Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - suzuki tsx achternaaf

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 579 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #68873 - suzuki tsx achternaaf
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3938 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bassie909 29-10-2015 21:14 Print topicpost
Posts: 184
hallo allemaal,
ik ben bas 15 jaar en nieuw hier.
Maar nu genoeg over mezelf gelult de tsx:

Ik heb dus het achterwiel eruit alles netjes los gehaalt
valt aan de linker kant gelijk het wiellager eruit
de andere lagers zijn verrot en ik mis de afstandsbus tussen de wiellagers in

mooi klote dus want die afstandsbus is wel nodig en die heeft de vorige beunhaas er dus uitgehaald waardoor ik de lul ben aangezien die nergends meer verkrijgbaar zijn.

maar zou het kunnen zijn dat mijn naaf de linkerkant waar het lager in moet nu versleten is en er geen lager meer in past? Ik weet niet hoelang de vorige eigenaar ermee heeft gereden sinds het lager kapot is

En weet iemand de maten van de 3 lagers ?
de 2 wiellagers en 1 lager voor de tandwiel houder die weer in de naaf schuift.

en waar ik zo'n afstandsbus kan vinden.
en ik ben ook dat vulbusje kwijt wat in het lager van de tandwiel houder hoort...

Mvg bas

alvast bedankt voor de hulp

Dit bericht is gewijzigd door bassie909 op 29-10-2015 om 21:27 uur.
 
-

Viertakt 30-10-2015 11:57 Print reply

Posts: 3586
1x vragen is genoeg, en als je de onderdelen nergens kunt vinden kun je altijd cmsnl.com proberen, die hebben zon beetje alles voor jappen
 
Viertakt uber alles.
bassie909 30-10-2015 14:53 Print reply
Posts: 184
ja ik had al tegen een admin gezegd dat die andere dicht kon,
was per ongeluk gedubbelpost.
oke.
mvg bas
 
-
Cas DT 30-10-2015 21:53 Print reply

Posts: 3131
Tussenbus kan je zo draaien uit alu, 1 lager erin en opmeten tot het ligvlak van het andere lager.

Het losse lager had ik gewoon met rode locktite erin gefrot, kan zat.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
bassie909 1-11-2015 12:31 Print reply
Posts: 184
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Tussenbus kan je zo draaien uit alu, 1 lager erin en opmeten tot het ligvlak van het andere lager.

Het losse lager had ik gewoon met rode locktite erin gefrot, kan zat.



ik ken niemand met een draaibank en dat kost nog meer dan een nieuwe kopen waarschijnlijk
 
-
bassie909 5-11-2015 18:10 Print reply
Posts: 184
hallo,
ik heb de lagers enzovoort,
maar bij de linkerkant van de naaf gleed het lager er al half in en moet ik hem de laatste 5 milimeter erin tikken met een hamer en passend dopje...

en aan de andere kant ging hij er pas in nadat ik met een hamer en een bijpassend dopje hem erin tikte, klopt het dat het lagerhuis dan is versleten aan de linkerkant ?

mvg bas
 
-
JB1 5-11-2015 19:34 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bassie909
hallo,
ik heb de lagers enzovoort,
maar bij de linkerkant van de naaf gleed het lager er al half in en moet ik hem de laatste 5 milimeter erin tikken met een hamer en passend dopje...

en aan de andere kant ging hij er pas in nadat ik met een hamer en een bijpassend dopje hem erin tikte, klopt het dat het lagerhuis dan is versleten aan de linkerkant ?

mvg bas


Is mogelijk, meten is weten.

Maar zolang het lager nog goed zit en niet ronddraait in de passing moet het wel goedkomen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
bassie909 6-11-2015 17:25 Print reply
Posts: 184
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Is mogelijk, meten is weten.

Maar zolang het lager nog goed zit en niet ronddraait in de passing moet het wel goedkomen



heb t gemeten zit 0,44 mm verschil in dus hindert niet echt
 
-

Dit topic is 3938 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved