Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1091 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 75 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162301 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

midas 13-1-2013 12:03 Print reply

Posts: 1211
Ik zou het niet weten... iig 10w40
 
Aprilia RX 50 2003 13-1-2013 12:06 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
Ik zou het niet weten... iig 10w40


o normaal 10 w 40 en nu een semi syntheet? maakt die blokken dus echt geen ruk uit!
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
carlosmt5 13-1-2013 12:32 Print reply
Posts: 294
paar keer op me bek gegaan omdat de grond bevroren was waardoor ik weinig grip heb want me noppen graven zich niet in
 
Hollands Next BeunHaas
midas 13-1-2013 12:35 Print reply

Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


o normaal 10 w 40 en nu een semi syntheet? maakt die blokken dus echt geen ruk uit!

Oke tegek bedankt!
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: carlosmt5
paar keer op me bek gegaan omdat de grond bevroren was waardoor ik weinig grip heb want me noppen graven zich niet in

wut
 
ChielTZR 13-1-2013 12:47 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


10w40 kun je nagenoeg overal in gooien, volgens mij laat dat die
puchjes echt koud.

AM6 blokken die toch wat hoger belast worden lopen ook op alles tussen de 5w30 en 75w90


Volgens mij is 10w40 ongeveer kwa dikte hetzelfde als 75w90 transmissieolie? komt omdat het een motorolie is en andere versnellingsbakolie.


 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
ktm 4 ever 13-1-2013 16:09 Print reply
Posts: 379
wat is het verschil bij de honda nsr 250 tussen de sp en se versie?
 
ChielTZR 13-1-2013 16:17 Print reply

Posts: 6016
Sp = sport edition
Se = Super edition

misschien kan je daar wat meer op zoeken.
http://www.dreamgate...general/NSR250a.html
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
diedje1996 13-1-2013 20:58 Print reply
Posts: 164
yamaha tzr uitlaat op rieju rs2

past dit? de aansluiting op het blok zal het zelfde zijn alleen de aansluiting op het frame?

weet iemand dit?
 
NS1-Whisperer 13-1-2013 21:02 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: diedje1996
yamaha tzr uitlaat op rieju rs2

past dit? de aansluiting op het blok zal het zelfde zijn alleen de aansluiting op het frame?

weet iemand dit?



Als die aan het blok past volgens jouw en ook in de kuip past. Kun je hem toch gewoon monteren. Als die dan bij de demper niet helemaal aansluit kun je er toch zo een stripje tussen maken met 2 gaten erin?
 
"Risico is extra leven"
diedje1996 13-1-2013 21:31 Print reply
Posts: 164
Kap maakt niet zoveel uit is toch een nkd of streetfighter,

Blok ook niet want het is het zelfde blok,

Alleen bij mijn frame heb ik recht onder de achterbrugas,
Nog een bevestiging aan het frame zitten voor de uitlaat,

En ik kan het wel verplaatsen op die tzr uitlaat alleen dat ik er dan aan ga lassen vindt ik een beetje zonde,
 
ChielTZR 13-1-2013 21:33 Print reply

Posts: 6016
99procent dat het wel past met wat extra bevestigingsmateriaal.
cilinder moet idd lukken.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
NS1-Whisperer 13-1-2013 22:02 Print reply

Posts: 2160
Dus je bedoelt in het midden van de uitlaat? niet bij de demper of bij het blok.

Als dat niet past haal je het beugeltje toch gewoon van de uitlaat af? bij de demper en bij de cilinder is voldoende, Heb ik zelf ook altijd zo...
 
"Risico is extra leven"
ChielTZR 13-1-2013 22:13 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Dus je bedoelt in het midden van de uitlaat? niet bij de demper of bij het blok.

Als dat niet past haal je het beugeltje toch gewoon van de uitlaat af? bij de demper en bij de cilinder is voldoende, Heb ik zelf ook altijd zo...


Ik zou hem dan zelf eerder wel bij de uitlaat en expansiegedeelte vast maken en niet bij de demper, maargoed. better alluz vazt.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Aprilia RX 50 2003 13-1-2013 22:18 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Ik zou hem dan zelf eerder wel bij de uitlaat en expansiegedeelte vast maken en niet bij de demper, maargoed. better alluz vazt.


mijne (cross model) hangt ook alleen op de demper en cilinder. gaat prima, heeft een beetje beweging en spelig. maarja wel zo tof als mn uitlaat een keer de aarde, een steen of ander moeilijk te verzetten voorwerp tegenkomt. liever dat t wat meegaat dan afbreekt.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
maarten1990 13-1-2013 23:12 Print reply
Posts: 65
joww
Heb mijn am6 blokie gereviseerd,
Alleen als ik nu mijn zuiger op en neer laat bewegen,

Als je er druk op houd totdat die plomp zegt ( ja beetje moeilijk uit te leggen dus wanneer de lucht/gassen de cilinder verlaten )
dan hoor je een sis?

hoort dit of is mijn kop pakking lek of voetpakking?

Kan het blok nog lang niet testen moet nog alles in elkaar zetten ( frame )
 

Dit topic is 162301 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 75 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved