je veervoorspanning (preload) moet gewoon goed afgesteld staan, dat is zeker voor jouw in de cross belangrijk en kan het verschil tussen dag en nacht maken
zijn truukjes voor om te vinden of je wel of niet met de juiste veervoorspanning rijdt, moet je maar eens op internet opzoeken
heeft jouw achterveer verstelbare preload? je rijdt toch met een yz125 frame? heb je ook een yz125 achterveer?
Nee ik rij op een RX50 met std vering. en zo vaak cross ik helaas niet meer. enorme studieschuld ter waarde van een mooie nieuwe duiste auto heeft aardige hap uit het budget genomen.
rij nu vooral op de weg. nog wel af en toe naar havelte. ook wel eens op een kartcircuit met apriliaforum.
die veer is verstelbaar door onderop aan te spannen met een grote moer. ik zou hem het liefst iets hoger hebben en vooral stugger. omdat ie achterop noggal inzakt.
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Weet iemand of een ovale techno demper goed is? (lijkt op proma). Of is dit ook zo'n goedkope de,per zoals jamarcol die na wat km's gelijk heel veel herrie maakt? Het is voor een honda mt, mtx.
Iemand een idee wat het ongeveer kost om de complete kappenset van m'n RD in geel te laten spuiten?
Ruigweg schuren kan ik zelf wel maar het mooiste is als ik het laat doen (gezien ik zulk delicaat werk toch meestal verpruts )
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Iemand een idee wat het ongeveer kost om de complete kappenset van m'n RD in geel te laten spuiten?
Ruigweg schuren kan ik zelf wel maar het mooiste is als ik het laat doen (gezien ik zulk delicaat werk toch meestal verpruts )
Ik heb mijn NS1 kuip EN achterbrug laten REPAREREN en spuiten voor 350,- Dit zou normaal 650,- kosten zei die maar omdat een goede vriend van hem mij bij hem heeft gebracht kon er wel wat vanaf. Uiteraard niet wit betaald
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Iemand een idee wat het ongeveer kost om de complete kappenset van m'n RD in geel te laten spuiten?
Ruigweg schuren kan ik zelf wel maar het mooiste is als ik het laat doen (gezien ik zulk delicaat werk toch meestal verpruts )
hangt er vanaf waar, ik denk dat je moet tellen op een 400-500 euro als je het laat doen door iemand die na z'n uren nog wat bijverdiend
dan heb je het wel goed betaald.
Voor een vespa betaal ik compleet 650 euro, incl uitdeuken,strak maken en allerlei klein grut
70cc suzuki, ben van 16 naar 22mm mikuni gegaan en van ori filter naar een twin-air filter. Krijg hem maar niet goed afgesteld, heb sproeiers 180, 150, 140, 135, 130, 125, 120 geprobeerd. Trek wel "iets" beter maar topsnelheid is niet verbeterd. Ik denk dat ik niet kleiner hoef vanwege het filter?