Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vermogen Tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 933 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #66869 - Vermogen Tunen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3634 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Chiel1994 4-10-2012 18:47 Print reply

Posts: 628
ik zie daar alleen een topic wat over van alles en nog wat gaat, is er geen collum waarin dingen worden uitgelegd of iets?
 
BX nr. 19 Superklasse!
lytseleen 4-10-2012 18:50 Print reply

Posts: 1025
in die 700 pagina's komt heel veel info voorbij
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
JB1 4-10-2012 18:53 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lytseleen
in die 700 pagina's komt heel veel info voorbij


Beetje basiskennis is wel van toepassing ja..
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BartHonda 4-10-2012 19:34 Print reply

Posts: 886
Zoek even op google het volgenden boek in PDF bestand:

Graham Bell - Two Stroke Performance Tuning

En als je dat uit kan je de volgenden ook nog lezen:

Gorden Jennings - tuners handbook

En als je die honderden pagina"s door hebt gelezen (zoals ik in mijn vrije tijd heb gedaan) heb je wel een redelijk goed beeld van waar je over praat. Je zal wel merken hoeveel dingen er nog bij komen kijken, en dat deze vraag nou eenmaal niet zomaar te beantwoorden is.
 
Chiel1994 4-10-2012 19:39 Print reply

Posts: 628
oke gaan we doen
 
BX nr. 19 Superklasse!
lytseleen 4-10-2012 21:10 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
Zoek even op google het volgenden boek in PDF bestand:

Graham Bell - Two Stroke Performance Tuning

En als je dat uit kan je de volgenden ook nog lezen:

Gorden Jennings - tuners handbook

En als je die honderden pagina"s door hebt gelezen (zoals ik in mijn vrije tijd heb gedaan) heb je wel een redelijk goed beeld van waar je over praat. Je zal wel merken hoeveel dingen er nog bij komen kijken, en dat deze vraag nou eenmaal niet zomaar te beantwoorden is.

die twee zijn al best wel achterhaald, zoek eerder maar eens naar arno koch
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
BartHonda 4-10-2012 21:14 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lytseleen
[...]

die twee zijn al best wel achterhaald, zoek eerder maar eens naar arno koch

Dat weet ik, maar de basis als in begrijpen hoe het zit, heb ik daar wel heel goed uit kunnen halen. En de basis formules over timingen berekenen en dergelijk zijn nauurlijk nog steeds het zelfde. Dat de waardes die als "ideaal" worden aangeven niet correct zijn maakt niks uit voor het begrijpen hoe de vork in de steel zit en hoe alle verbanden samen hangen.
 
BenjaminDG 4-10-2012 21:35 Print reply

Posts: 4605
Tip: koop een paar oude, kapotte cillinder,koppen, carters om op te oefenen en om ideën uit te proberen.

Dan word je handig in al de handelingen en vooral doen!

Want over echt opvoeren met goede voorbeelden van een 2takt en 4takt is de informatie niet echt voorhanden.




 
Vlaanderen vrij!
Chiel1994 4-10-2012 22:03 Print reply

Posts: 628
http://www.krabbenbo..._Expansieuitlaat.pdf Die heb ik gelezen, uitlaat snap ik nu wel. Iemand iets met poorten/carter etc.?
 
BX nr. 19 Superklasse!
rs50 vs rx50 6-10-2012 21:38 Print reply

Posts: 72
ze hebben ook een heel erg mooi boek te koop (in het engels)
2 takt tuning

hier na te lezen online,, heel erg leerzaam.

http://www.apriliafo...ormance%20Tuning.pdf


 
yamaha mennink 9-10-2012 22:01 Print reply
Posts: 25
Als eerst zou ik die bewo uitlaat namaken en aanpassen want hij maakt wel goede uitlaten maar voor een gemiddelde s,en dat je dat stuk.gelezen hebt over uitlaten helpt daar bij om naar eigen wens te maken want dat gaat bij mij van.het winter ook.gebeuren

Dit bericht is gewijzigd door yamaha mennink op 9-10-2012 om 22:04 uur.
 

Dit topic is 3634 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved