Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 694 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 181 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 180, 181, 182 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 25-9-2013 21:20 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

als je de koppeling los laat gaat het achterwiel weer sneller draaien en dan heb je meer wrijving dan gewoon en dan slipt het achterwiel over de grond en als je naar de binnenbocht stuurt slipt het achterwiel altijd de goeie kant op. ik film het wel als ik weer eens ga crossen

ik film het wel als ik weer ns ga crossen

Dit bericht is gewijzigd door arjensik op 25-9-2013 om 21:19 uur.


Ja, want met 5pk kun je ook lekker 'driften' op het asfalt
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
arjensik 25-9-2013 21:24 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ja, want met 5pk kun je ook lekker 'driften' op het asfalt

5pk? brommer heeft toch wel meer pk's? mijn motor heeft 41pk en als het niet wil moet je scheef naar voren leunen zodat er geen/weinig gewicht op het achterwiel zit
 
The rider should never be the slowest part on the bike
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 25-9-2013 21:30 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

5pk? brommer heeft toch wel meer pk's? mijn motor heeft 41pk en als het niet wil moet je scheef naar voren leunen zodat er geen/weinig gewicht op het achterwiel zit



Ja, met 5 pk mag je meer dan blij zijn...

Dat wat jij nu uitlegt werkt ook alleen in de drek. Niet op t asfalt
 
koetjeboe91 25-9-2013 21:31 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

5pk? brommer heeft toch wel meer pk's? mijn motor heeft 41pk en als het niet wil moet je scheef naar voren leunen zodat er geen/weinig gewicht op het achterwiel zit



les 1 in een bocht iets gas blijven geven. ga je de koppeling inknijpen dan verwijder je de druk op de achterwiel waardoor deze juist kan gaan slippen.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
K.H.S TUNING 25-9-2013 21:31 Print reply

Posts: 162
daar is een crosbrommer ook voor. wil nie met scooter
 
arjensik 25-9-2013 21:34 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
[...]



les 1 in een bocht iets gas blijven geven. ga je de koppeling inknijpen dan verwijder je de druk op de achterwiel waardoor deze juist kan gaan slippen.

jij kan beter uitleggen dan mij!
 
The rider should never be the slowest part on the bike
arjensik 25-9-2013 21:35 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



Ja, met 5 pk mag je meer dan blij zijn...

Dat wat jij nu uitlegt werkt ook alleen in de drek. Niet op t asfalt

op asfalt luk het mij ook maar ik heb weer noppen (minder grip)
 
The rider should never be the slowest part on the bike
JB1 25-9-2013 21:44 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevinhonda
daar is een crosbrommer ook voor. wil nie met scooter


Ff de achterrem aantikken, dan wil zo'n ding ook best slippen.

Een brommer is gewoon niet te vergelijken met een motor.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
arjensik 25-9-2013 21:49 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ff de achterrem aantikken, dan wil zo'n ding ook best slippen.

Een brommer is gewoon niet te vergelijken met een motor.

ja dat heb ik in de gaten ik sta nog steeds er van na te kijken dat een brommer maar 5pk heeft, ik had verwacht dat ze rond de 15 tot 20pk hadden...
 
The rider should never be the slowest part on the bike
ChielTZR 25-9-2013 21:54 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

ja dat heb ik in de gaten ik sta nog steeds er van na te kijken dat een brommer maar 5pk heeft, ik had verwacht dat ze rond de 15 tot 20pk hadden...


Je cr heeft ook geen 41 pk
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
JB1 25-9-2013 21:57 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Je cr heeft ook geen 41 pk


Hooguit 10 dus
Hij schat die bende al 4 keer te hoog in
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
arjensik 25-9-2013 22:12 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Hooguit 10 dus
Hij schat die bende al 4 keer te hoog in

heeft echt wel 41 pk na reviseren hij is op een rollenbank geweest bij bruggen motoren in Jubbega en het metertje liegt niet!
 
The rider should never be the slowest part on the bike
JB1 25-9-2013 22:17 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

heeft echt wel 41 pk na reviseren hij is op een rollenbank geweest bij bruggen motoren in Jubbega en het metertje liegt niet!


Nee, het metertje is gewoon heel positief
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
arjensik 25-9-2013 22:24 Print reply

Posts: 552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nee, het metertje is gewoon heel positief

nee het metertje spreekt de waarheid
 
The rider should never be the slowest part on the bike
JB1 25-9-2013 22:24 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arjensik
[...]

nee het metertje spreekt de waarheid


Dat denk je ja
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 162636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 181 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 180, 181, 182 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved