Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Normale slijtage? (DR80)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 83 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #69670 - Normale slijtage? (DR80)
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 267 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DikkeDrieWieler 25-11-2019 10:49 Print topicpost
Posts: 14
Hallo, ik vroeg me af of dit normale slijtage is. De cillinder is nu 5000km oud. Het gaan om een dr80 giet. de cillinder kop zit gek genoeg muur vast. Ding loopt nog helemaal top op de versleten krukas lagers na.

https://photos.app.goo.gl/EtjoJMYdE2US2v6WA
 

Rob777 26-11-2019 14:57 Print reply

Posts: 395
Heb er niet heel veel verstand van maar het lijkt me dat ie aardig wat krasjes heeft.
Warmgelopen misschien ?


 
95% Of People Are Stupid, Good Job I'm In The Other 10%
DikkeDrieWieler 26-11-2019 18:10 Print reply
Posts: 14
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rob777
Heb er niet heel veel verstand van maar het lijkt me dat ie aardig wat krasjes heeft.
Warmgelopen misschien ?




Ik heb nog geen warmloper gehad. Mijn oude 50cc zag er stukken beter uit. Vooral onder de krukas gedeelte zijn de strepen het ergst die kan jeo ok licht voelen. De cillinder rijd verder nog helemaal prima trekt stevig op daarin is niks veranderd. Vroeg me alleen af waar die strepen enzo vandaan zouden kunnen komen ik rij nog steeds met olie pomp namelijk.
 
Aprilia RX 50 2003 26-11-2019 23:12 Print reply

Posts: 6184
Het kan zijn dat je een licht warmlopertje hebt gehad. Dit is nog niet normaal namelijk.

Ook denk ik dat je de kopbouten iets te hard aangetrokken hebt.
 
Voor alle AM6 onderdelen en AM6 revisies. PB. www.erwinvanputten.com

Dit topic is 267 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved