 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Viking
om het goed te maken heb ik hier een
12 cillinder turbo 2takt diesel voor je
afbeelding
jo hier met dat ding!
dat is net wat voor mij  *plugt dat in onze vrachtwagen*
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-11-2010 om 22:25 uur.
|
|
giggitybyte |
|
kenny77 |
14-11-2010 22:25 |
|
st.nyksterdriver |
14-11-2010 22:26 |
Posts: 3376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Viking
om het goed te maken heb ik hier een
12 cillinder turbo 2takt diesel voor je
afbeelding
wat voor specs heeft zoon motor
|
|
|
|
-Viking |
14-11-2010 22:31 |
 Posts: 1415 |
3046 pk bij 2050 toeren
Gewicht van 1625kg
|
|
Knäckebröd!! |
|
kenny77 |
14-11-2010 22:32 |
 Posts: 29286 |
Perfect voor onder de snor puch.
|
|
|
|
Frysk |
14-11-2010 22:33 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Viking
3046 pk bij 2050 toeren
Gewicht van 1625kg
hmm 1,8pk per kilo
@ kenny,
denk dat je de snorpuch om het blok heen moet bouwen
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 14-11-2010 om 22:33 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Leen |
14-11-2010 22:34 |
 Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Viking
om het goed te maken heb ik hier een
12 cillinder turbo 2takt diesel voor je
afbeelding
wat is dat nou weer voor een flikkerding?
aan boord heb ik 3x een v20 2 takt turbodiesel, 1x een 10 inlijn 2 takt turbodiesel en een 6 cilinder inlijn 2takt turbodiesel.
dus bij elkaar 76cilinders 2 takt turbodiesel.
|
|
|
|
Paul de Salmiakbal |
14-11-2010 22:37 |
 Posts: 5285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
wat is dat nou weer voor een flikkerding?
aan boord heb ik 3x een v20 2 takt turbodiesel, 1x een 10 inlijn 2 takt turbodiesel en een 6 cilinder inlijn 2takt turbodiesel.
dus bij elkaar 76cilinders 2 takt turbodiesel.
Waarom drie verschillende motoren?
Die drie voor de aandrijfschroef, die 10 inlijn voor de boegschroeven en die 6 inlijn voor je koffiezetapparaat?
|
|
|
|
JB1 |
14-11-2010 22:39 |
 Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]
Waarom drie verschillende motoren?
Die drie voor de aandrijfschroef, die 10 inlijn voor de boegschroeven en die 6 inlijn voor je koffiezetapparaat?
Nee, de 10 inlijn voor de toiletpot, Leen heeft altijd zware boodschappen
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Leen |
14-11-2010 22:39 |
 Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]
Waarom drie verschillende motoren?
Die drie voor de aandrijfschroef, die 10 inlijn voor de boegschroeven en die 6 inlijn voor je koffiezetapparaat?
1 als generator voor de cutter, 3000pk, 2 voor de zandpompen ook 3000pk per stuk, 1000pk als generator voor de zandpomp die onderwater hangt en 1 van 900pk als generator voor de lieren en alle spanning verder aan boord.
|
|
|
|
-Viking |
14-11-2010 22:42 |
 Posts: 1415 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
wat is dat nou weer voor een flikkerding?
aan boord heb ik 3x een v20 2 takt turbodiesel, 1x een 10 inlijn 2 takt turbodiesel en een 6 cilinder inlijn 2takt turbodiesel.
dus bij elkaar 76cilinders 2 takt turbodiesel.
Geen idee wat voor flikkerding het is. Stond ergens bij google afbeeldingen op de eerste pagina.
|
|
Knäckebröd!! |
|
Paul de Salmiakbal |
14-11-2010 22:42 |
 Posts: 5285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
1 als generator voor de cutter, 3000pk, 2 voor de zandpompen ook 3000pk per stuk, 1000pk als generator voor de zandpomp die onderwater hangt en 1 van 900pk als generator voor de lieren en alle spanning verder aan boord.
Owja, tis natuurlijk een baggerschip.
En welke houd je dan over voor de schroef, of werkt die op een elektromotor?
|
|
|
|
Leen |
14-11-2010 23:03 |
 Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]
Owja, tis natuurlijk een baggerschip.
En welke houd je dan over voor de schroef, of werkt die op een elektromotor?
ding waar ik op zit kan niet varen, is gewoon een drijvende bak.
|
|
|
|
Marcooow |
15-11-2010 19:07 |
 Posts: 5713 |
http://verkopers.marktplaats.nl/11464242
die uitlaatjes, bestaan die wel echt allemaal?
zoals die polini uitlaat, ding zit er gewoon als een handgemaakte uitlaat uit en heeft een ninja demper?
die bidalot ook, die kan net zogoed van een am6/derbi zijn
|
|
faster than a bullet! |
|