Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
  Vanaf pagina 2 worden profile-details standaard verborgen.    Weergeven

  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 161 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 16-10-2010 23:42 Print reply

Posts: 29286
Broem broem.
 
tsxhunter 16-10-2010 23:43 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Broem broem.


vet erge slippende koppeling. bleek dat de moer van de koppeling er af lag
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 16-10-2010 23:44 Print reply

Posts: 29286
Volgende keer toch maar goed vast zetten dan.
 
tsxhunter 16-10-2010 23:45 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Volgende keer toch maar goed vast zetten dan.


uhu

ik moet gvd geld hebben voor zuigerveren
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 16-10-2010 23:48 Print reply

Posts: 29286
pap of mams lief aankijken.
 
tsxhunter 16-10-2010 23:52 Print reply

Posts: 9332
die zeggen: je moet ons nog zoveel terug betalen, dit betaal je zelf maar!
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Pimsvinn 16-10-2010 23:52 Print reply

Posts: 309
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
die zeggen: je moet ons nog zoveel terug betalen, dit betaal je zelf maar!


herkenbaar
 
kenny77 16-10-2010 23:53 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
die zeggen: je moet ons nog zoveel terug betalen, dit betaal je zelf maar!


jaaaa, daar komt de aap uit de mauw.
 
tsxhunter 16-10-2010 23:55 Print reply

Posts: 9332


vanaf april heeft ie nog maar 3 dagen gereden ofzo

Dit bericht is gewijzigd door tsxhunter op 16-10-2010 om 23:55 uur.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 17-10-2010 0:00 Print reply

Posts: 29286
das nie best. :(


 
tsxhunter 17-10-2010 0:04 Print reply

Posts: 9332
kenny, ik kom er net achter dat mijn 6000e post in jou profiel is gevallen

Dit bericht is gewijzigd door tsxhunter op 17-10-2010 om 0:04 uur.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 17-10-2010 0:06 Print reply

Posts: 29286
jeej.
 
tsxhunter 17-10-2010 0:07 Print reply

Posts: 9332
had er nooit meer aan gedacht. maar was toch de bedoeling dat ie hier kwam
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 17-10-2010 0:12 Print reply

Posts: 29286
dat komt dan goed uit.
 
Tobias Verhoef 18-10-2010 22:11 Print reply

Posts: 1832
Ik was vandaag met mn baas naar een tuner geweest in eindhoven. Die gast had echt niet normaal veel oude cilinders. 2 takt cilinders met 2 uitlaat aansluitingen/ maico race cilinders/ had een 125 cc racer maico staan met roterend inlaat en 30 pk / Honda rs 125 cilinders/ rotax cilinders/ en nog veel meer.

En nog meer van die leuke oude troep.
Hij wist ook echt super veel over stromings techniek en hij had echt allemaal formules om te bereken voor ideale carb voor een cilinder. Ook voor 4 takt wist hij ziek veel. Hij had ook zo formules om te berekenen hoelang het inlaat traject moet zijn. Hij had ook vroeger een flow bank zat hij helemaal te testen wat de beste vorm voor een kelk is en alles.

Hij kent ook een gast uit australië die uitlaten kan berekenen doormiddel van maximum vermogen bij welk toerental en een tekening van de uitlaat

Hij verkoopt ook speciale ontstekingen uit amerika die zulke klappen geven dat je er gewoon dood aan kan gaan
Die ontstekingen gebruiken ze ook bij nascar, maar niemand gelooft het omdat hij het nooit in praktijk heeft gebracht bij een 2 takt.
Maar volgens hem krijg je door die ontsteking zelfs een goede verbranding als hij veelste rijk staat afgesteld.

Hij verkoopt ook speciale vaten met een losse zuiger erin met aan de ene kant olie en aan de andere kant gas die er voor zorgt dat bij een 4 takt het oliesysteem altijd onderdruk blijft staan zelfs als de pomp er even mee ophoudt. Dan perst dat gas de olie in het systeem zodat het hele zooitje heel blijft. En hij wordt weer bijgevuld als de oliepomp weer zn werk gaat doen.

Alleen echt jammer dat die gast eigenlijk gewoon compleet gek is met hem valt echt niet normaal te praten
Alles moet op zijn manier dus je moet echt een jaar bij die gast wonen ofzo om te horen wat je wilt.
En hij wilt geld hebben voor uitleg

Dit vindt ik echt zo zonde van die gasten die echt zo veel dingen weten over 2 takt en 4 takt tuning en hij geeft al die info niet door

Maarja die gast heeft ook geen vrienden dan zie je meteen wat voor iemand het is.

Maarja ik heb daar echt mn ogen/oren goed de kost gegeven
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
kenny77 18-10-2010 22:25 Print reply

Posts: 29286
Klinkt als een ritje wat ik ook leuk had gevonden.
Niet stiekem foto's gemaakt?

Tsja hij zal vast heel wat jaar'tjes aan studie hebben gedaan, dat wil die natuurlijk niet zo op straat gooien.
 
Royal Club 18-10-2010 22:36 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Ik was vandaag met mn baas naar een tuner geweest in eindhoven. Die gast had echt niet normaal veel oude cilinders. 2 takt cilinders met 2 uitlaat aansluitingen/ maico race cilinders/ had een 125 cc racer maico staan met roterend inlaat en 30 pk / Honda rs 125 cilinders/ rotax cilinders/ en nog veel meer.

En nog meer van die leuke oude troep.
Hij wist ook echt super veel over stromings techniek en hij had echt allemaal formules om te bereken voor ideale carb voor een cilinder. Ook voor 4 takt wist hij ziek veel. Hij had ook zo formules om te berekenen hoelang het inlaat traject moet zijn. Hij had ook vroeger een flow bank zat hij helemaal te testen wat de beste vorm voor een kelk is en alles.

Hij kent ook een gast uit australië die uitlaten kan berekenen doormiddel van maximum vermogen bij welk toerental en een tekening van de uitlaat

Hij verkoopt ook speciale ontstekingen uit amerika die zulke klappen geven dat je er gewoon dood aan kan gaan
Die ontstekingen gebruiken ze ook bij nascar, maar niemand gelooft het omdat hij het nooit in praktijk heeft gebracht bij een 2 takt.
Maar volgens hem krijg je door die ontsteking zelfs een goede verbranding als hij veelste rijk staat afgesteld.

Hij verkoopt ook speciale vaten met een losse zuiger erin met aan de ene kant olie en aan de andere kant gas die er voor zorgt dat bij een 4 takt het oliesysteem altijd onderdruk blijft staan zelfs als de pomp er even mee ophoudt. Dan perst dat gas de olie in het systeem zodat het hele zooitje heel blijft. En hij wordt weer bijgevuld als de oliepomp weer zn werk gaat doen.

Alleen echt jammer dat die gast eigenlijk gewoon compleet gek is met hem valt echt niet normaal te praten
Alles moet op zijn manier dus je moet echt een jaar bij die gast wonen ofzo om te horen wat je wilt.
En hij wilt geld hebben voor uitleg

Dit vindt ik echt zo zonde van die gasten die echt zo veel dingen weten over 2 takt en 4 takt tuning en hij geeft al die info niet door

Maarja die gast heeft ook geen vrienden dan zie je meteen wat voor iemand het is.

Maarja ik heb daar echt mn ogen/oren goed de kost gegeven


haha, klinkt een beetje als niek
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
tsxhunter 18-10-2010 23:54 Print reply

Posts: 9332
geen 2 takt maar machtig mooi

http://link.marktplaats.nl/372105437
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Raoul 18-10-2010 23:56 Print reply

Posts: 2997
Bieden van 2500 euro en dan zon bamiblok eronder hebben
 
Aprilia MX (H)
tsxhunter 18-10-2010 23:57 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
Bieden van 2500 euro en dan zon bamiblok eronder hebben


die blokjes zijn nog niet zo slecht hoor
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 18-10-2010 23:59 Print reply

Posts: 29286
ziet er leuk uit inderdaad.
 
Joel_koningslust 19-10-2010 0:04 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


die blokjes zijn nog niet zo slecht hoor



jawel hoor... die zijn echt slecht


als je die hebt met die andere vorm koppelingscarter ( monsterblokken dus ) die zijn wel redelijk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Tobias Verhoef 19-10-2010 7:27 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Klinkt als een ritje wat ik ook leuk had gevonden.
Niet stiekem foto's gemaakt?

Tsja hij zal vast heel wat jaar'tjes aan studie hebben gedaan, dat wil die natuurlijk niet zo op straat gooien.


We hadden beter met heel bf daar naartoe kunnen gaan
Dan was het tunings niveau van bf een heel eind gestegen :P

Nee mocht niet die gast was echt bang dat je eigenlijk met info ervandoor gaat. Het is al een paar keer bij hem gebeurd.

Ik snap het wel maarja die gast heeft een of andere ziekte en hij kan morgen zo dood zijn dus dan zou ik bijv een leerling nemen die dan alle info eigenlijk over neemt.

Maar die gast heeft ook veel poep zitten praten denk ik. Hij zij dat hij het konig roterend inlaat systeem heeft bedacht. Maar hij had ook iets bedacht voor de schijf van een roterend inlaat wat ook weer beter werkt. Normaal gesproken gaat zeg maar de inlaat opeens open maar dat is heel slecht, hij moet juist heel langzaam open gaan.

Hij had ook een heel verhaal over carterdruk dat het geen moer uitmaakt alleen voor hoogtoerige 50/125 ccers, en dat het dan zo laag mogelijk moet zijn. Hij had ook een voorbeeldje carters liggen waarbij de krukas bijna helemaal afgedekt is van boven maar dat is dan niet voor de carterdruk maar allemaal voor de flow en alles.

Die gast zei ook dat er zoveel vermogen is te verdienen in flowen van carters/cilinder/carb/inlaat traject.

Die gast balanceerde ook zelf krukassen en daar schijnt ook nog eens weer vermogen uit te halen.

Je hoort wel als er weer wat in me op is gekomen het was zo veel info ik moet het even allemaal een plekje geven

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


haha, klinkt een beetje als niek


Erger dan dat

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 19-10-2010 om 7:30 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
kenny77 19-10-2010 9:12 Print reply

Posts: 29286
Dat zou wel jammer zijn als alle verloren gaat. :(


 
Marcooow 19-10-2010 18:14 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef




zou ik ook wel is willen kijken, is altijd interessant


http://link.marktplaats.nl/388184782

raden wat hier niet aan klopt
 
faster than a bullet!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 161 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved