Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Sym Jet Euro X

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 118 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #69353 - Sym Jet Euro X
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia RX 50 2003 22-3-2017 23:00 Print reply

Posts: 5948
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RivaBTC
Ik ben ondertussen langzaamaan aan het overstappen op 95 na de tip van Aprilia rx. Weet ook iemand of de sym een cdi heeft? En hoe je die kan ontgrenzen zonder een nieuwe te kopen?


Deze heeft een CDI, bij mijn weten zit hier geen begrenzing in.
 
Voor alle AM6 onderdelen en AM6 revisies. PB. www.erwinvanputten.com
PRO TUNING 23-3-2017 14:20 Print reply
Posts: 3938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


Ah, de befaamde GDI motoren... 12,5:1 compressieverhouding wereldberoemd om het dichtslippen van het hele blok met koolaanslag.

Je komt weer mooi aan met een van de weinige voorbeelden waar een grote misstap van de fabrikant te verhelpen is door op een hoger RON te gaan rijden ja



Die koolaanslag is voornamelijk de schuld van verkeerde olie die gebruikt wordt, was vroeger al het geval bij veel VW motoren.

In de VW kever en VW bus van de politie gooiden wij vroeger al op advies van het RAC (Rijks Automobiel Centrale) Shell Rotella wat eigenlijk voor diesel motoren werd voorgeschreven.

In de Mitsubishi gebruik ik Denicol 5W/50 vol synthetisch.

 
RivaBTC 25-3-2017 17:29 Print reply
Posts: 61
Ik ga nu een filmpje maken, hij start maar loopt maar 10-15 seconden en bij gas geven valt hij helemaal uit en start hij moeilijker....
 
RivaBTC 25-3-2017 18:04 Print reply
Posts: 61
https://www.youtube.com/watch?v=J2Z_ZeI2ubE

Dit is de link naar het youtube filmpje.

Dit bericht is gewijzigd door RivaBTC op 25-3-2017 om 18:05 uur.


EDIT: NA een uurtje werk, Carburateur afstellen en gasnaald 1 stand lager zetten doet hij het weer. Ook luchtfilter is proper nu.

https://www.youtube.com/watch?v=vnNNumrg4Iw

Dit bericht is gewijzigd door RivaBTC op 25-3-2017 om 19:20 uur.
 
PRO TUNING 26-3-2017 11:15 Print reply
Posts: 3938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RivaBTC
https://www.youtube.com/watch?v=J2Z_ZeI2ubE

Dit is de link naar het youtube filmpje.

Dit bericht is gewijzigd door RivaBTC op 25-3-2017 om 18:05 uur.


EDIT: NA een uurtje werk, Carburateur afstellen en gasnaald 1 stand lager zetten doet hij het weer. Ook luchtfilter is proper nu.

https://www.youtube.com/watch?v=vnNNumrg4Iw

Dit bericht is gewijzigd door RivaBTC op 25-3-2017 om 19:20 uur.


Staat nog steeds te arm
 
RivaBTC 6-4-2017 11:42 Print reply
Posts: 61
1 van de 2 schroefjes van mijn carburateur is kapot. Ik ga vanavond een andere carb steken. Zou daarmee het probleem opgelost kunnen zijn?
 
Aprilia RX 50 2003 6-4-2017 15:05 Print reply

Posts: 5948
Het kan zijn dat dat het probleem was. Welke schroefjes hebben we het over (foto?)?

 
Voor alle AM6 onderdelen en AM6 revisies. PB. www.erwinvanputten.com
RivaBTC 6-4-2017 16:53 Print reply
Posts: 61
Het gaat over de schroef met een kruiskop, naast de schroef met een platte schroef.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 6-4-2017 16:54 Print reply

Posts: 17895
ooh die, dat maakt alles duidelijk ja
 
Kaalheid is nudisme op hoog niveau!
RivaBTC 7-4-2017 13:53 Print reply
Posts: 61
Niet echt volgens mij. haha, Het blijkt dus om een schroef te gaan die je niet kan afstellen. Dus nu heb ik alleen de luchtscroef om mee te werken.

 
Aprilia RX 50 2003 7-4-2017 20:10 Print reply

Posts: 5948
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RivaBTC
Niet echt volgens mij. haha, Het blijkt dus om een schroef te gaan die je niet kan afstellen. Dus nu heb ik alleen de luchtscroef om mee te werken.



Maak eens een foto want hier kunnen we niet wat mee.
 
Voor alle AM6 onderdelen en AM6 revisies. PB. www.erwinvanputten.com

Dit topic is 3022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved