Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dr 80 en doppler krukas

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 612 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #69267 - dr 80 en doppler krukas
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3046 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Xephos 24-10-2016 21:42 Print topicpost

Posts: 129
Ik heb op k-parts mijn spullen bestelt.
1. Allen ik zag wat kleine krassen op de dr80 en klein beetje op de zuiger.
2. Nog een ander vraag waarom zie de zuigerveren allebei apart eruit.
3. En er stond gecontroleerd sticker op de doos wat ik al apart vondt. Is dat normaal of kan dat betekenen dat ik een product hebt dat iemand ander terug heeft gestuurd. Want leek ook wat smerig.
4. Is het normaal dat je maar een lager bij je doppler krukas krijgt.
5. Dat dat de drijfstang heel klein beetje horizontaal kan bewegen.
hier een link naar mijn album staat vol met alle foto's en een filmpje over mij drijfstang.
https://myalbum.com/album/KpdGfjtpXog2
Ik heb nog niks gemonteerd wouw eerst wat jullie ervan vinden. Moet toch nog de karters van me blok schoonmaken.



Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 24-10-2016 om 21:43 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 24-10-2016 om 21:44 uur.
 
{JUST DO IT}slecht met interpunctie

De Schout 24-10-2016 23:43 Print reply
Posts: 5326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Xephos
Ik heb op k-parts mijn spullen bestelt.
1. Allen ik zag wat kleine krassen op de dr80 en klein beetje op de zuiger.
dat lijken haast wel krasjes van het meten
2. Nog een ander vraag waarom zie de zuigerveren allebei apart eruit.
waarschijnlijk omdat ze ook echt verschillend zijn..?
3. En er stond gecontroleerd sticker op de doos wat ik al apart vondt. Is dat normaal of kan dat betekenen dat ik een product hebt dat iemand ander terug heeft gestuurd. Want leek ook wat smerig.
geen idee
4. Is het normaal dat je maar een lager bij je doppler krukas krijgt.
ook geen idee
5. Dat dat de drijfstang heel klein beetje horizontaal kan bewegen.
dat is normaal

hier een link naar mijn album staat vol met alle foto's en een filmpje over mij drijfstang.
https://myalbum.com/album/KpdGfjtpXog2
Ik heb nog niks gemonteerd wouw eerst wat jullie ervan vinden. Moet toch nog de karters van me blok schoonmaken.



Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 24-10-2016 om 21:43 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 24-10-2016 om 21:44 uur.





Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 24-10-2016 om 23:44 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Xephos 25-10-2016 11:23 Print reply

Posts: 129
[q1. Allen ik zag wat kleine krassen op de dr80 en klein beetje op de zuiger.
dat lijken haast wel krasjes van het meten
Wat bedoeld u daarmee. dat het normaal is. die kleine krasjes. Want ik hem heb alleen eruit gehaald
 
{JUST DO IT}slecht met interpunctie
jordi50cc 25-10-2016 11:37 Print reply

Posts: 677
over de drijfstang, dat heet geen horizontale
maar AXIALE speling dit is noodzakelijk!

waarschijnlijk heb je een cilinder en zuiger
gekregen die eens is gemonteerd (maar niet heeft gelopen)
oppervlakkige krasjes kunnen komen
van slordig meten met een schuifmaat
heeft verder totaal geen negatieve invloed op de prestaties/levensduur van je cilinder/zuiger

dat je nieuwe spullen een beetje vies zijn (olie)
dat komt omdat het gehoond word met olie
het komt tenslotte ook uit een fabriek
of dacht jij misschien dat die cilinders uit de
snoep winkel komen?







Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 25-10-2016 om 11:41 uur.
 
JST performance
Xephos 25-10-2016 14:44 Print reply

Posts: 129
Dat snap ik wel. ben geen domme stads mens die denkt dat groente uit een fabriek komt XD. Wouw allen zeker weten dat ik niet een cilinder monteer die minder lang mee gaat dan normaal en minder kracht. Alleen vondt wel raar dat ik bij de krukas maar 1 lager heb gekregen.
 
{JUST DO IT}slecht met interpunctie
Aprilia RX 50 2003 25-10-2016 18:18 Print reply

Posts: 6711
Dat van dat ene lager is omdat dat lager anders is dan de standaard van AM6. Normaal zijn beide kanten 6303. In dit geval is die aan de vliegwielkant (die je er bij kreeg) een 6204.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 3046 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved