Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - dilemma

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 787 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #68184 - dilemma
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 5936 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ericakse96 6-4-2014 19:36 Print topicpost
Posts: 55
ik heb een lekke koppakking maar weet niet welke ik moet hebben.

het gaat om een originele 50cc cilinder met waterkoeling.

alvast heel erg bedankt
 

4takker 6-4-2014 19:40 Print reply

Posts: 2395
van een ... brommer.

wel handig om er bij te zetten
er zijn duizenden 50cc watergekoelde blokken en wel even veel verschillende koppakkingen.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
NS1-Whisperer 6-4-2014 19:55 Print reply

Posts: 2160
"Risico is extra leven"
ericakse96 6-4-2014 20:32 Print reply
Posts: 55
Owjah exusses.

Het gaat om een Derbi senda r
 
NS1-Whisperer 6-4-2014 20:36 Print reply

Posts: 2160
nieuw of oud blok?
 
"Risico is extra leven"
ericakse96 6-4-2014 20:38 Print reply
Posts: 55
Oud type met waterkoeling
 
NS1-Whisperer 6-4-2014 20:40 Print reply

Posts: 2160
"Risico is extra leven"
ericakse96 6-4-2014 20:44 Print reply
Posts: 55
Oké en die ring is voor de koelwater afdichting?
 
ChielO 6-4-2014 20:51 Print reply

Posts: 322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
http://www.josdijkma...&productId=10695


Denk eerder deze: http://www.josdijkma...d&productId=6181

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ericakse96
Oud type met waterkoeling


Heb je je cilinderkop er al af?
Vergelijk dan gewoon je oude met degene die te koop staan
 
ericakse96 6-4-2014 21:45 Print reply
Posts: 55
Oké en dan heb ik nog een vraag.

Ik wil olie verversen maar is er maar een carter voor de koppelings olie en bak en krukas enzo of zijn dit allemaal apparte carters
 
4takker 6-4-2014 22:01 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ericakse96
Oké en dan heb ik nog een vraag.

Ik wil olie verversen maar is er maar een carter voor de koppelings olie en bak en krukas enzo of zijn dit allemaal apparte carters


dat is apart.

krukas smeer je door middel van meng smeering of olie in een apart tankje te gooien ik meen dat die bij zo'n derby ding onder het zadel had.
versnellings bak heeft gewoon bak olie die je om de zo veel tijd moet wisselen.
onder in het blok zit een plug om het er uit te laten lopen. boven op het blok om het er in te gieten, en ergens op het koppelings carter zit een m6 imbus boutje als de olie daar uit komt is hij op pijl dan moet je het boutje er weer in draaien. dit moet gebeuren als de brommer recht op staat en niet op de zij standaard.

 
Never drive faster then your guardian angel can fly
ericakse96 6-4-2014 22:28 Print reply
Posts: 55
oke dan weet ik genoeg bedankt voor de goede reacties allemaal
 
ericakse96 7-4-2014 12:23 Print reply
Posts: 55
Komt er ook veel koelvloeistof uit als ik de kop er afhaal?
 
KlaasMarten 7-4-2014 14:14 Print reply

Posts: 423
ja, moet je wel even een bakje onder doen om het op te vangen
 
Haus am See
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 7-4-2014 16:14 Print reply

Posts: 17929
beter eerst de kvs aflaten, voordat heel zijn blok er vol mee zit
 
ericakse96 8-4-2014 21:53 Print reply
Posts: 55
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielO
[...]


Denk eerder deze: http://www.josdijkma...d&productId=6181

[...]


Heb je je cilinderkop er al af?
Vergelijk dan gewoon je oude met degene die te koop staan


ik heb nu dus alles uit elkaar gehaald en vergeleken en nieuwe besteld en weer met oude pakking in elkaar gedaan maar als ik heb nu start komt er bijna geen geluid uit de uitlaat, de uitlaat zit er gwn goed op kan iemand helpen? ik weet me echt geen raad meer
 

Dit topic is 5936 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved