Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Brommer kan niet vol gas en hapert.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 605 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #70057 - Brommer kan niet vol gas en hapert.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rob777 23-1-2023 14:10 Print reply

Posts: 965
Ja oke, ik was idd ff die 11-62 twv vergeten..
Maar toch blijft die 70 klein naar mijn idee :p

Het zal bij zoiets als dit gewoon dingen uitsluiten worden dan, met idd het ontstekingsgedeelte als eerste, cdi, bougie, bougiekabel/dop, spoeltjes. ( er was pas iemand op het derbiforum met zoiets en daar bleek de kabel niet goed in de cdi te steken )
Dan carb, membraanplaatjes etc.
Verder zou ik het niet weten eigenlijk.

 
95% Of People Are Stupid, Good Job I'm In The Other 10%
Flaixback_010 23-1-2023 16:37 Print reply
Posts: 26
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rob777
Ja oke, ik was idd ff die 11-62 twv vergeten..
Maar toch blijft die 70 klein naar mijn idee :p

Het zal bij zoiets als dit gewoon dingen uitsluiten worden dan, met idd het ontstekingsgedeelte als eerste, cdi, bougie, bougiekabel/dop, spoeltjes. ( er was pas iemand op het derbiforum met zoiets en daar bleek de kabel niet goed in de cdi te steken )
Dan carb, membraanplaatjes etc.
Verder zou ik het niet weten eigenlijk.



Geeft kan kan gebeuren. Bij 72 had die het zelfde en 72 zit orgineel in de carb. En bij beide sproeiers heeft hij het gewoon perfect gedaan maar ik ga wel nog groter proberen. Woensdag komt nieuwe cdi, bougie en bougiekabel/dop zijn al vervangen net als bobine. Dus dan komt het neer op cdi of the kleine sproeier ik laat het nog weten. Nog bedankt!
 
Rob777 23-1-2023 17:03 Print reply

Posts: 965
Kan dat die 72 er origineel in zit maar dat was dan denk ik met begrensde uitlaat, zodra je een brommer ontgrenst moet je echt een grotere sproeier steken, ik heb geen ervaring met een 16mm maar met een 17,5 zit je vaak rond de 90 onbegrensd, op een derbi iig, am6 zal niet heel veel anders zijn.

Maar goed, zoals gezegd hoeft dit niet het probleem te zijn, denk t niet idd maar toch iets om op te letten wil je geen snelle slijtage krijgen.
 
95% Of People Are Stupid, Good Job I'm In The Other 10%
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 24-1-2023 20:49 Print reply

Posts: 8456
Tandwielverhouding 11-62...wat waren je toeren dan toen hij het nog goed deed ? Cilinder/zuiger niet gewoon "op" ?
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Flaixback_010 25-1-2023 15:02 Print reply
Posts: 26
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
Tandwielverhouding 11-62...wat waren je toeren dan toen hij het nog goed deed ? Cilinder/zuiger niet gewoon "op" ?


11-62 is standard op deze brommer rond 10500 toeren, maar heb nieuwe cdi erin en rijdt weer als een engeltje. Cilinder en zuiger waren nog goed had nieuwe pakkingen gedaan omdat koppakking lek was aan buitenkant. Ook is cilinder en zuiger pas 3k km oud das leek mij niet mogelijk.

Dit bericht is gewijzigd door Flaixback_010 op 25-1-2023 om 15:03 uur.
 

Dit topic is 2270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved