Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Mt5 start niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 932 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #68214 - Mt5 start niet
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1422 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RubenMt5 17-4-2014 7:53 Print topicpost
Posts: 1
hey,


mijn honda mt5 start niet meer hij vonkt wel
de aftstelling 20mm mikuni carb met sproeier 85.
als ik hem bijv wil starten met remreiniger komt er heel veel
rook uit de uitlaat en loopt hij ook heel hoog in de toeren.

iemand een idee wat er mis is?
 

Aprilia RX 50 2003 17-4-2014 9:17 Print reply

Posts: 6711
Valse lucht denk ik.
In dat geval zuigt hij ergens tussen de carb en het blok lucht aan.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
PRO TUNING 17-4-2014 9:52 Print reply

Posts: 4000
Carburateur staat veel te arm afgesteld en moet eerst inwendig aangepast worden om goed afgesteld te kunnen worden voor membraan motor.
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-4-2014 21:10 Print reply

Posts: 8448
http://www.brommerforum.nl/showtopic/13673/5

Daar melden er een paar dat er niets moet aangepast worden, en wat tips voor de sproeiermaat.

En een post van PRO TUNING die blijkbaar al zeker 11 jaar een plaatje heeft dat blijft hangen
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
jordi50cc 17-4-2014 21:54 Print reply

Posts: 677
bij echt snelle cilinders moet er vaak een andere gasnaald gemonteerd worden omdat de afstand tussen naald en naaldhouder te klein is
waardoor je bij vol gas hoog in toeren, vrijwel altijd een
te arm mengsel blijft houden, maar dat is hier nog helemaal niet van toepassing als dit het geval was, zou hij gewoon moeten starten!
dus ik snap de post van PRO TUNING ook niet.

controleer eerst maar eens je keerringen en pakkingen!


Jordi.


 
JST performance
Marcooow 19-4-2014 19:00 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
bij echt snelle cilinders moet er vaak een andere gasnaald gemonteerd worden omdat de afstand tussen naald en naaldhouder te klein is
waardoor je bij vol gas hoog in toeren, vrijwel altijd een
te arm mengsel blijft houden, maar dat is hier nog helemaal niet van toepassing als dit het geval was, zou hij gewoon moeten starten!
dus ik snap de post van PRO TUNING ook niet.

controleer eerst maar eens je keerringen en pakkingen!


Jordi.




nou een mikuni met sproeier 85 is echt wel klein hoor, zit met mijn 50cc al op 210, mikuni maten zijn groter als dellorto he.

neem aan dat jij dat wel weet

en idd eerst uitsluiten of je geen valse lucht hebt!!
 
faster than a bullet!
jordi50cc 20-4-2014 23:25 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


nou een mikuni met sproeier 85 is echt wel klein hoor, zit met mijn 50cc al op 210, mikuni maten zijn groter als dellorto he.

neem aan dat jij dat wel weet

en idd eerst uitsluiten of je geen valse lucht hebt!!




ja Marco dat is ook te klein!, mijn post was
meer gericht te zeggen, dat het geen noodzaak
is om een 20 mikuni eerst inwendig aan te passen
om dat hij niet wil starten.

 
JST performance

Dit topic is 1422 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved