Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1140 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 192 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 191, 192, 193 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162599 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ThymTSX 3-11-2013 14:28 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



Alleen de stang?


Ja, want er zit veel speling in het gat voor het toplager, daardoor is er eerder al een toplager gesneuveld en is langs mn zuiger geschoten.
 
JB1 3-11-2013 14:40 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T. Jongejan
[...]


Ja, want er zit veel speling in het gat voor het toplager, daardoor is er eerder al een toplager gesneuveld en is langs mn zuiger geschoten.


Waarom dan niet ook direct nieuwe big-end lager etc?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
ThymTSX 3-11-2013 14:54 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Waarom dan niet ook direct nieuwe big-end lager etc?


dat moet ik nog bestellen.

 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 3-11-2013 17:55 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T. Jongejan
[...]


dat moet ik nog bestellen.




Ik volg t niet meer.... bestel gewoon de hele set en laat t er bij een zaak inzetten?
 
ThymTSX 3-11-2013 19:16 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



Ik volg t niet meer.... bestel gewoon de hele set en laat t er bij een zaak inzetten?


Ik heb nu toch al een nieuwe drijfstang gekocht á 40 eu. en dan moet ik volgens jou nog een nieuwe krukas kopen á 90 en daar moeten nog krukaslagers enzo bij. dus word het een groot kostenplaatje dan.


Dit bericht is gewijzigd door T. Jongejan op 3-11-2013 om 20:05 uur.
 
ThymTSX 4-11-2013 14:12 Print reply

Posts: 238
Klopt het dat je met een hpi ontsteking harder gaat dan met de originele op zn vroegst gezet? want ik wil een hpi kopen voor mn tsx met deze setup:
70cc airsal
20mm mikuni
x1361x
TNT powerfilter
TWV 12/13 - 48

zou ik dan harder gaan of meer vermogen krijgen, of merk je dat niet?
 
WestlandMB 4-11-2013 15:21 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T. Jongejan
Klopt het dat je met een hpi ontsteking harder gaat dan met de originele op zn vroegst gezet? want ik wil een hpi kopen voor mn tsx met deze setup:
70cc airsal
20mm mikuni
x1361x
TNT powerfilter
TWV 12/13 - 48

zou ik dan harder gaan of meer vermogen krijgen, of merk je dat niet?


gasreactie zal beter worden en hij zal wat feller worden, maar voor het geld waarvoor je een hpi zou kunnen kopen zou ik eerder een andere cilinder voor zoeken
 
ThymTSX 4-11-2013 15:50 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


gasreactie zal beter worden en hij zal wat feller worden, maar voor het geld waarvoor je een hpi zou kunnen kopen zou ik eerder een andere cilinder voor zoeken


Ik kan voor 100 er eentje op mp overnemen, aan wat voor cilinder zat jij dan te denken want die airsal heb ik net nieuwe gekocht. en een betere gasreactie wil ik ook eigenlijk.

 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 4-11-2013 17:36 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T. Jongejan
[...]


Ik heb nu toch al een nieuwe drijfstang gekocht á 40 eu. en dan moet ik volgens jou nog een nieuwe krukas kopen á 90 en daar moeten nog krukaslagers enzo bij. dus word het een groot kostenplaatje dan.


Dit bericht is gewijzigd door T. Jongejan op 3-11-2013 om 20:05 uur.



Jonge... een drijstangset in je krukas laten zetten... alleen de stang wisselen heeft geen nut. Dan moet ook de pen, het bigend lager en de glijringen aan de zijkant nieuw.
 
ThymTSX 4-11-2013 17:42 Print reply

Posts: 238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



Jonge... een drijstangset in je krukas laten zetten... alleen de stang wisselen heeft geen nut. Dan moet ook de pen, het bigend lager en de glijringen aan de zijkant nieuw.


Alsof ik daar niet over na heb gedacht! Die ga ik vanavond bestellen, dus graag niet zo snel je conclusie trekken.

 
maerijn 5-11-2013 23:10 Print reply

Posts: 2455
Kan iemand iets voor me opmeten aan een originele Honda MB achterbrug? Het gaat om de afstand tussen de bout van de achterbrug en de bout die je in de schokbreker doet.

Of misschien weet iemand uit zijn hoofd of inderdaad de maten tussen een originele achterbrug en een chromen achterbrug verschillen. Probleem is dat de middenbok de grond denk ik niet gaat raken met 310mm lange schokbrekers.
 
koetjeboe91 5-11-2013 23:21 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T. Jongejan
[...]


Alsof ik daar niet over na heb gedacht! Die ga ik vanavond bestellen, dus graag niet zo snel je conclusie trekken.



waarom bestel je dan niet direct een complete revisie set.
nu moet je alles los bestellen wat een grotere kans op problemen geeft.
enige kosten die je bespaart worden snel teniet gedaan door de makkelijkheid van een complete set.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Svanderplas 6-11-2013 22:19 Print reply
Posts: 18
Hallo allemaal,

Heeft iemand een idee waarom mijn peugeot 103 niet genoeg kracht heeft om me voort te rijden?
Loopt wel maar wilt ook wel vaak uitvallen dus speel ik ook met de choke
 
ChielO 6-11-2013 22:27 Print reply

Posts: 322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Kan iemand iets voor me opmeten aan een originele Honda MB achterbrug? Het gaat om de afstand tussen de bout van de achterbrug en de bout die je in de schokbreker doet.

Of misschien weet iemand uit zijn hoofd of inderdaad de maten tussen een originele achterbrug en een chromen achterbrug verschillen. Probleem is dat de middenbok de grond denk ik niet gaat raken met 310mm lange schokbrekers.


Bij chromen achterbrug zitten de ophangpunten idd verder naar voren waardoor hij achter hoger word.
Wat ik zo op het oog kon zien is 310mm veren op chroom achterbrug ongeveer even hoog als 335 op origineel.

Verder kun je met ophogen ook probleem krijgen dat je band tegen de middenbok aan komt als die ingeklapt is.
Zelf het probleem ook gehad, band was ook 18"x3,50 ofzo maar is wel een aandachtspuntje
 
koetjeboe91 7-11-2013 9:25 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Svanderplas
Hallo allemaal,

Heeft iemand een idee waarom mijn peugeot 103 niet genoeg kracht heeft om me voort te rijden?
Loopt wel maar wilt ook wel vaak uitvallen dus speel ik ook met de choke




afstelling van je carburateur niet goed.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.

Dit topic is 162599 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 192 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 191, 192, 193 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved