Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1136 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 145 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162701 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ChielTZR 1-7-2013 23:12 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
[...]


De rechterkant is de kant van de moer als ik het goed zie?

Het zou goed kunnen dat in dat stukje draad zit, weet het alleen niet zeker. Heb nooit zo'n ding los gehaald. Maar zo te zien is die prolink beugel van alu? die bout zal dat ongetwijfeld niet zijn. Als daar geen kopervet oid tussen zit dan vreet zich dat vast.

Kun je die prolink beugel bewegen zonder dat die bout mee draait? dan zou je die bout er gewoon linksom uit moeten kunnen draaien.

Draait de bout met de beugel mee dan zal je ongetwijfeld wat meer moeite moeten doen om hem los te krijgen.

Kruipolie en een hele grote dopsleutel van 1meter is daar altijd mijn vriend bij, zit die nog vast, buis op de sleutel zetten.
Wel beetje beun dat laatste, maargoed:P

Edit: Die snelle belg was me al voor

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 1-7-2013 om 23:06 uur.


Ja je ziet het inderdaad goed. Moer zit rechts. Het rare is, dat de bout ook wel heen en weer draait, maar er niet uit wil. Zal morgen nog wel effe pielen dan, veel kruipolie idd gebruiken.

Er staat me iets van bij dat je juist geen kopervet moest gebruiken omdat dit een reactie geeft met het aluminium?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
NS1-Whisperer 1-7-2013 23:16 Print reply

Posts: 2160
Dat zou ik zo niet weten, heb ik persoonlijk nog nooit problemen mee gehad. Met bijvoorbeeld boutjes in kroonplaten e.d.
Die vreten zich ook graag vast
 
"Risico is extra leven"
Dylan_B 3-7-2013 22:36 Print reply

Posts: 248
Goedenavond.

Heb laatst een nieuw moterblokje onder mn tzr gehangen daarbij alles weer afgesteld. Bougie heeft een mooi kleurtje,loopt helemaal super op 1 puntje na dan.
Tussen de 5000 en de 5500 toeren begint hij intehouden en te stotteren.
Weet iemand hier mischien de reden van?

Setup:

Alles standaart (kwam van een rieju)alleen prop uit de uitlaat.
En sproeier 114 of 116 (ben ik even vergeten) bij kleinere sproeier begint de bougie wit te worden

Gr Dylan
 
Een expert is iemand die op één specifiek gebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt...
StineZ 4-7-2013 10:29 Print reply
Posts: 571
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan_B
Goedenavond.

Heb laatst een nieuw moterblokje onder mn tzr gehangen daarbij alles weer afgesteld. Bougie heeft een mooi kleurtje,loopt helemaal super op 1 puntje na dan.
Tussen de 5000 en de 5500 toeren begint hij intehouden en te stotteren.
Weet iemand hier mischien de reden van?

Setup:

Alles standaart (kwam van een rieju)alleen prop uit de uitlaat.
En sproeier 114 of 116 (ben ik even vergeten) bij kleinere sproeier begint de bougie wit te worden

Gr Dylan


Kijk je uitlaat is na, geen deuken ofiets daarin? verder zijn het redelijke jankerts die uitlaten dus 5-5,5k toeren vinden ze te weinig
 
Turbokit
diedje1996 4-7-2013 21:04 Print reply
Posts: 164
hey,
op mijn rieju rs2 ligt orgineel voor op een 100/80/17 band
kan ik daar zonder problemen een 90/80/17 band opleggen,

dus niet dat de bolling of de hoek van de band anders word?
 
NS1-Whisperer 4-7-2013 21:10 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: diedje1996
hey,
op mijn rieju rs2 ligt orgineel voor op een 100/80/17 band
kan ik daar zonder problemen een 90/80/17 band opleggen,

dus niet dat de bolling of de hoek van de band anders word?


Je band zal waarschijnlijk heel iets platter gaan staan. Zolang je niet extreem plat door de bochten gaat dat je voetstepje de grond raakt dan moet het geen probleem zijn.
 
"Risico is extra leven"
NSR-brakka 4-7-2013 21:26 Print reply

Posts: 138
ontsteking vervroegen nsr: grondplaat volledig rechts draaien toch?



der is idd een faq over alleen verschillende reacties over de juiste manier

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 4-7-2013 om 21:30 uur.
 
WARNING!! the smell of 2-stroke makes me horny
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 4-7-2013 23:22 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-brakka
ontsteking vervroegen nsr: grondplaat volledig rechts draaien toch?



der is idd een faq over alleen verschillende reacties over de juiste manier

Dit bericht is gewijzigd door NSR-brakka op 4-7-2013 om 21:30 uur.



tegen de draairichting van t vliegwiel in
 
Kerry King 5-7-2013 13:32 Print reply

Posts: 5037
Wie weet waar dit blok van is ????


http://link.marktplaats.nl/694882945
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
kenny77 5-7-2013 13:37 Print reply

Posts: 29286
Honda novio?



 
Kerry King 5-7-2013 15:30 Print reply

Posts: 5037
ja dat is hem bedankt
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
Aprilia RX 50 2003 5-7-2013 21:31 Print reply

Posts: 6739
kijk eens of het trapper->motorisch overschakel mechanisme nog werkt.

daar worden een boel blokken om open getrokken/verkocht.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Paul de Salmiakbal 6-7-2013 10:41 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan_B
Goedenavond.

Heb laatst een nieuw moterblokje onder mn tzr gehangen daarbij alles weer afgesteld. Bougie heeft een mooi kleurtje,loopt helemaal super op 1 puntje na dan.
Tussen de 5000 en de 5500 toeren begint hij intehouden en te stotteren.
Weet iemand hier mischien de reden van?

Setup:

Alles standaart (kwam van een rieju)alleen prop uit de uitlaat.
En sproeier 114 of 116 (ben ik even vergeten) bij kleinere sproeier begint de bougie wit te worden

Gr Dylan

Pfoe, het is een tijdje geleden dat ik iets met afstellen te maken heb gehad maar uit het achterste van m'n hoofd kan ik me herinneren dat een dipje voor de powerband te maken heeft met de stand van de gasnaald
Check dat eens uit
 
Viertakt 6-7-2013 12:49 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]

Pfoe, het is een tijdje geleden dat ik iets met afstellen te maken heb gehad maar uit het achterste van m'n hoofd kan ik me herinneren dat een dipje voor de powerband te maken heeft met de stand van de gasnaald
Check dat eens uit


Nein, stand van de gasnaald zegt iets over het mengsel tussen half en net niet vol gas. Niet over hoe het motortje reageert bij welk toerental.

Stottertje voor de powerband is een net iets te grote sproeier.
 
Viertakt uber alles.
Paul de Salmiakbal 6-7-2013 13:50 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Viertakt
[...]


Nein, stand van de gasnaald zegt iets over het mengsel tussen half en net niet vol gas. Niet over hoe het motortje reageert bij welk toerental.

Stottertje voor de powerband is een net iets te grote sproeier.

Jaa uhh sst ik probeerde hem gewoon op het verkeerde pad te brengen

 

Dit topic is 162701 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 145 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 144, 145, 146 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved