Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - CPI SM50 komt niet in toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 76 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #70033 - CPI SM50 komt niet in toeren
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Flaixback_010 11-9-2022 10:49 Print topicpost
Posts: 2
Hallo ik heb een cpi sm50, ik heb sinds kort een nieuwe uitlaat en kom in zijn versnellingen niet hoger dan 8500 toeren. Als ik in neutraal zit kom ik wel gwn Max 11000 toeren. Heuvel af ga ik 9500 toeren en kom ik net 48 kph. Bij 8500 toeren kom ik niet sneller dan 42 en gaat hij haperen, bij de andere uitlaat die er opzat kon ik 62. Deze uitlaat die er nu op zit in begrenst.

Am6 (namaak)
50cc tnt am6
16mm carb sproeier 72
Tandwiel verhouding 11-62
uitlaat tecnigas cpi sm 50
 

pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 11-9-2022 19:23 Print reply

Posts: 8196
Bougiekleur ?
En het zou kunnen dat hij het gewoon niet trekt.
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Aprilia RX 50 2003 12-9-2022 10:33 Print reply

Posts: 6655
TNT cilinders zijn ook niet echt snel.

Heb je hem opnieuw afgesteld met je nieuwe uitlaat? Dus ook met je sproeier en gasnaald in de weer geweest?

Als je uitlaat begrensd is heb je toch perfect resultaat? 48 is precies wat nodig is. De motor kan onder belasting minder ademen nu.
In de vrij heb je maar kleine explosies dus dat gas kan hij wel kwijt. Onder belasting grote ploffen dus kan zijn uitlaatgassen niet kwijt door de vernauwing in je begrensde uitlaat.

Haperen klinkt als een iets te grote sproeier. Bougie zal dan ook wel zwart zijn.
 
Voor alle AM6 onderdelen en AM6 revisies. PB.

Dit topic is 187 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved