Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - tzr 50 loevince v6 vs metrakit rk carbon oval

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 272 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #69113 - tzr 50 loevince v6 vs metrakit rk c...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3571 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Xephos 7-5-2016 14:11 Print topicpost

Posts: 129
Ik heb nog een tzr gekocht daar zat een metrakit rk carbon op als goed heb.


mij vraag is dus welke is beter kwa performance. Ik heb al wat rond gegoogled en kwam uit op dat de v6 sneller optrok en de metrakit beter top heeft. en zijn er nog dempers te koop voor de metrakit.
ps: ik zie wel dat de uitlaat is ingekort kweet niet of dat ook nog uitmaakt kwa performance

Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 7-5-2016 om 14:13 uur.
 
{JUST DO IT}slecht met interpunctie

Aprilia RX 50 2003 7-5-2016 15:31 Print reply

Posts: 6513
Inkorten maakt een beetje uit op de performance, een MK llopt gewoon eigenlijk over het hele gebied wat beter dan de V6, alleen onderin de toeren iets minder. Nog steeds een prima uitlaat.
 
Voor alle AM6 onderdelen en AM6 revisies. PB. www.erwinvanputten.com
Xephos 8-5-2016 0:52 Print reply

Posts: 129
Dacht al dat hij wat beter was want er zat een tussenloop stukkie tussen. En heeft u enige idee waar ik nog een demper vandaan kan halen want ik vindt maar niks.

Maar wat ik wel vreemd vindt. Is dat al ga ik in ze vrij met de loevince v6 volgas. (weet het is niet goed is voor de cillinder). Ga ik met gemak denk 15/16k toeren en met de MK maar 13k. Maar met MK kan ik wel hoger in toeren in versnelling 6 rijdende voort natuurlijk.


Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 8-5-2016 om 0:54 uur.
 
{JUST DO IT}slecht met interpunctie
Aprilia RX 50 2003 8-5-2016 10:21 Print reply

Posts: 6513
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Xephos
Dacht al dat hij wat beter was want er zat een tussenloop stukkie tussen. En heeft u enige idee waar ik nog een demper vandaan kan halen want ik vindt maar niks.

Maar wat ik wel vreemd vindt. Is dat al ga ik in ze vrij met de loevince v6 volgas. (weet het is niet goed is voor de cillinder). Ga ik met gemak denk 15/16k toeren en met de MK maar 13k. Maar met MK kan ik wel hoger in toeren in versnelling 6 rijdende voort natuurlijk.


Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 8-5-2016 om 0:54 uur.


Onbelast heeft weinig zin om te kijken, hangt meer van de cilinder dan de uitlaat af. De MK heeft gewoon meer koppel in de hogere toeren en dus meer vermogen, waardoor je verder kunt doortrekken.

Josdijkman en easyparts verkopen sowieso dempers en anders marktplaats.
 
Voor alle AM6 onderdelen en AM6 revisies. PB. www.erwinvanputten.com
Xephos 8-5-2016 11:36 Print reply

Posts: 129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


Onbelast heeft weinig zin om te kijken, hangt meer van de cilinder dan de uitlaat af. De MK heeft gewoon meer koppel in de hogere toeren en dus meer vermogen, waardoor je verder kunt doortrekken.

Josdijkman en easyparts verkopen sowieso dempers en anders marktplaats.


Nee maar ik vindt het raar dat ik in zijn vrij met de loevince hoger toeren kan draaien dan met de MK. En op markplaats heb ik dusverre niks gevonden. En op josdijkman allen Demper Voca Racing Schakel van die dempers maar geen losse demper van oudsher. Maar het maakt niet uit zelf zouw markplaats in de gaten. Of haal een yasuni r2 ofzo maar dan wel tweedehands want nieuwe kosten ze de pet.
 
{JUST DO IT}slecht met interpunctie
Aprilia RX 50 2003 8-5-2016 12:34 Print reply

Posts: 6513
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Xephos
[...]


Nee maar ik vindt het raar dat ik in zijn vrij met de loevince hoger toeren kan draaien dan met de MK. En op markplaats heb ik dusverre niks gevonden. En op josdijkman allen Demper Voca Racing Schakel van die dempers maar geen losse demper van oudsher. Maar het maakt niet uit zelf zouw markplaats in de gaten. Of haal een yasuni r2 ofzo maar dan wel tweedehands want nieuwe kosten ze de pet.


Ja zeg het maar wat van dat toeren beuken stationair de oorzaak is, misschien kan de V6 het gas makkelijker kwijt boven zijn powerband dan de MK.
Doet er echter natuurlijk helemaal niks toe, want als je top zoveel boven je powerband ligt is je vertanding gewoon te licht.
 
Voor alle AM6 onderdelen en AM6 revisies. PB. www.erwinvanputten.com

Dit topic is 3571 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved