Suzuki Noël |
24-3-2003 21:31 |
Posts: 235 |
Het is heel simpel. Aan de linkerkant houdt het blok het lager tegen en aan de rechterkant het plaatje. En je hebt volgens mij een erg gare krukas als het lager er zover overheen kan tot je de keerring eruit drukt. Ik heb ook met ring, maar het boeit niet zoveel.
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
24-3-2003 21:32 |
 Posts: 17931 |
ralf
je bent een eikel
kijk volgende keer ff voordat je denkt het beter te weten
is niet boos bedoeld
(op aanraden van deef deze edit)
Dit bericht is ge-edit door TSX freak op 24-3-2003 21:34
|
|
|
|
DaveTSX |
24-3-2003 21:32 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
Mja, heb ff mn blok open getrokken, was ff die 2e trap in krukas vergeten :$
maja, dan is idd ring alleen handig voor het centeren
Zeg maar "Raalf je bent een eikel"
kommah kommah komaah
haha, wel mooi dat je toegeeft dat je fout zat! Ik vergeef het je ralf!
maar is idd alleen voor centreren, er kan nix verschuiven
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Blukaap |
24-3-2003 21:36 |
 Posts: 10008 |
Raalf je bent een eikel  .
Wat ik wel eens zo zat te denken.
Is het geen idee om eerst het lager op de krukas te zetten en dan de keerring en dan een gaatje te boren in je spoelgang voor de smering.
Moet je misschien een beetje gaan pielen met lagergrootte, maar je hebt als voordeel dat beide lagers even hard slijten en dat je beide keerringen kan vervangen zonder te splitsen.
Dat geld natuurlijk ook voor een MT/B blok.
|
|
Bastila is lief |
|
Ralf |
24-3-2003 21:39 |
 Posts: 9073 |
Wat je ook zou kunnen doen is een reservoirtje voor 10w40 olie achter je vliegwiel lassen, dan met zelfde systeem als andere kant keering erin enzo.
Das bijna zet zo nutteloos als harrie zn voorstel
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
24-3-2003 21:40 |
 Posts: 17931 |
keerring zit bij tsx tussen lager en krukaswang gaat niet egt werken dus zou aan vliegwielkant wel kunne
|
|
|
|
Ralf |
24-3-2003 21:42 |
 Posts: 9073 |
Of je kan je carter vol 10w40 gooien, en een honda 4 takt kop erop fixen, andere bus in cylinder zetten, inlaat dichtlassen, jaaaa ik zie het al helemaal zitten
|
|
|
|
Blukaap |
24-3-2003 21:44 |
 Posts: 10008 |
Ik bedoelde dus ook lager en keerring omwisselen van plaats slimmerik  .
|
|
Bastila is lief |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
24-3-2003 21:46 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester
Ik bedoelde dus ook lager en keerring omwisselen van plaats slimmerik .
keerring is 5mm dik en het lager 10 of 15 gaat niet egt werken denk ik
|
|
|
|
Blukaap |
24-3-2003 21:47 |
 Posts: 10008 |
Andere maten pakken dan maar, krukas verbouwen etc.
|
|
Bastila is lief |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
24-3-2003 21:48 |
 Posts: 17931 |
je doet maar maar ik niet tsx loopt nou
|
|
|
|
Blukaap |
24-3-2003 21:49 |
 Posts: 10008 |
nee, jij doet maar, want ik heb een NSR en die heeft het al op die manier zitten.
Hmm, of vliegwiel volgooien met olie en daar keerring en lager omwisselen.
Is ergens ook wel een idee  .
|
|
Bastila is lief |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
25-3-2003 9:21 |
|
Superfunk |
25-3-2003 9:51 |
|