Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 171 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162651 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NS1-Whisperer 30-8-2013 21:31 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ik vind het een zeer nette vraag, slechte ogen verklaard dan ook weer je typtyfus


+1
 
"Risico is extra leven"
theoDT 30-8-2013 23:13 Print reply
Posts: 246
jullie zitten nou wel op zijn typtyfus te letten maar mn vraag blijft onbeantwoord
 
jurre50 30-8-2013 23:19 Print reply

Posts: 272
hallo, ik heb een peugeot 102 gekocht en heb daar een klein probleempje mee.
als hij koud is start hij super en loopt dan ook meteen goed.
na een halfuurtje rijden zet ik hem uit en als ik hem dan even later weer wil starten doet die het soms niet meer.
hij ploft dan ook als ik hem probeer te starten.
als ik dan even 10 minuten wacht doet hij het meestal wel weer een loopt en rijd dan ook weer gewoon goed.
zou dit misschien aan de bougie liggen?

Dit bericht is gewijzigd door jurre50 op 30-8-2013 om 23:19 uur.
 
bĂșter, brea en griine tsiis, it is allegear net te fretten.
bennietbeun 31-8-2013 1:35 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ik vind het een zeer nette vraag, slechte ogen verklaard dan ook weer je typtyfus


ik vind dat niet ik ga toch ook niet zeggen dat jij een mongool bent ofzo .

ik weet dat hij on een anders cilinder zoekt maar een ander uitlaat doet bij de top ook veel . en dat mald ik gewoon even man
mag dat niet of zo ,,
 
Viertakt 31-8-2013 1:54 Print reply

Posts: 3586
Jaja hou nu maar op te zaniken en hou het ontopic.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jurre50
hallo, ik heb een peugeot 102 gekocht en heb daar een klein probleempje mee.
als hij koud is start hij super en loopt dan ook meteen goed.
na een halfuurtje rijden zet ik hem uit en als ik hem dan even later weer wil starten doet die het soms niet meer.
hij ploft dan ook als ik hem probeer te starten.
als ik dan even 10 minuten wacht doet hij het meestal wel weer een loopt en rijd dan ook weer gewoon goed.
zou dit misschien aan de bougie liggen?

Dit bericht is gewijzigd door jurre50 op 30-8-2013 om 23:19 uur.


Zijn de contactpunten goed schoon en vonkt hij niet tussen de punten? Lijkt mij iig een ontstekingsprobleem.

Ander bougietje proberen kan nooit kwaad.


Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 31-8-2013 om 1:55 uur.
 
Viertakt uber alles.
WestlandMB 31-8-2013 14:39 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jordi50cc
[...]



waarschijnlijk heb je last van detonatie
en geen koptikkers waarschijnlijk komt dit
omdat je ontsteking te vroeg staat bij een bepaald
toerental door een vast tijdstip een digitale ontsteking
erop zou wonderen doen denk ik of je cilinderkop klopt
gewoon niet





Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 30-8-2013 om 0:28 uur.


Nee, volgens mij kon je ook gewoon lezen dat me ontsteking standaard staat, dus op de merktekens, daarnaast staat ook dat hij afgedraaid is.

Iig antwoord op me vraag... Eens kijken wat hij doet met 5 a 6 voetpakkingen.
 
NSR-brakka 31-8-2013 14:52 Print reply

Posts: 138
hoi wat voor voordelen heb ik als ik mijn orginele cilinderkop laat uitdraaien tot 45mm(diameter cilinder) en laat afvlakken?

mvg
michael blok
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
koetjeboe91 31-8-2013 16:32 Print reply

Posts: 2096
met standard cilinder niks
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
jordi50cc 31-8-2013 17:04 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


Nee, volgens mij kon je ook gewoon lezen dat me ontsteking standaard staat, dus op de merktekens, daarnaast staat ook dat hij afgedraaid is.

Iig antwoord op me vraag... Eens kijken wat hij doet met 5 a 6 voetpakkingen.


dat hij op de merktekens staat wil niet zeggen dat hij
bij elk toerental goed staat je hebt een vast tijdstip
je cilinder is aan de onderkant afgedraaid hoeveel en
wat was de reden je cilinder word daar niet bepaald beter
van waarschijnlijk openen de spoel poorten nu ook niet
helemaal
je cilinderkop is goed uitgedraaid zeg je
hoeveel % is je squisrand van je boring?
en staat squisafstand parralel aam zuiger bolling?
wat is je squishoek en wat is je kop inhoud in bdp?
klopt dit allemaal niet dan heb je kans op detoneren
dat geeft een tikkend geluid als je echt kop tikkers
zou hebben houd de bigend kooi het snel voor gezien

Jordi





Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 31-8-2013 om 17:27 uur.
 
JST performance
Audioholic 31-8-2013 17:32 Print reply
Posts: 330
die tik die jij bedoel, is weg als je de onsteking later zet,probeer maar eens voor de grap, zal wel minder vermogen in zitten maar de tik is dan weg/bijna weg
 
The life is to short to listen to slow music (H)
NSR-brakka 31-8-2013 17:43 Print reply

Posts: 138
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
met standard cilinder niks


70cc malossi,21mm dellorto tecnho pijp enz enz
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
jordi50cc 31-8-2013 18:18 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puchpower90
die tik die jij bedoel, is weg als je de onsteking later zet,probeer maar eens voor de grap, zal wel minder vermogen in zitten maar de tik is dan weg/bijna weg


klopt het vermogen zal onderin minder zijn
het vermogen zal aanzienlijk beter worden
met een digitale ontsteking
een vast tijdstip is nou niet bepaald ideaal
voor een snelle bromfiets/motorfiets

te vroeg geeft bovenin detonatie
te laat kost vermogen onderin


 
JST performance
NSR-brakka 31-8-2013 18:25 Print reply

Posts: 138
iemand die antwoord op mijn vraag heeft?

 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
jordi50cc 31-8-2013 18:29 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-brakka
[...]


70cc malossi,21mm dellorto tecnho pijp enz enz


cilinderkop op maat maken geeft altijd winst
ligt er een beetje aan waar je voorkeur naar
uit gaat bijv. meer vermogen bij lager
toerental (cross kop) brede squis band
of meer vermogen bij hoger toerentallen (race kop) smalle squishrand

ik leg het nu even simpel uit maar er komt meer bij kijken


Jordi



Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 31-8-2013 om 18:30 uur.
 
JST performance
NSR-brakka 31-8-2013 18:50 Print reply

Posts: 138
http://www.freebits....R_rYFHis5G0joBSB.jpg

linksboven,met die o-ring...mss zegt dat je wat meer

die kop heb ik besteld

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 31-8-2013 om 19:19 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny

Dit topic is 162651 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 171 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved