Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 70cc/80cc voor Yamaha TZR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 740 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #69405 - 70cc/80cc voor Yamaha TZR
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 5677 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 25-1-2018 17:01 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
@Jordi: Pro Tuning is iemand die er van uit gaat dat iedereen de laatste 0,01 pk overal uit gepushed wil hebben en bereid is daar onbeperkt budget voor uit te geven.

De ''80cc'' cilinders voor jouw blok zijn in het echt ergens tussen de 73,4 en 75 cc.
Jouw uitlaat loopt prima met de meeste cilinders die leverbaar zijn voor jouw blok. Is het perfect, nee, is het goed genoeg, ruim voldoende.



De topic starter vraagt naar 140 km/u dus dat lukt wel met mijn benadering maar niet met jouw benadering.

 
Aprilia RX 50 2003 25-1-2018 19:14 Print reply

Posts: 6711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]



De topic starter vraagt naar 140 km/u dus dat lukt wel met mijn benadering maar niet met jouw benadering.



Dat is ook wel weer waar, maar volgens mij heeft ie het idee laten varen toen hij het verwachte totaal bedrag zag staan

Ik ben er een beetje uit, maar wat kost je een beetje mooie opmaat pijp vandaag de dag eigenlijk?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Jordi_TZR 25-1-2018 21:51 Print reply
Posts: 8
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
@Jordi: Pro Tuning is iemand die er van uit gaat dat iedereen de laatste 0,01 pk overal uit gepushed wil hebben en bereid is daar onbeperkt budget voor uit te geven.

De ''80cc'' cilinders voor jouw blok zijn in het echt ergens tussen de 73,4 en 75 cc.
Jouw uitlaat loopt prima met de meeste cilinders die leverbaar zijn voor jouw blok. Is het perfect, nee, is het goed genoeg, ruim voldoende.


Oke ik heb dus een beetje zitten zoeken naar wat ik er op ga zetten en ben tot het volgende gekomen:
Top Performance 80cc cilinder
Dell'ortho PHBG DS 21mm carburateur
Doppler racing endurance krukas

Welke uitlaat zou jij hierbij dan adviseren?
Ik vond opzich de turbokit GP er wel dik uitzien, maar als er eentje van maximaal 300 euro beter is en er nog best dik uitziet zou ik dat graag horen
 
Aprilia RX 50 2003 26-1-2018 15:01 Print reply

Posts: 6711
Welke Top performance ga je voor? De Zwarte of de Roze, zit aardig verschil in.

Turbokit GP is geen goeie prestatie pijp.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
PRO TUNING 27-1-2018 9:55 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


Dat is ook wel weer waar, maar volgens mij heeft ie het idee laten varen toen hij het verwachte totaal bedrag zag staan

Ik ben er een beetje uit, maar wat kost je een beetje mooie opmaat pijp vandaag de dag eigenlijk?


Op maat uitlaatpijpen heb je in veel verschillende prijzen variërend tussen € 250,00 tot € 2500,00 afhankelijk van - onderlangs of bovenlangs - 50 of 750 cc - 1 of meer cilinders en van hobby aanbieder of prof uitlaten bouwer

 

Dit topic is 5677 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved