Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - post hier je stunt pics

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1037 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #8502 - post hier je stunt pics
Pagina 20 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 61815 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arie-de-arier 22-12-2004 17:31 Print reply

Posts: 10000
ok succes
 
Allah is beter
DaVaRo 22-12-2004 17:39 Print reply

Posts: 1382
pics van stunten of van stuntelen?:P
 
R-O-Y 22-12-2004 19:43 Print reply
Posts: 76
iemand die nog webspace heeft? ik heb 2 filmpjes van 300-500kb ofzo


 
RJ Tuning 22-12-2004 20:44 Print reply

Posts: 3242
dat doe je goed!!
 
R-O-Y 22-12-2004 22:58 Print reply
Posts: 76


heb je webspace?
 
Speakerfreak 22-12-2004 23:32 Print reply

Posts: 4941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wanker

tering wel kicke, je bent gek dat je loopt te stunten met zon mooie brom

lekker boeiend ding gaat er echt niet zo kapot van en om zoiets te kunnen moet je iets overhebben...
 
Vieze naaiers hier
Punk [Dave] 23-12-2004 0:10 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak

[...]

lekker boeiend ding gaat er echt niet zo kapot van en om zoiets te kunnen moet je iets overhebben...


zoals jij t doet wel /me denkt aan greppel
 
Kanku-Dai 23-12-2004 8:57 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wheely Boy

[...]


Met die no hander ben ik die avond voordat de foto's werden gemaakt een kleine 2 uur bezig geweest, de volgende dag heb ik foto's laten maken.

En in een rondje (No Hander Circles) ben ik nog mee bezig, is een stunt die je iedere dag een keer moet doen, omdat je anders het gevoel kwijtraakt zegt 1 van de Wereld kampioenen.

Dit bericht is ge-edit door Wheely Boy op 22-12-2004 17:18


eey ik zie dat je nogal goed weely's trekt. hoe maak je nou een weely als je een ori mtx hebt?
 
Mazu jiko wo shire, shikoshite tao wo shire
MotoCrossIpkiss[stan] 23-12-2004 9:03 Print reply

Posts: 7744
zelfde soort manier, volgas geven, inveren en koppeling late schieten.... als je dan omhoog komt het belanspunt opzoeken....
 
hoi
onraad 23-12-2004 18:06 Print reply
Posts: 593
Ook een gevolg van roekeloos gedrag.
Biceps net niet helemaal doorgesneden geweest ( hing nog een klein stukje vast ) en diepe snijwonde.

Verderop in de elleboogplooi nog een snijwonde en op de pols ook nog een maar die zie je niet op de foto.

http://img22.exs.cx/...mage=dscf00228dr.jpg

Dit bericht is ge-edit door onraad op 23-12-2004 18:07
 
JCG 23-12-2004 18:09 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kanku-Dai

[...]


eey ik zie dat je nogal goed weely's trekt. hoe maak je nou een weely als je een ori mtx hebt?

opvoeren, want ik denk dat je een ori mtx niet omhoog krijgt. Of het moet een ori 80 cc zijn.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Bullet 23-12-2004 18:12 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JCG

[...]

opvoeren, want ik denk dat je een ori mtx niet omhoog krijgt. Of het moet een ori 80 cc zijn.


wheelyboy krijgt z'n senda met std setup nog goed omhoog hoor.....
 
**My BungHole Will Speak Now**
Blorn 23-12-2004 18:13 Print reply

Posts: 13825
It's not the size, it's the way it moves.....

Lalalala
 
MotoCrossIpkiss[stan] 23-12-2004 18:14 Print reply

Posts: 7744
moet lukken met stndrt setup, idd wheelyboy lukt het, en mij ook... je moet het alleen ff doorhebben
 
hoi
John Huijben 23-12-2004 18:14 Print reply

Posts: 2433
ophogen scheelt echt veel.
nu krijg ik zelfs mijn mtx-sh omhoog met ori cilinder.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 61815 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 20 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved