Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - kappen maken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 663 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #67992 - kappen maken
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 13340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arjensik 1-12-2013 20:21 Print topicpost

Posts: 552
ik wil mijn cr laten ombouwen/omlassen en ik heb een bedrijf gevonden waar ik kappen op maat kan laten maken.
mijn vraag is: vinden jullie het waard om de hele motor aan te laten passen voor deze ontwerp want ik weet zelf niet wat ik wil...


 
The rider should never be the slowest part on the bike

JB1 1-12-2013 20:24 Print reply

Posts: 14881
Geldverspilling imo
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
maerijn 1-12-2013 20:26 Print reply

Posts: 2453
Je kan toch heus wel een leuk ontwerp maken van bestaande kappen?
 
arjensik 1-12-2013 20:31 Print reply

Posts: 552
weet je wat het is: het is niet bepaald goedkoop maar dan heb je een bijzondere motor dat van een stuk of wat jaartallen wat van heeft en dan is het wel bijna waard vind ik maar dan heb je wel groot kans dat jij je hele leven aan deze motor vast geroest zit want als je motor weg wilt doen ben ik bang dat niemand de motor wil kopen

Dit bericht is gewijzigd door arjensik op 1-12-2013 om 20:33 uur.
 
The rider should never be the slowest part on the bike
Gerard1793 1-12-2013 20:57 Print reply

Posts: 4006
Ik denk dat het ontzettend lelijk wordt.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Aprilia RX 50 2003 1-12-2013 21:02 Print reply

Posts: 6711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Ik denk dat het ontzettend lelijk wordt.


idd wordt een bij elkaar geraapt zootje. sommige oude delen zijn wel mooier. maar het past niet in het geheel.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
arjensik 2-12-2013 15:57 Print reply

Posts: 552

deze is beter
 
The rider should never be the slowest part on the bike
K.H.S TUNING 2-12-2013 18:09 Print reply

Posts: 162
warom zo moeilijk koop wat leuke stikkers en stop het geld in je blok.
kan vast wel beter en sneller.
 
arjensik 2-12-2013 18:18 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevinhonda
warom zo moeilijk koop wat leuke stikkers en stop het geld in je blok.
kan vast wel beter en sneller.

Geld in het blok steken heb ik al gedaan, moet alleen nieuwe uitlaat hebben. En ik wil gewoon iets bijzonders hebben!
 
The rider should never be the slowest part on the bike
Cas DT 2-12-2013 18:28 Print reply

Posts: 3131
Het is jouw motor, als jij dat wilt doe je dat toch.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
yamahaMotorcrosser 3-12-2013 20:02 Print reply
Posts: 4
ik maak zelf mn kappen van metaal staat ook goed
 
arjensik 3-12-2013 20:24 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahaMotorcrosser
ik maak zelf mn kappen van metaal staat ook goed

Vet, dat schreeuwt om fotos!

 
The rider should never be the slowest part on the bike
joostvk 3-12-2013 21:08 Print reply
Posts: 242
je moet het toch zelf weten
persoonlijk zou ik het niet doen.
het zal wel een klein kapitaal kosten.
en de kans is groot dat het er niet op vooruit gaat
 
Cas DT 3-12-2013 21:12 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joostvk
je moet het toch zelf weten
persoonlijk zou ik het niet doen.
het zal wel een klein kapitaal kosten.
en de kans is groot dat het er niet op vooruit gaat


Meer waard wordt die er in ieder geval niet door.

 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
NS1-Whisperer 3-12-2013 21:13 Print reply

Posts: 2160
Je moet het zelf weten, maar persoonlijk zou ik het niet doen.

Bij mij geld de regel dat bij een crosser functie voor look's moet gaan. Dus als er kapje afbreekt, pech. Maar dan kan je binnen 24 uur zo weer een andere erop knopen voor niet al te veel geld. Met een "opmaat" kappenset krijg je meer een show motor naar mijn idee.
Als je dan gaat crossen ben je er veel te zuinig op lijkt me, moet je niet willen. Crossen is vallen en opstaan. Dus schade hoort er bij.


Veel beter kan ik mijn mening op het moment niet verwoorden

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 3-12-2013 om 21:21 uur.
 
"Risico is extra leven"
Brommers en meer 3-12-2013 21:52 Print reply

Posts: 1966
Ik denk dat je je crosser beter zo standaard mogenlijk kan houden en anders een speciale stijl qua crosser. Dan worden ze in de toekomst misschien wel meer waard. Als ik denk aan die DG twinshock RM's.

maar wat anderen ook al gezegd hebben, je moet het zelf weten
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha

Dit topic is 13340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved