Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50 import

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 795 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #8489 - 50 import
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 3-4-2003 18:56 Print topicpost

Posts: 7378
50 import voor de TSX,is dit een goede cilinder,hoe hard loopt dit ongeveer met 16 mm mikuni,proma bocht+orgineel luchtfilter,en wat voor een sproeier hadden julie met deze cilinder,

tell me plz

want die orginele cilinder is helemaal KUT met peren,niet vooruit te branden en die andere 50 snel die ik hier heb is zo gaar als een klontje

Dit bericht is ge-edit door nick op 3-4-2003 19:32
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Ralf 3-4-2003 19:19 Print reply

Posts: 9073
Loopt wel redelijk. Dat is de cylinder die ongeveer de helft van TSX rijdend nederland er onder heeft, loopt met die seup 70 - 75 ofzo...


Ik heb er ook 1, en stuk bijgewerkt, ben heeel benieuwd hoe die gaat lopen
 
barry 3-4-2003 19:22 Print reply

Posts: 7387
onbewerkt, 50giannelli uitlaat, 16mm mikuni carb liep toch wel zo zeker 80km/h en heeft af en toe de 90km/h gehaald...


maar die cilinders lopen over het algemeen wel leuk...
 
He?
scania 3-4-2003 19:33 Print reply

Posts: 1114
misschien een dom vraagje dit,maar wat houd import cyl in?????

elke cyl die uit het buitenland komt is toch inport????
heb ik nou een hele domme vraag gesteld????
 
een trucker die niet steelt of erft.............moet trappen tot hij sterft.
Blukaap 3-4-2003 19:35 Print reply

Posts: 10008
Het betekent gewoon imi, goedkope slijtijzeren tsjap die uitermate geschikt zijn om zelf aan te vijlen (en dat ook nodig hebben ).
 
Bastila is lief
Daan -> TSX 3-4-2003 19:37 Print reply
Posts: 472
De "Nederlandse" cilinders zijn langzamer dan de "buitenlandse", vanwege regelgeving enzo. In Belgie mocht Suzuki de TSX dus leveren met een snellere cilinder dan in Nederland. Vandaar dat velen liever een cilinder uit het buitenland "importeren".
 
Blijhoofd 3-4-2003 19:38 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Het betekent gewoon imi, goedkope slijtijzeren tsjap die uitermate geschikt zijn om zelf aan te vijlen (en dat ook nodig hebben ).


het is niet helemaal imi want deze cil is volgens mij heel stuk sneller zit geloof ik ook groot membraam ga enzo op


maar wat hadde julie voor een sproeiertje op deze cil??

edit: hoeveel km moet je een cilinder minimaal inrijden want hou daar neit zo van

Dit bericht is ge-edit door blijhoofd op 3-4-2003 19:40
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Blukaap 3-4-2003 19:39 Print reply

Posts: 10008
Een imi50 voor TSX heeft idd een membraan.
Als er geen merk opstaat noem je het gewoon imi.
Staat er dat wel op en is het nog zo'n meuk ding:
Fast Arrow of Pai Wai.

En Ralf en Daan reden beiden met een sproeier rond de 90 dell'orto (ietsje kleiner geloof ik).
 
Bastila is lief
Blijhoofd 3-4-2003 19:41 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Een imi50 voor TSX heeft idd een membraan.
Als er geen merk opstaat noem je het gewoon imi.
Staat er dat wel op en is het nog zo'n meuk ding:
Fast Arrow of Pai Wai.

En Ralf en Daan reden beiden met een sproeier rond de 90 dell'orto (ietsje kleiner geloof ik).


Fast Arrow of Pai Wai,dat word toch niet meer gemaakt?


en "rond de 90 dell'orto" zal 88 mikuni wel aardig lopen of nie

edit: ofjah en loopt ori luchtfilter beetje of kan je beter pwr filter neme

had met mijn oude 50 snel pwr filter maar dat maakte zon P*kke herry



Dit bericht is ge-edit door blijhoofd op 3-4-2003 19:43
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Daan -> TSX 3-4-2003 19:47 Print reply
Posts: 472
Sproeier: Ik heb een 85 dellorto op het moment, maar moet waarschijnlijk ietsjes kleiner, nog niet helemaal perfect afgesteld. Ik weet niet precies de verhouding tussen dellorto en mikuni, maar 90 is volgens mij niet gelijk aan 88 :S

Inrijden: gewoon een volle tank, heel rustig beginnen, langzaam opbouwen, geen gekke dingen doen dan gaat het allemaal prima.
 
Blijhoofd 3-4-2003 19:53 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Inrijden: gewoon een volle tank, heel rustig beginnen, langzaam opbouwen, geen gekke dingen doen dan gaat het allemaal prima.


een hele tank hoeveel km/h mag je maximaal rijde dan?
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Blukaap 3-4-2003 19:55 Print reply

Posts: 10008
Nou, de eerste 100km ofzo max 6000 toeren ofzo.
En over de volgende 100/150km rustig opbouwen.

En goed warmrijden (voor de verandering ).
 
Bastila is lief
Blijhoofd 3-4-2003 19:57 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Nou, de eerste 100km ofzo max 6000 toeren ofzo.
En over de volgende 100/150km rustig opbouwen.

En goed warmrijden (voor de verandering ).


few dat zou voor mij tege valle
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Dit topic is 421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved