Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Airsal 70cc of 80cc voor Am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 678 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #69389 - Airsal 70cc of 80cc voor Am6
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 7034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rossi46 27-9-2017 22:01 Print topicpost
Posts: 53
Hallo forumgebruikers,

Ik heb een vraag. Ik wil graag een grotere cilinder onder m'n tzr zetten, ik zit alleen te twijfelen tussen de airsal 70 en 80. Zit er heel veel verschil tussen?

De rest van de setup wordt:
Yasuni r3
Dellorto 21mm
Rito krukas
Luchtfilter en cdi ontgrensd
Rest blijf ori

Ik wil een topsnelheid rond 115-120 km/h. Ik gebruik de brommer dagelijks dus komt wel een begrenzer in.

Welke cilinder raden jullie aan?

Mvg,
Joey (rossi46)
 

Aprilia RX 50 2003 28-9-2017 21:59 Print reply

Posts: 6711
Keuze uit deze 2 voor minimaal 115 pakte ik de 80. Die is een heel stuk rapper. Niet alleen door inhoud, maar ook door de poortimingen.

De 70 komt kwa snelheid ong overeen met een DR80.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Rossi46 28-9-2017 23:00 Print reply
Posts: 53
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
Keuze uit deze 2 voor minimaal 115 pakte ik de 80. Die is een heel stuk rapper. Niet alleen door inhoud, maar ook door de poortimingen.

De 70 komt kwa snelheid ong overeen met een DR80.


Dus voor snelheid kan ik beter de 80 nemen, welke is het beste voor dagelijks gebruik? En hoe loopt de airsal 80 met een 21mm en een Yasuni r3?
 

Dit topic is 7034 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved