Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Profile van kenny77

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1024 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
UserID
11550
Loginnaam kenny77
Volledige naam kenny
Afbeelding / foto Klik hier om de afbeelding te openen (nieuw venster).
Woonplaats Niet ingevuld
Telefoonnummer
Leeftijd 35 jaar
E-mail adres Verborgen
Messenger adres
Registratiedatum 26-5-2006
Aantal posts 29286 Zoek userposts
Profile hits 588127


---------------------------------------------------------------------
tijdelijk buiten gebruik

Met ingang van: 2008-03-22 21:00:01

Om te zien of je in de top 50 staat kun je naar de volgende URL:
http://www.brommerforum.nl/i.php/

Powered by mcdronkz
---------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------

Mijn brommer geschiedenis:

Mijn eerste crosser, een italjet 50cc.
Had ik gekregen toen ik 7 jaar was.
Me vader kwam 's avonds thuis en zei dat hij een verrassing had en het was dus een crosser!
Liep aardig hard 80km/h , maar mijn vader had hem in het begin 60km/h laten lopen.

De kleine Kenny in de keuken hadden, we hem pas net.




Jaja ik was er al vroeg bij


Zo was hij toen hij was opgeknapt.

Toen ik 12 was , werd de italjet te klein en zijn we op zoek naar een andere crosser gegaan.
We kwamen een honda cr80 elsinore van 1981 tegen.
En gekocht voor 175 gulden als wrak, maar nu deze er was moest mijn italjet weg
Dit vind ik nog steeds jammer. :(

De cr80 na restauratie:


Een tijdje daarna gingen we naar het milieu park en wat lag daar in de container , een vespa ciao, dus er uit gevist en mochten we voor 5 euro mee nemen.
Een kleinigheidje aan gedaan en toen liep die weer.
Ook nog veel lol van gehad en het malle ding liep altijd.


Hier zit mijn neefje er op

Toen ik 13 jaar was, had mijn vader van een collega op het werk een originele puch gekregen.
Dus moest de vespa weer weg en kwam de puch er voor in de plaats.
Na vele keren te hebben verandert was deze uiteindelijk zo:



Mijn eerst sprint puch:
Eerste werdstrijd mee gereden toen ik 14 jaar was, maar destijds was hij nog paars (was eerst van mijn zus geweest) jaar daarop zo gemaakt als hij hieronder staat.
De puch heeft mijn tante ooit nog nieuw in de winkel gekocht, zit dus al lang in de familie!



14 de jaar, mijn neef had nog wat oude brommer spullen in zijn schuur liggen wat mijn vader en ik mochten komen ophalen.
Toen we daar aan kwamen stond er ook nog een yamaha rd50mx, die mochten we ook hebben dat werd dus mijn brommer voor als ik 16 werd en ik er mee op de weg mocht.
Een jaar voordat ik 16 was waren we begonnen met deze op te knappen.

Zo zag hij er uit toen we hem hadden gekregen(zonder het kuipje, onder kuipje en stuur)



We wilden er eerst een soort street fighter van maken, dus dan was dit ongeveer het idee alleen het zitje moest dan nog anders.

Maar toen waren we onder tussen naar een classic race gegaan en daar zag ik de yamaha 50cc racer van vroeger dit vond ik veel mooier.

Dus is hij uiteindelijk zo geworden.


Een paar maanden daarna zei mijn vader het is ook wel leuk om een dt50 te hebben als off the road in plaats van je puchje(de zwarte met gele vlammen). Ja dat leek me wel wat.
Dus hadden we de puch verkocht.
En een dt50 frame met wielen gekregen van een bekende.

Zo zag de schoonheid eruit



2maanden later zag hij er zo uit.


Weer een paar maanden later wilde ik een schakel voor te sprinten (Inmiddels 3 sprints met de puch gedaan).
Na lang zoeken werd het een nsr van oud forum gebruiker Hans F. :
(Na het optische opknap werk)


Zo staat hij er nu bij:


Hier is de project pagina
http://www.brommerforum.nl/showtopic/45559/1


2 DT'tjes erbij gekocht


Ook samen met mijn vader 2 mb's gekocht.
Dit is die van mij (moet uiteraard nog worden opgeknapt).
(125cc )



Mijn eerste motortje een DT175, is de oude van mijn vader geweest. (Heb ik terug gekocht)


Weer een italjet gehaald.



italjet nagemaakt van vroeger




Aprilia rx125


1979 suzuki rm80


CB400


Tot zo ver de geschiedenis.

Toekomst muziek
493cc 2takt enduro


HL500 in SolidWorks:

http://www.brommerfo...allery/view/7034/1/1




Limbomeeting 2009:





Gooi Zomer Meeting 2009



ohh wat is dat interessant

BM09



Gooi winter meeting 2009


Limbo meeting 2010


Midden- Limburg meeting 2010


Gooi meeting 2010
(Gestrand ergens bij 's Hertogenbosch , kapoete rs :( , terug naar huis gereden met rd50 en met de auto door naar Amsterdam)


DT motor meeting nr.1 2010





DT motor meeting nr.2 2010

Met de dt50


Niet die van mij (helaas)



2 takt dag 2011


DT rit-2 2011


DT rit-3 2011


Jubbega 2004


Jubbega 2005


SBO sprint 2006


Jubbega 2009


Jubbega 2010


Brommerrace Vaals 2010


En een andere hobby, waar ik zo af en toe aan werk:



al een lange tijd niet meer gedaan maarja.


Door Keiji:




Door Kai:





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wel tof dat ik eindelijk een DT meemaak die wél doorboekt. me bek viel open toen ie gas ging geven


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kenny, omdat jij kleiner bent dan mij, krijg jij mn 47000ste post






Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
Kenny,

speciaal voor jou!

mijn 1000e post




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En mijn 11-duuzendste post gaat naar......


*trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

*boem*




The one and only Kenny


Omdat 'ie 100en kilo's aan brommer/motoronderdelen heeft



Woei

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hier dan maar alvast mijn 3000e post voor jou. met mooi filmpje nog wel (heb je vast al eens gezien denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc







Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny
Omdat ik jou gewoonweg de beste kerel vind op BF, geef ik jou mijn 1000e post!
Het is nog niet veel, maar zelfs de grootsten ter wereld zijn klein begonnen




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
en hier mijn 5000e post!





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hierbij mijn 1466e post ...

Kom ik nu ook bij je kwoot sectie van je profiel



Vooruit dan maar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
kenny hier mijn 600ste post. omdat je een paar mooie brommerts hebt (vooral je beun dt )



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny!
Mijn 1e mijlpaal naar 1000 posts duurde best lang, maar de 2000 was zo berijkt, dus hier heb je ook mijn 2000ste post.
Gewoonweg omdat jij de vetste op BF bent





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ooh ja Kenny je had m'n 29000ste post



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
Hierbij krijgt Kenny mijn 3000ste post
omdat hij toffe brommers en motors heeft




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kennert
Ik zat al even te denken wie mijn post nou gewoon verdiende, maar jij hebt mij goed meegeholpen met zoeken naar leuke onderdeeltjes

Dus hier is mijn 5000e post!


Enne, wij gaan nog een keertje toeren




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Kenny, gewoon omdat jij tof bent, krijg jij mijn 7777e post.
En ook omdat je me die leuke veertjes voor de MT hebt gewezen.
En we hebben nog steeds niet getoerd :(



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
Nou Kenny, hierbij schenk ik jou mijn 1000e post omdat je kortweg een van de tofste kerels van BF bent en een hoop leuke motoren in bezit hebt (gehad)

en omdat een hoop forumleden dagelijks naar jou mooie 2 takt plaatjes mogen kijken



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: der Chef
3000e post voor jouuuu!
afbeelding



  23 voertuigen gevonden in dit profiel.
Soort Merk + Type In Bezit Gallery
Bromfiets Yamaha DT175 Ja Ja
Bromfiets Yamaha RD50 Ja Ja
Bromfiets Honda MT Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Ja Ja
Overig Zelfbouw Kart Ja Ja
Overig Zelfbouw Overig Nee Ja
Bromfiets Vespa Ciao Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Nee Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Puch Maxi Ja Ja
Bromfiets Honda CR80 Ja Ja
Bromfiets Honda NSR-I Ja Ja
Bromfiets Yamaha DT50mx Nee Ja
Motor Honda CB400F Ja Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Honda MB Nee Ja
Bromfiets Italjet SuperSport Ja Ja
Motor Aprilia RX Ja Ja
Bromfiets Suzuki RM80 Nee Ja
Bromfiets Zelfbouw Overig Ja Ja
Bromfiets Cagiva Mito Ja Ja
Bromfiets Yamaha XJ600 Ja Ja

  kenny77 heeft 3 projecten toegevoegd.
Project Toegevoegd Afgerond
NSR90 twin 20-7-2010 23:50 0%
DT->cr50sm 31-12-2010 15:39 0%
YZ465 enduro 18-1-2011 18:34 0%


Pagina 100 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 99, 100, 101 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 10-3-2010 19:52 Print reply

Posts: 29286
Met die spullen maakt het wel een heel stuk prettiger.
 
Paultje Pils 10-3-2010 19:55 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hehe tof filmpje.
Springen ze nog over mensen heen, hoor je de ooms ook nog wel over, vroeger met de Baya buggie(en dan een heel verhaal. )





http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=19134
 
If you can't dodge it, ram it.
kenny77 10-3-2010 20:02 Print reply

Posts: 29286
Had die net zijn hoofd omhoog moeten doen.
 
tsxhunter 10-3-2010 21:01 Print reply

Posts: 9332
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 10-3-2010 21:03 Print reply

Posts: 29286


Ik verwachte een geile 2 takt.
En dan krijg ik dit?
 
tsxhunter 10-3-2010 21:11 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77


Ik verwachte een geile 2 takt.
En dan krijg ik dit?


 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 10-3-2010 21:44 Print reply

Posts: 29286
dan zorg ik er maar zelf voor.






















































 
Joel_koningslust 10-3-2010 21:46 Print reply

Posts: 14514
nice

ik heb hier maar een dood normaal am6je voor me liggen wat ik aant reviseren ben. die gele had btw zn pijpen wel ff kunnen laten tiggen op een dergelijke machine. nu heeft hij ze gewoon met co2 aan mekaar gescheten
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
st.nyksterdriver 10-3-2010 21:47 Print reply
Posts: 3376
*heeft inmiddels teiltje gepakt ivm kwijlen*
 
tsxhunter 10-3-2010 21:48 Print reply

Posts: 9332
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 10-3-2010 21:51 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
nice

ik heb hier maar een dood normaal am6je voor me liggen wat ik aant reviseren ben. die gele had btw zn pijpen wel ff kunnen laten tiggen op een dergelijke machine. nu heeft hij ze gewoon met co2 aan mekaar gescheten


Achja, iets is beter dan niets.
Nieuwe setup voor de rieju?

En is inderdaad waar van de uitlaten.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
http://www.net-plane...x.php?key=two-stroke



dat is tenminste beter dan de vorige link.
 
tsxhunter 10-3-2010 21:52 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Achja, iets is beter dan niets.
Nieuwe setup voor de rieju?

En is inderdaad waar van de uitlaten.

[...]



dat is tenminste beter dan de vorige link.


je kende het al neem ik aan?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Paul de Salmiakbal 10-3-2010 21:52 Print reply

Posts: 5285
http://www.net-plane...e+V4+revs+to+200bhp!
Leuke expansiepijp heeft deze
 
tsxhunter 10-3-2010 21:53 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
http://www.net-plane...e+V4+revs+to+200bhp!
Leuke expansiepijp heeft deze


had ik paar maand geleden ook gezien ja. erg slim zijn ze daar
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 10-3-2010 21:53 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


je kende het al neem ik aan?


Link niet, maar wat erop staat wel veel.
 
st.nyksterdriver 10-3-2010 21:55 Print reply
Posts: 3376
bij die 4x cr500 hebben ze de uitlaten ook gewoon op elkaar aan gesloten een cr500 komt uit de fabriek al met 70 pk
 
Sypie_Honda 10-3-2010 21:56 Print reply

Posts: 13830
yeah tjek dat gepimpte CR 125 HPP blok dan

toffe foto's kenny. aparte cylinderkop trouwens op die sprinter, zonder koelribben.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Paul de Salmiakbal 10-3-2010 21:57 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


had ik paar maand geleden ook gezien ja. erg slim zijn ze daar

En volgens mij kun je uit 2000cc viertakt ook wel 200 pk halen
 
Joel_koningslust 10-3-2010 22:05 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Achja, iets is beter dan niets.
Nieuwe setup voor de rieju?

En is inderdaad waar van de uitlaten.

[...]



dat is tenminste beter dan de vorige link.



helaas geen nieuwe setup voor mezelf. blokrevisie+ietsjes kietelen voor mn broertjes rieju
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 10-3-2010 22:08 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
yeah tjek dat gepimpte CR 125 HPP blok dan

toffe foto's kenny. aparte cylinderkop trouwens op die sprinter, zonder koelribben.


was voor een kart, dat cr blok.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
helaas geen nieuwe setup voor mezelf. blokrevisie+ietsjes kietelen voor mn broertjes rieju



Aha, wel altijd leuk werkje om een blok weer lekker fris inelkaar te zetten.
 
Sypie_Honda 10-3-2010 22:09 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
nice

ik heb hier maar een dood normaal am6je voor me liggen wat ik aant reviseren ben. die gele had btw zn pijpen wel ff kunnen laten tiggen op een dergelijke machine. nu heeft hij ze gewoon met co2 aan mekaar gescheten


je kunt tenminste zien dat het een stukje huisvlijt is, dan is het voor mij al mooier als een fabrieks onderdeel
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
st.nyksterdriver 10-3-2010 22:11 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


was voor een kart, dat cr blok.

[...]



Aha, wel altijd leuk werkje om een blok weer lekker fris inelkaar te zetten.

waarom gaat de bougiekabel naar de carb bij dat cr125 blok ?
 
kenny77 10-3-2010 22:16 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

waarom gaat de bougiekabel naar de carb bij dat cr125 blok ?


Lijkt me eerder dat daar de bobine zit.


 
Paul de Salmiakbal 10-3-2010 22:37 Print reply

Posts: 5285
http://www.barryshee...index.php?page=tr500

Vette projectpagina van een Suzuki TR500

Oei, en bij deze ging ook mijn 900 post naar jou

Dit bericht is gewijzigd door Paul_Met_Puch op 10-3-2010 om 22:39 uur.
 
kenny77 10-3-2010 22:40 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
http://www.barryshee...index.php?page=tr500

Vette projectpagina van een Suzuki TR500

Oei, en bij deze ging ook mijn 900 post naar jou

Dit bericht is gewijzigd door Paul_Met_Puch op 10-3-2010 om 22:39 uur.


Die site kon ik niet, maar ik heb hem wel eens op een andere site gezien.

Oe kijk eens aan.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 100 van 388
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 99, 100, 101 ... 386, 387, 388Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved