Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - derbi gpr doppler vortex

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 878 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #69084 - derbi gpr doppler vortex
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3348 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

robingpr 12-4-2016 9:27 Print topicpost
Posts: 2
Ik heb net 3 maandjes geleden een doppler vortex cilinder gekocht voor mijn derbi gpr, maar ik had laatst een klein probleempje met mijn olie toevoer denk ik want ik had een warmloper/vastnaaier. mijn cilinderwand is nog wel oké maar wel een klein putje erin. nu was ik aan het zoeker voor een vortex zuiger en ik kon helemaal niks vinden op het internet. het heeft aparte zuigerveren vergeleken de standaard zuiger. heeft iemand misschien een idee voor een alternatief of iets dergelijks? alvast bedankt
 

jordi50cc 12-4-2016 11:52 Print reply

Posts: 677
op de site van barikit is wel een zuiger te krijgen

anders Martijn Stehouwer http://www.emot.nl/ even
een mail sturen die heeft er 1 op voorraad


de doppler vortex heeft trouwens gewoon een
doppler zuiger en geen vortex
 
JST performance
robingpr 12-4-2016 22:32 Print reply
Posts: 2
ik had op josdijkman wel een zuiger gevonden voor een senda met de juiste maat. alleen die had maar 1 zuigerveer dus ik weet niet of dat veel uitmaakt. (ben niet zo een goede monteur eerlijk gezegt)
 
jordi50cc 14-4-2016 17:58 Print reply

Posts: 677
1 zuigerveer is juist beter dus die kan je gerust kopen!
 
JST performance
Viertakt 17-4-2016 1:41 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
1 zuigerveer is juist beter dus die kan je gerust kopen!


Ligt er een beetje aan wat je wilt. Nu gok ik dat zo'n doppler vortex hoogtoerig is, dan maakt het geen reet uit. Het is wel slecht voor stationairloop. (Meer blowby, lagere compressie, dat effect wordt teniet gedaan bij hogere toerentallen)
 
Viertakt uber alles.
jordi50cc 17-4-2016 12:05 Print reply

Posts: 677
dat valt allemaal wel mee hoor, de afdichting is tegenwoordig
zo goed dat hij met een enkele 0,8 mm veertje prima
stationair loopt, hoe dunner het veertje hoe minder warmte


 
JST performance

Dit topic is 3348 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved