Denk niet dat dat veel uitmaakt, de tank kan naar boven en achter worden gekanteld maar dan kan ik er nog niet bij.
De RS4 is duidelijk ontworpen voor het 125 blok en ze hebben daar gewoon dat NT blok voor in de plaats gehangen ook al komt dat voor geen meter uit met dat standaard NT blok wat niet specifiek voor de RS is bedacht.
Sowieso, als je de hele tank moet verwijderen om even wat met je carb te kunnen doen dan is het een slecht ontwerp.
Bij de MH moest wel de kap er eerst af maar dan kon je er gewoon zo bij.
Als je voor elke keer dat je een andere sproeier wilt je tank moet verwijderen is dat op zn zachtst gezegd niet handig bedacht.
Ben nu al twee middagen bezig geweest met afstellen.
Zelfde als met de 2t tank, om daar bij te kunnen moet ook de benzinetank omhoog gekanteld worden.
En dus eerst drie inbusbouten verwijderen..met twee verschillende maten inbussleutel..doe dan dezelfde maat op zn minst..of beter ; doe een buis met vuldop tot onder het zadel voor de 2t.
Vier a vijf ritjes Flakkee en ik kan weer alles losdraaien om mn tankje bij te vullen...krankjorum.
Ook de luchtstelschroef zit achter het frame, kom je amper bij.
Of met een hele lange schroevendraaier en dan schuin langs het frame waardoor de kop schuin in de schroef steekt, of eentje van een cm of 5.
Zien wat je doet is er sowieso niet bij, zit dus het frame en slangen en weet ik veel wat voor.
Maar goed..afgezien van dat blijf ik zwaar verliefd..ook al is ze lastig en heeft ze me pijn gedaan
Het was het waard, rijdt echt leuker zo, vooral qua optrekken.
Nu nog een keer die piemel er af en andere krukas en cilinder en gaan met die banaan
( en een begrenzer )