Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Puch 50cc airsal maximale eruit halen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 981 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #67437 - Puch 50cc airsal maximale eruit hal...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Banis97 12-4-2013 15:10 Print topicpost
Posts: 88
Hallo,

Ik heb wat rondgezocht op het forum en ik las op bepaalde topics dat het aan te raden is om je inlaat te vergroten als je een 15mm carburateur hebt op een 50cc. Nou heb ik dus een 50cc snel van airsal maar als ik het maximale eruit wil halen moet ik dan ook de inlaat van deze cilinder uitvijlen? Want mij leek die inlaat namelijk al aardig groot...

Setup:
50cc snel airsal
50cc hd kop
homoet 4p uitlaat
15mm bing carburateur
15mm spruitstuk
Sproeier 74 gasnaaldstand 1
TWV: 15/45

En heeft iemand nog tips om het maximale uit deze setup te halen? Mag alles zijn (schoonmaken, ontkolen, afstellen, veilen etc.). Verlichte koppeling heb ik maar die kan er pas in de vakantie onder want dan heb ik er tijd voor, maar de rest kan eventueel wel in een weekend (of 2). Wat kan ik eraan veranderen om hem 65 te laten lopen?


Dit bericht is gewijzigd door Banis97 op 12-4-2013 om 15:10 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Banis97 op 12-4-2013 om 16:01 uur.
 
"radio harder zetten is vaak al een degelijke oplossing"

PRO TUNING 12-4-2013 19:06 Print reply

Posts: 4000
Niets aanpassen aan set-up hiermee moet je makkelijk 65 halen.

Mischien beter afstellen ?
 
Banis97 12-4-2013 19:43 Print reply
Posts: 88
hmm oke waar zou ik dan naar moeten kijken?
 
"radio harder zetten is vaak al een degelijke oplossing"

Dit topic is 1445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved