Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1001 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 151 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

brommerbig 21-7-2013 20:52 Print reply
Posts: 5
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Voor op de weg kan je beter een laagtoerige 80cc pakken, een 50cc is eigenlijk niks voor op de weg.

Met een originele uitlaat is het vaak ook nog stiller en zuiniger.



dankjewel, is een 16mm carburateur genoeg voor bijv een dr80 en kan ik mijn ori krukas laten zitten met ca 16000 km er op?

in ieder geval bedankt voor de informatie.



 
Cas DT 21-7-2013 21:02 Print reply

Posts: 3131
Kan prima.
Heb zelf dezelfde setup gehad met 22.000 kilometer met ori kruk en zonder revisie.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
diedje1996 23-7-2013 21:14 Print reply
Posts: 164
hey,
ben bezig om mijn am6 blok af te stellen.
alleen nu zit ik dus met aan paar probleempjes,

1. ik heb nu al sproeier 118 er in zitten,
en daarmee loopt die goed en bougie is mooi bruin, als ik een kleinere neem dus zeg maar 104 dan heb ik dus 1 keer in de zoveel tijd warmlopers,

2. alleen sinds ik na sproeier 114 ben kan ik geen 80 meer rijden want dan valt mijn gas weg en dan na een paar seconden kan ik weer gas geven,

iemand een idee wat dit laatste kan zijn? en het kan toch niet goed zijn dat ik al sproeier 118 er in heb?


 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-7-2013 21:37 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: diedje1996
hey,
ben bezig om mijn am6 blok af te stellen.
alleen nu zit ik dus met aan paar probleempjes,

1. ik heb nu al sproeier 118 er in zitten,
en daarmee loopt die goed en bougie is mooi bruin, als ik een kleinere neem dus zeg maar 104 dan heb ik dus 1 keer in de zoveel tijd warmlopers,

2. alleen sinds ik na sproeier 114 ben kan ik geen 80 meer rijden want dan valt mijn gas weg en dan na een paar seconden kan ik weer gas geven,

iemand een idee wat dit laatste kan zijn? en het kan toch niet goed zijn dat ik al sproeier 118 er in heb?





Vlotterkamer loopt niet snel genoeg vol wsl
 
NS1-Whisperer 23-7-2013 21:40 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: diedje1996
hey,
ben bezig om mijn am6 blok af te stellen.
alleen nu zit ik dus met aan paar probleempjes,

1. ik heb nu al sproeier 118 er in zitten,
en daarmee loopt die goed en bougie is mooi bruin, als ik een kleinere neem dus zeg maar 104 dan heb ik dus 1 keer in de zoveel tijd warmlopers,

2. alleen sinds ik na sproeier 114 ben kan ik geen 80 meer rijden want dan valt mijn gas weg en dan na een paar seconden kan ik weer gas geven,

iemand een idee wat dit laatste kan zijn? en het kan toch niet goed zijn dat ik al sproeier 118 er in heb?





Trekt die wss de vlotterbak leeg. Heb ik zelf ook gehad.

Ik heb de vlotter verbogen in de carb zodat hij langer los blijft staan en er dus meer brandstof in kan stromen.

Weet niet of je zelf een beetje technisch bent anders zou ik iemand anders er naar laten kijken.
Als je hem namelijk verkeerd buigt dan kan je carb continu blijven overstromen.......

Moet je plotseling heel vaak tanken :P
 
"Risico is extra leven"
diedje1996 23-7-2013 22:19 Print reply
Posts: 164
ja daar zat ik zelf ook aan te denken,
maar het kan toch niet goed zijn sproeier 118 met een standaard 50cc alleen een andere uitlaat ( leovince v6 onderlangs )

of kan dat wel?
 
Dylan_B 23-7-2013 22:39 Print reply

Posts: 248
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: diedje1996
ja daar zat ik zelf ook aan te denken,
maar het kan toch niet goed zijn sproeier 118 met een standaard 50cc alleen een andere uitlaat ( leovince v6 onderlangs )

of kan dat wel?



dat heb ik ongeveer ook onder mn tzr hangen 114 of 116
 
Een expert is iemand die op één specifiek gebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt...
bennietbeun 24-7-2013 0:29 Print reply
Posts: 817
weet iemand waar ik oversize radiatoren wag kan halen voor mij kx125 ??
heb op ebay al gekeeken maar de meeste verzenden niet naar NL . en als ze wel verzenden ben je aleen al voor verzends kosten 140 dollar kwijt voor een prdukt van 100 dollar ,,

weet iemand iets toevalig ?
 
Cas DT 24-7-2013 0:33 Print reply

Posts: 3131
Jij wilt een oversize rad gebruiken voor een am6 blok?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
bennietbeun 24-7-2013 0:37 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Jij wilt een oversize rad gebruiken voor een am6 blok?


nee voor het 125 blok . word te warm
 
Cas DT 24-7-2013 0:47 Print reply

Posts: 3131
Zou het eerder bij de afstelling zoeken.
Of je rijstijl.

Of je koelsysteem zelf uiteraard, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 24-7-2013 om 0:51 uur.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
bennietbeun 24-7-2013 0:52 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Zou het eerder bij de afstelling zoeken.
Of je rijstijl.


eerste licht het niet aan en de 2 de ook niet .
hij werd wel warm . maar wleke keer de kop er af gehad on de cilinder en zuiger te bekijken dat was gewoon goed tot 5half uur toen zag het er niet meer mooi uit ,
dat is raar want de vorige cilinder had het ook al .
heb me cilinder elke keer naar ATM cilinder gestuurd maar ben daar niet echt te vereden over .

dus ben op zoek eigelijk naar een goeder nicasiler . en een zet radiatoren (oversize)
 
kenny77 24-7-2013 0:57 Print reply

Posts: 29286
origineel uit de fabriek moet het goed zijn, dus denk toch dat er wat niet in orden is.
 
bennietbeun 24-7-2013 1:00 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
origineel uit de fabriek moet het goed zijn, dus denk toch dat er wat niet in orden is.


als dit me al 3 clinders heeft gekost .
de laaste 2 keeren is hij bij de motor zaak af gesteld .
dan kan het toch aleen maar aan de koeling liggen ?
waterpomp draat wel als blok draait
 
kenny77 24-7-2013 1:03 Print reply

Posts: 29286
Geen idee ik heb de zuigers etc niet gezien en weet niet hoe goed die zaak kan afstellen.
Maar dan hoeft het niet aan de grote van de radiateur te liggen, kan ook wat anders mis zijn. Kunnen veel dingen voor een warm/ vastlooper zorgen.
 

Dit topic is 162690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 151 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved