Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hoe belangrijk is het nl-stickertje bij de RDW-keuring?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 799 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #67790 - hoe belangrijk is het nl-stickertje...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2916 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PinoPuch 27-8-2013 20:49 Print topicpost
Posts: 28
Morgen breng ik mijn opgebouwde MV50 die eigenlijk een MS50 V is naar de keuring. Ik heb het framenummer gevonden en had het idee dat dit genoeg zou zijn voor de keuring. Nu hoorde k op de valreep dat er ook een (goudkleurig) stickertje met NL op moet zitten om hem door de keuring te krijgen. Ook willen ze van de herkomst weten. Het laatste schrijf ik zelf wel op, maar dat stickertje -ik heb het niet op mijn Puch- baart e enigzins zorgen. De afspraak staat voor morgenmiddag gepland. Help!!! Of valt het mee en komt het er niet zo op aan bij een brommer van voor '74, want dat las ik ook ergens op Brommerforum. Wie weet hier meer van?

 
-beter tweetakt dan geen tact-

kenny77 27-8-2013 20:53 Print reply

Posts: 29286
Ik weet alleen dat toen het nog schouwen was. (toen alle brommers een kenteken moesten aanvragen terug in 2006)

Dat inderdaad de brommers voor 1974 geen NL stempel nodig hadden. Maar inderdaad wel documentatie erbij moest hebben om aan te tonen dat hij ook daadwerkelijk van voor 1974 was. Maar of dat tegenwoordig met het keuren ook nog zo werkt weet ik niet.

Beste wat je kan doen is morgenvroeg de RDW opbellen, dan heb je zekerheid.
 
joostvk 27-8-2013 21:25 Print reply
Posts: 242
goedkeuringstickertje niet nodig

hiero

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/164
 
joostvk 27-8-2013 21:27 Print reply
Posts: 242
is wel 6 jaar oud,

goedkeuring dacht ik niet meer nodig van voor 1998 of 1989 of zo.
omdat regels veranderd zijn.

weet ik niet zeker.


 
PinoPuch 27-8-2013 21:29 Print reply
Posts: 28
Dit artikel bedoelde ik ook. Het dateert echter van 2007 en wellicht is er iets in de tussentijd veranderd. Ik dacht ook aan de goede kant van het jaar '74 te zitten maar twijfelde wel ff na het een en ander aan erwarrend materiaal gelezen te hebben. Wie weet volgen er meer reacties... Thanks voorzover
 
-beter tweetakt dan geen tact-
joostvk 27-8-2013 21:30 Print reply
Posts: 242
sowiso morgervroeg rdw bellen

succes
 
Viertakt 27-8-2013 23:36 Print reply

Posts: 3586
Stickertje of ponsplaatje kijken ze niet naar. Alleen naar de geslagen nummers.
 
Viertakt uber alles.
PinoPuch 28-8-2013 16:55 Print reply
Posts: 28
Yess, mijn MV50 2-voet is zojuist goedgekeurd.
meer info hierover? Op verzoek. Ik reed al met een eendagskenteken zojuist naar huis. Wowie!!!
 
-beter tweetakt dan geen tact-
NS1-Whisperer 28-8-2013 16:57 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PinoPuch
Yess, mijn MV50 2-voet is zojuist goedgekeurd.
meer info hierover? Op verzoek. Ik reed al met een eendagskenteken zojuist naar huis. Wowie!!!


Proficiat!

Veel plezier ermee.
 
"Risico is extra leven"
PinoPuch 28-8-2013 17:19 Print reply
Posts: 28
Verder met de volgende opbouw-Puch; een beetje aan begonnen reeds, maar de MV50 ging ff voor. Nu dus een tweede M50 Racing aangepakt. Moet volgend voorjaar gaan rijden!!
 
-beter tweetakt dan geen tact-

Dit topic is 2916 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved