Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 937 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 42 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162208 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda-jefke 10-11-2012 13:11 Print reply

Posts: 187
dat is handig zo'n handchokeset!,ga ik ook eens achter vragen bij mijn dealer!
bedankt!

 
als een motorblok loopt wat doe ik dan?
-PuchSjonnie- 10-11-2012 13:13 Print reply
Posts: 735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Op Puchforum een uitlaat voor een AM6 berekenen..

Laat die gast gewoon een fabriekspijp kopen, veel minder gezeik dan een opmaat

Ja toevallig wel ja hun hebben zon programma waar je voor elke 2takt kan berekenen of het nu automaat, schakel of vario is dat kunnen ze allemaal instellen. En er zijn al heel wat goede pijpjes uitgekomen
 
bennietbeun 10-11-2012 13:26 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -PuchSjonnie-
[...]

Ja toevallig wel ja hun hebben zon programma waar je voor elke 2takt kan berekenen of het nu automaat, schakel of vario is dat kunnen ze allemaal instellen. En er zijn al heel wat goede pijpjes uitgekomen


ja daar ben ik nu ook mee bezig aleen me uitlaat timing moet ik even achter komen
 
kenny77 10-11-2012 14:18 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
[...]


ja daar ben ik nu ook mee bezig aleen me uitlaat timing moet ik even achter komen

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/127
 
JB1 10-11-2012 15:08 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -PuchSjonnie-
[...]

Ja toevallig wel ja hun hebben zon programma waar je voor elke 2takt kan berekenen of het nu automaat, schakel of vario is dat kunnen ze allemaal instellen. En er zijn al heel wat goede pijpjes uitgekomen


Goede pijpjes, voor een niet bewerkte cilinder is gewoon een fabriekspijp de best optie vaak. Die gasten van Metrakit hebben daar veel meer uren in gestoken
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
bennietbeun 11-11-2012 13:05 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Goede pijpjes, voor een niet bewerkte cilinder is gewoon een fabriekspijp de best optie vaak. Die gasten van Metrakit hebben daar veel meer uren in gestoken


metrakit hmm okee ik zal even kijken of die der wel voor mijn brommer worden gelevert
 
JB1 11-11-2012 13:11 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
[...]


metrakit hmm okee ik zal even kijken of die der wel voor mijn brommer worden gelevert


Gewoon even rondzoeken, ikzelf weet niet precies welke uitlaat goed presteert op een hebo 50cc, ik ben meer van de Honda blokken
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
bennietbeun 11-11-2012 13:15 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Gewoon even rondzoeken, ikzelf weet niet precies welke uitlaat goed presteert op een hebo 50cc, ik ben meer van de Honda blokken


jaa zo honda ik meer eigelijk suzuki maar ja ik vind am5 ook wel gaaf

hebo heeft zelf ook uitlaaten
 
WestlandMB 11-11-2012 14:08 Print reply

Posts: 1338
Hallo,

Ik wil graag een MTX-R 125 of iets wat daar erg veel op lijkt.
Ik dacht aan een MTX-sh, aangezien deze op NL-kenteken te vinden zijn. ER zijn verschillende MTX modellen uitgebracht zag ik: MTX-ot, MTX-sh, MTX-r en MTX-rr. Via de search kon ik wel wat vinden, maar niet genoeg. Zijn bijvoorbeeld de frames hetzelfde? En welke onderdelen zijn uitwisselbaar?
 
lukas puch 11-11-2012 14:44 Print reply

Posts: 611
een dt50mx welke maat ketting heb je daarvoor nodig?
en hoeveel schakels voor een dtr, 10 voor en achter 48 zoeits
 
ralfmaasland 11-11-2012 15:50 Print reply
Posts: 38
hallo

kan ik een 2 segmenten kopppeling gebruiken voor mijn puch als er nu een
3 segmenten kopppeling in zit?

mvg
 
kenny77 11-11-2012 16:52 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
Hallo,

Ik wil graag een MTX-R 125 of iets wat daar erg veel op lijkt.
Ik dacht aan een MTX-sh, aangezien deze op NL-kenteken te vinden zijn. ER zijn verschillende MTX modellen uitgebracht zag ik: MTX-ot, MTX-sh, MTX-r en MTX-rr. Via de search kon ik wel wat vinden, maar niet genoeg. Zijn bijvoorbeeld de frames hetzelfde? En welke onderdelen zijn uitwisselbaar?



Mtx-ot is een hele andere brommer.
(blokdelen zijn het zelfde als mt/mb)

mtx-sh is ook een brommer opzich zelf.
(Je kan blokdelen gebruiken van nsr etc. )

Tussen de mtx-r1 en r2 zit ook verschil.
(blokdelen kan je gebruiken van mbx etc)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
een dt50mx welke maat ketting heb je daarvoor nodig?
en hoeveel schakels voor een dtr, 10 voor en achter 48 zoeits


Gewoon de langste ketting pakken, zit maar 1 of 2 euro verschil in, maar weet je zeker dat je goed zit. Inkorten moet je toch.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ralfmaasland
hallo

kan ik een 2 segmenten kopppeling gebruiken voor mijn puch als er nu een
3 segmenten kopppeling in zit?

mvg


Ja.
 
ralfmaasland 11-11-2012 16:56 Print reply
Posts: 38
oke bedankt. en welke is dan beten? of zit er geen verschil in?
 
kenny77 11-11-2012 17:01 Print reply

Posts: 29286
Ik denk de R2 gezien de voorvork.

Maar legaal op kenteken heb je de keuze uit de mtx-ot of mtx-sh, dan is het maar net welke je mooier vind.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 11-11-2012 om 17:01 uur.
 
maerijn 11-11-2012 17:51 Print reply

Posts: 2455
Vraagjes over m'n brommer. Suzuki ZR uit '86. 70cc met 16mm mikuni, sproeier rond de 110.

Als ik hem start, gaat die gelijk richting de 5k toeren, zakt dan langzaam naar de 2-3k tot die warm is, en valt dan uit. De brommer loopt dus niet stationair. Misschien valse lucht?

Hij komt in alle versnellingen tot de 9k - 10k toeren, behalve de 5e, daar komt die niet verder dan 7.5k. Grotere sproeier of te zwaar vertand?


 

Dit topic is 162208 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 42 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved