Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1191 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 585803


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 128 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 9-7-2010 22:41 Print reply

Posts: 29286
is inderdaad vreemd, in mijn nsr heb ik ook gewoon 4 plaats, die slipt niet als ik hem in 1 keer los knal.
 
Derbi-Olaf 9-7-2010 22:42 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]


slipt niet in de hoogste versnelling, maar slipt wel aardig wat tijdens overschakelen.

1 -> 2 -> 3 -> 4 voornamelijk.


Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 9-7-2010 om 22:35 uur.

klinkt gewoon als een systeem wat niet goed vrijkomt dus...
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
honda fryslan 9-7-2010 22:50 Print reply

Posts: 1914
nieuwe veren en platen kopen.

alles goed inelkaar zetten en je olie vervangen.

mocht dit nog niet goed zijn dan kun je nog een sterke veer tussen je buitenkabel en je koppelingshevel op het blok zetten..

werkt dit ook niet dan doe je echt iets verkeerd..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
grasmaaier89 9-7-2010 23:04 Print reply

Posts: 14412
tjaa.

het enigste wat ik kan doen is nieuwe veren ertussen zetten. De veren die er nu inzitten komen van een MTX125 ATAC blok.
Voor de rest is het allemaal nog goed.


 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
honda fryslan 9-7-2010 23:10 Print reply

Posts: 1914
zijn die wel even lang?

beter haal je gewone veren of koop je bij motoimport de sterkere versie..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Jozeff - Forum en Sales Moderator 9-7-2010 23:14 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
tjaa.

het enigste wat ik kan doen is nieuwe veren ertussen zetten. De veren die er nu inzitten komen van een MTX125 ATAC blok.
Voor de rest is het allemaal nog goed.




Als je koppeling niet slipt in de hoogste versnelling dan zijn de platen goed en is de kracht van de veren voldoende.
Wanneer een koppeling versleten is dan zal dat altijd in de hoogste versnelling beginnen, want daar moet het grootste vermogen door je koppeling overgebracht worden.

Jouw probleem zit dus in de bediening die ergens blijft haken. Hevel boven/ kabel/ hefboom in je carterdeksel.

Natuurlijk zal het beter worden als je sterkere veren erin zet, maar dit is niet het oplossen van het probleem, maar het bestrijden van de symptomen.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
grasmaaier89 10-7-2010 10:09 Print reply

Posts: 14412
http://www.olyslager...p;cat=m9tS4XPY4KA%3d

Ik denk dat ik al het probleem heb gevonden (de link is een hint)
En ik post die hier omdat hier wel de meest technische feitjes zijn in jou profiel
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
ChielTZR 10-7-2010 10:13 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

klinkt gewoon als een systeem wat niet goed vrijkomt dus...


slippen in de hogere versnelling is toch versleten kopppelingsplaten?

(klinkt raar, weet ik)
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
JB1 10-7-2010 10:15 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
tjaa.

het enigste wat ik kan doen is nieuwe veren ertussen zetten. De veren die er nu inzitten komen van een MTX125 ATAC blok.
Voor de rest is het allemaal nog goed.




Heb je wel alles nieuw ori Honda?
Dat helpt bij mij wel.
Trekt 'm niet door een dikke Malossi 110 (4-plaats)
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
tsxhunter 10-7-2010 10:18 Print reply

Posts: 9332
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 10-7-2010 13:08 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
http://www.olyslager...p;cat=m9tS4XPY4KA%3d

Ik denk dat ik al het probleem heb gevonden (de link is een hint)
En ik post die hier omdat hier wel de meest technische feitjes zijn in jou profiel


Dus verkeerde olie?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
http://www.youtube.c...&feature=channel


 
Royal Club 10-7-2010 18:11 Print reply

Posts: 60390
nou, de ontsteking is al zo goed als weg

edit: is mn inlaat niks voor jou?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 10-7-2010 om 18:11 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 10-7-2010 18:24 Print reply

Posts: 29286
Haha dat was snel.
Zoek ik gewoon verder ook geen probleem.


Als ik nog brommer reed was het wel leuk geweest.
Maar in de dt175 past die niet. :(
 
Royal Club 10-7-2010 18:29 Print reply

Posts: 60390
verdorie
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 10-7-2010 18:48 Print reply

Posts: 29286
Zal vast ook wel iemand nodig hebben.
 
grasmaaier89 11-7-2010 2:17 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Dus verkeerde olie?

[...]





ja, glad de verkeerde


en het leukste is, is dat er weinig olie verkocht word die ik nodig heb.
Dus toen beveelde de zaak mij dit aan...

ik vertrouw t niet, maar hij schakelt wel wat soepeler en pakt m beter.
Wel vind ik t raar dat ik in zn 2 zit, en flink gas geef en koppeling laat schieten GEEN wheelie maak... zelf niet een kleine wheelspin op een grindweg...
In zn 1 gaat alles redelijk makkelijk.
Maar dat is een ander probleem dan de koppeling, dit gaat eerder over de compressie/afstelling (en hij staat ontiegelijk rijk, 170 Mikuni voor mijn setup)

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 11-7-2010 om 2:19 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Royal Club 11-7-2010 2:46 Print reply

Posts: 60390
das mengolie
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
JB1 11-7-2010 3:17 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



ja, glad de verkeerde


en het leukste is, is dat er weinig olie verkocht word die ik nodig heb.
Dus toen beveelde de zaak mij dit aan...
afbeelding
ik vertrouw t niet, maar hij schakelt wel wat soepeler en pakt m beter.
Wel vind ik t raar dat ik in zn 2 zit, en flink gas geef en koppeling laat schieten GEEN wheelie maak... zelf niet een kleine wheelspin op een grindweg...
In zn 1 gaat alles redelijk makkelijk.
Maar dat is een ander probleem dan de koppeling, dit gaat eerder over de compressie/afstelling (en hij staat ontiegelijk rijk, 170 Mikuni voor mijn setup)

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 11-7-2010 om 2:19 uur.


Als die shit in je blok zit, dan zou ik echt beginnen met balen.
Dat hoort door je benzine heen x'D
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 11-7-2010 9:26 Print reply

Posts: 29286
haha fijne zaak dan.
 
Derbi-Olaf 11-7-2010 10:40 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



ja, glad de verkeerde


en het leukste is, is dat er weinig olie verkocht word die ik nodig heb.
Dus toen beveelde de zaak mij dit aan...
afbeelding
ik vertrouw t niet, maar hij schakelt wel wat soepeler en pakt m beter.
Wel vind ik t raar dat ik in zn 2 zit, en flink gas geef en koppeling laat schieten GEEN wheelie maak... zelf niet een kleine wheelspin op een grindweg...
In zn 1 gaat alles redelijk makkelijk.
Maar dat is een ander probleem dan de koppeling, dit gaat eerder over de compressie/afstelling (en hij staat ontiegelijk rijk, 170 Mikuni voor mijn setup)

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 11-7-2010 om 2:19 uur.

ga maar een bussie 10w40 motorfiets-olie halen en gelijk een setje nieuwe platen, want die zijn nu ook om zeep
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Pixl 11-7-2010 11:25 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

ga maar een bussie 10w40 motorfiets-olie halen en gelijk een setje nieuwe platen, want die zijn nu ook om zeep


uiteraard eerst proberen bij de zaak die je dat verkocht heeft, want die zouden wel moeten weten dat dat geen blok olie is :')
 
So fuckin' what!?
grasmaaier89 11-7-2010 14:14 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Als die shit in je blok zit, dan zou ik echt beginnen met balen.
Dat hoort door je benzine heen x'D



ik baal nie.
ik weet nu ook dat t er ook op kan rijden:P

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
haha fijne zaak dan.



die horen nog wel van mij


 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
honda fryslan 11-7-2010 18:24 Print reply

Posts: 1914
kwootwaardig lijkt mij..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
BenjaminDG 11-7-2010 18:32 Print reply

Posts: 4605
Kenny ik kan mogelijk een bmw 520i ruilen voor een Yamaha RD350LC uit 1991 (63pk)

Doen of niet doen?



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 11-7-2010 om 18:39 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 11-7-2010 18:47 Print reply

Posts: 29286
Ja duh.

Lijkt me duidelijk.

in mijn geval
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 128 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 127, 128, 129 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved