Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 724 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 47 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162177 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koetjeboe91 20-11-2012 20:37 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 109348
[...]


I.v.m verzekering



als je 100 rijd maakt het de verzekering niet meer uit hoeveel cc je hebt je reed te hard einde verhaal.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
109348 20-11-2012 20:43 Print reply

Posts: 159

als je 100 rijd maakt het de verzekering niet meer uit hoeveel cc je hebt je reed te hard einde verhaal.


maar als je 50 rijdt en je knalt ergens tegenop en jij hebt schade, dan komt er een technisch onderzoek en dan ben ik te minste verzekerd omdat het 50 cc is
 
Venlonaer 20-11-2012 20:46 Print reply

Posts: 2431
Als je nou een cilinder koopt en daar het merk ff mooi van af sloopt met een dremel en zorgt dat die cilinder dezelfde kleur heeft als origineel/het blok dan gaan ze daar echt niet naar kijken...

Uitlaat btw ook gewoon zwart maken hittebestendig, ik werd laatst aangehouden en ik heb 75 cc tantoesnel wajo en die cilinder was eerst roze. Gewoon zwart laten coaten, zeiden ze niks over het was toch te donker om ''Top'' te kunnen lezen.

De uitlaat viel wel op...
Alles gewoon origineel laten lijken.

Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 20-11-2012 om 20:47 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
109348 20-11-2012 20:59 Print reply

Posts: 159
ik neem het risico liever niet, bovendien vind ik het wel vet als ik met 50cc, scootergastjes met 70cc inhaal.
 
.luuk 20-11-2012 21:26 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 109348

als je 100 rijd maakt het de verzekering niet meer uit hoeveel cc je hebt je reed te hard einde verhaal.


maar als je 50 rijdt en je knalt ergens tegenop en jij hebt schade, dan komt er een technisch onderzoek en dan ben ik te minste verzekerd omdat het 50 cc is


En jij denkt dat ze met dat technisch onderzoek je fiets niet even op de rollenbank zetten?

Als je opvoert, op wat voor manier dan ook, dan loop je gewoon dat risico.
Geen risico lopen? Brommertje 45kmh laten lopen
 
Venlonaer 20-11-2012 21:29 Print reply

Posts: 2431
Koop anders gewoon ff een magneetbegrenzer, ben je van alle zorgen af.
Dat ding ziet er exact uit als een spanningsregelaar en valt helemaal niet op.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
109348 20-11-2012 21:36 Print reply

Posts: 159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
[...]


maar als je 50 rijdt en je knalt ergens tegenop en jij hebt schade, dan komt er een technisch onderzoek en dan ben ik te minste verzekerd omdat het 50 cc is


En jij denkt dat ze met dat technisch onderzoek je fiets niet even op de rollenbank zetten?

Als je opvoert, op wat voor manier dan ook, dan loop je gewoon dat risico.
Geen risico lopen? Brommertje 45kmh laten lopen



meestal is de brommer wel goed stuk en dan heb je niks aan de rollerbank,
en anders maak je hem even stuk.
 
Venlonaer 20-11-2012 21:56 Print reply

Posts: 2431
Wat is DAT nou weer voor een argument
kan je net zo goed een 75 cc erop zetten als je het toch sloopt
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
109348 20-11-2012 22:06 Print reply

Posts: 159

Denk je niet dat ze je cilinder eraf trekken en opmeten dus ik snap niet waarom jij dat een slecht argument vindt.

Dit bericht is gewijzigd door 109348 op 20-11-2012 om 22:16 uur.
 
.luuk 20-11-2012 22:14 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 109348
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Wat is DAT nou weer voor een argument [url=http://www.belastingaangifteservice.nl/wp-content/uploads/2011/06/emo.gif[/img]afbeelding[img]http://www.belastingaangifteservice.nl/wp-content/uploads/2011/06/emo.gif]afbeelding[/url]
kan je net zo goed een 75 cc erop zetten als je het toch sloopt[/quote

Denk je niet dat ze je cilinder eraf trekken



Prima, zoek het maar uit

veel plezier ermee.

Dit bericht is gewijzigd door .LUUK op 20-11-2012 om 22:15 uur.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 20-11-2012 23:33 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 109348

Denk je niet dat ze je cilinder eraf trekken en opmeten dus ik snap niet waarom jij dat een slecht argument vindt.

Dit bericht is gewijzigd door 109348 op 20-11-2012 om 22:16 uur.

Als ze al je slagvolume gaan bereken achteraf kunnen ze aan de poortjes ook wel zien dat het nogal anders is dan origineel, maar je moet het zelf weten.
 
I Can Play With Madness
Venlonaer 20-11-2012 23:43 Print reply

Posts: 2431
Typisch voorbeeld van wat ik in dit topic al had gepost;
Onderaan de pagina
http://www.apriliafo...t=21422&start=75

Je bent eigenwijs, maar wilt van ons hetzelfde wat jij denkt horen, dat zij dat ding van je niet gaan inspecteren (op welk front dan ook).
50cc of 75cc, ze nemen tegenwoordig de opvoermeuk in beslag als ze je pakken.

Boeit dus geen drol, je gaat uiteindelijk toch wel te hard.

Ik had het btw over het ''dan maak je hem wel ff stuk'' gedeelte, dat is echt...
............

Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 20-11-2012 om 23:45 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
.luuk 21-11-2012 8:26 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
Typisch voorbeeld van wat ik in dit topic al had gepost;
Onderaan de pagina
http://www.apriliafo...t=21422&start=75

Je bent eigenwijs, maar wilt van ons hetzelfde wat jij denkt horen, dat zij dat ding van je niet gaan inspecteren (op welk front dan ook).
50cc of 75cc, ze nemen tegenwoordig de opvoermeuk in beslag als ze je pakken.

Boeit dus geen drol, je gaat uiteindelijk toch wel te hard.

Ik had het btw over het ''dan maak je hem wel ff stuk'' gedeelte, dat is echt...
............

Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 20-11-2012 om 23:45 uur.


Ik heb weer heerlijk kunne lachen

Ik meld mezelf daar ook maar ff aan
 
petje171 21-11-2012 21:40 Print reply
Posts: 113
Hallo , Ik heb een cpi SM maar de toerenteller doet het niet / ontbreekt of zit niet aangesloten, Kan iemand mij vertellen waar die zou moeten zitten , hoe die er uit ziet en waar die op aangesloten zou moeten zitten?

En de km teller ontbreekt ook die zou op de voorrem moetten zitten en waarschijnlijk ook ophet dashbord aangesloten moeten zitten?

Misschien dat deze dingen 1 onderdeel waren ofzo?

Ik hoop op een reactie!!!
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 21-11-2012 23:22 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: petje171
Hallo , Ik heb een cpi SM maar de toerenteller doet het niet / ontbreekt of zit niet aangesloten, Kan iemand mij vertellen waar die zou moeten zitten , hoe die er uit ziet en waar die op aangesloten zou moeten zitten?

En de km teller ontbreekt ook die zou op de voorrem moetten zitten en waarschijnlijk ook ophet dashbord aangesloten moeten zitten?

Misschien dat deze dingen 1 onderdeel waren ofzo?

Ik hoop op een reactie!!!

Als het goed is heb je een digitaal dashboard waar dan toerenteller en km teller inzitten. Zit dat ding er wel, of mist alles?
 
I Can Play With Madness

Dit topic is 162177 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 47 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved