ik ben johan , en heb al een paar jaar een mt in de schuur stukje nostalgie van vroeger . ben er een paar week terug mee bezig geweest maar wat ik ook doe hij loopt geen slag .
het blok is gereviseerd en heeft een paar 100 km gelopen .
( niet bij mij ) er zit een nieuwe carburateur op om dat de originele steeds overloopt . de onsteking staat op het teken of hellemaal naar rechts en hij vonkt als een grote .
maar zelfs met remmenreiniger loopt hij niet .ik heb lopen trappen , heb hem aangedrukt in de 2 en het wiel blokkeerd door de compressie . heb het membraam al gewisseld ook dat hielp niet . wie o wie weet raad
ik ben johan , en heb al een paar jaar een mt in de schuur stukje nostalgie van vroeger . ben er een paar week terug mee bezig geweest maar wat ik ook doe hij loopt geen slag .
het blok is gereviseerd en heeft een paar 100 km gelopen .
( niet bij mij ) er zit een nieuwe carburateur op om dat de originele steeds overloopt . de onsteking staat op het teken of hellemaal naar rechts en hij vonkt als een grote .
maar zelfs met remmenreiniger loopt hij niet .ik heb lopen trappen , heb hem aangedrukt in de 2 en het wiel blokkeerd door de compressie . heb het membraam al gewisseld ook dat hielp niet . wie o wie weet raad
zelfs met remmenreiniger loopt hij geen enkele slag , de onsteking stond eerst op het merkteken . nu heb ik hem hellemaal naar rechts gedraaid , ook dat geeft geen resultaat .
Is toevallig niet de krukaskeering aan de onstekingszijde eruit gelopen.
Word de bougie wel nat tijdens het starten.
Geen pakkingen kapot aan de inlaat zijde.
Cdi al uitgewisselt met rijdend exemplaar.
Vliegwiel wel juist gemonteerd geen kapotte spie erin zitten.
Bobine niet defect.
Slaat de bougie vet.
Compressie goed dus geen vastzittende zuigerveren door lang stilstaan.
de krukas keering is heel
de bougie word nat
pakkingen zijn heel
de cdi heb ik gewisseld , dat hielp niets .
vliegwiel spie is heel
bombine is heel lijkt mij want hij vonkt , ik heb geen andere om te wisselen .