Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1074 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 140 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162710 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ktm 4 ever 17-6-2013 21:08 Print reply
Posts: 379
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktm 4 ever
waar kan ik een revisieset krijgen voor de achterveer van mijn honda cr 250 enduro uit 1992? Deze is momenteel lek.

Dit bericht is gewijzigd door ktm 4 ever op 16-6-2013 om 19:43 uur.


 
NS1-Whisperer 17-6-2013 21:10 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktm 4 ever
[...]




www.cmsnl.com ?

Moet je wel alles los selecteren wat je wilt hebben. Anders even bij een motorcross speciaalzaak navragen.
 
"Risico is extra leven"
Viertakt 17-6-2013 22:54 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


Hoe doe je dat dan precies? Want normaal gesproken ga je toch met een micrometer het aantal mm voor het bovenste dode punt aannemen en daarop de ontsteking afstellen?

Jij hebt het over graden, hoe werkt dat dan ongeveer? Het klinkt voor mij allemaal wat omslachtig.

Volgens jou berekening kom ik op het volgende:
pi*87/360*3 = 2,28mm Dit lijkt me nog best veel?



Ja ik ben een beetje onduidelijk geweest. Ik haal 2 verschillende manieren voorontsteking in millimeters door elkaar sorry

De twee methodes combineren doe je zo;

Kijk of er een merkteken is op je vliegwiel voor het BDP, waar bijvoorbeeld je vliegwiel op het BDP gelijk staat met een puntje op je carter(of kras deze zelf). Meet nu bijvoorbeeld eens 1mm voorontsteking met je micrometer door het bougiegat en kijk waar je vliegwiel op het merkteken van het carter staat, hoeveel mm dat op je vliegwiel is vanaf het BDP-streepje.

Nu weet je bijvoorbeeld hoeveel millimeter er tussen die 2 punten zit. En met mijn berekening weet je bijvoorbeeld dat (87*pi)/360=0,76mm 1 graad is. Dus als je bijvoorbeeld 10mm meet, dat dat (1/0.76)*10=13.2 graden is.


Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 17-6-2013 om 23:05 uur.
 
Viertakt uber alles.
maerijn 17-6-2013 22:57 Print reply

Posts: 2455
ik moet voor mn werk de hele dag een overall aan, heeft er iemand nog tips om het niet snikheet te hebben van de zomer?
 
Viertakt 17-6-2013 23:05 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
ik moet voor mn werk de hele dag een overall aan, heeft er iemand nog tips om het niet snikheet te hebben van de zomer?


Alleen een onderbroek er onder?
 
Viertakt uber alles.
Aprilia RX 50 2003 17-6-2013 23:07 Print reply

Posts: 6739
je gaat het gewoon warm krijgen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
maerijn 17-6-2013 23:17 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
je gaat het gewoon warm krijgen

warm is ok, ik zeg toch snikheet

 
Aprilia RX 50 2003 17-6-2013 23:20 Print reply

Posts: 6739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
[...]

warm is ok, ik zeg toch snikheet



loop ook hele dagen in overalls.

op een gegeven moment houdt t gewoon op.

wijd t-shirt eronder aan helpt naar mijn ervaring beter dan geen.
verder heb ik overall met knopen ipv rits tegenwoordig. scheelt ook al aardig.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
koetjeboe91 17-6-2013 23:21 Print reply

Posts: 2096
tshirt en korte broek is je enige optie en boven een bepaalde temperatuur (30+) meer water gaan drinken.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
NS1-Whisperer 18-6-2013 7:29 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
ik moet voor mn werk de hele dag een overall aan, heeft er iemand nog tips om het niet snikheet te hebben van de zomer?


Je hebt ook speciale onderkleding voor op de motor zodat je niet als een gek gaat zweten in dat leren pak. Een soort thermo kleding, maar dan werkt het andersom.
Misschien eens kijken wat dat kost en of je er wat aan hebt?
 
"Risico is extra leven"
Viertakt 18-6-2013 13:33 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Viertakt
Hoever staan de gaten van de flens van een 16mm mikuni carburateur uit elkaar? 42mm hart tot hart?


 
Viertakt uber alles.
Maup 18-6-2013 18:24 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
[...]

warm is ok, ik zeg toch snikheet



Veel water drinken en niks eronderaan werkt redelijk goed.
Been there done that.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-6-2013 19:12 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]


Veel water drinken en niks eronderaan werkt redelijk goed.
Been there done that.



Aanstel allemaal... Zit nu bij 55 graden naast de oven op.n glasfabriek. Wen eraan of zoek ander werk

geen onderkleding en veel drinken is iig de oplossing
 
Leen 18-6-2013 19:16 Print reply

Posts: 26877
witte overal dragen, reflecteert de warmte.
en ik draag altijd een lange zwembroek en een mouwloos hemd onder mn overal.

ook in 50+ graden.
 
tsx-elite 18-6-2013 19:27 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
witte overal dragen, reflecteert de warmte.
en ik draag altijd een lange zwembroek en een mouwloos hemd onder mn overal.

ook in 50+ graden.


is een hemd niet altijd mouwloos?

zo dun mogelijke overal en zo licht mogelijk van kleur
 
shut up muttley

Dit topic is 162710 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 140 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved